Vragen aan redactie-leden

Berichtdoor Bruno » zo mei 22, 2011 2:46 am

Ja een afdeling bij Sanoma die alles met Disney-bladen verzorgt. Er zijn bijvoorbeeld zo'n 20 lange bureaus met meerdere mensen en aan elk bureau wordt aan een andere zaak gewerkt. Het weekblad zelf heeft natuurlijk niet genoeg aan één zo'n bureau en heeft er zo'n vier á vijf, ieder werkend aan een ander stadium van het blad.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Ui » zo mei 22, 2011 7:03 pm

Hoe kun je dit weten, Bruno? Je beschrijft de afdeling alsof je er bent geweest. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo mei 22, 2011 9:38 pm

hee Ferdi,

kun je bij de redactie niet een keer voorstellen om een open dag te houden? dat we kunnen kijken hoe alles te werk gaat? lijkt me echt leuk! wil je dat eens voorstellen?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Dubbelduck » ma mei 23, 2011 5:53 pm

De Zwarte Schim schreef:kun je bij de redactie niet een keer voorstellen om een open dag te houden? dat we kunnen kijken hoe alles te werk gaat? lijkt me echt leuk! wil je dat eens voorstellen?

Deze vraag is al eerder gesteld:

Dubbelduck schreef:Ik heb enkele vragen uit dit topic doorgemaild naar Ferdi en hij gaf de volgende antwoorden:
[...]
Duckfan van Down Under schreef:Doen jullie ooit eens een 'open dag', om alle lezers te laten zien hoe het vrolijke weekblad gemaakt wordt? Ik weet zeker dat er genoeg zullen zijn die daarheen zouden willen.

We krijgen héél veel van dit soort verzoekjes, maar nee... Er worden wel eens uitzonderingen gemaakt, maar je moet je voorstellen dat de redactie eigenlijk gewoon een kantoorruimte is waar veel mensen hard aan het werk zijn om alle uitgaven te maken. Als we op al deze verzoeken zouden ingaan, zou er geen tijd meer bestaan om nog tijdschriften, pockets en albums te maken. Dat is heel jammer, vooral voor de echte fans... Ik denk ook dat veel mensen een overgeromantiseerd idee hebben van de redactie, alsof het een soort Disneyland is. Het is overigens wel heel gezellig op de redactie, hoor!
Een van de leukste voorbeelden van verzoekjes is van vorig jaar. Toen kregen we een mail van ouders die een dagje wilde winkelen in Hoofddorp en vroegen of de kinderen dan 's middags bij ons op de redactie konden komen. :)
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » ma mei 23, 2011 9:26 pm

Dubbelduck schreef:
De Zwarte Schim schreef:kun je bij de redactie niet een keer voorstellen om een open dag te houden? dat we kunnen kijken hoe alles te werk gaat? lijkt me echt leuk! wil je dat eens voorstellen?

Deze vraag is al eerder gesteld:

Dubbelduck schreef:Ik heb enkele vragen uit dit topic doorgemaild naar Ferdi en hij gaf de volgende antwoorden:
[...]
Duckfan van Down Under schreef:Doen jullie ooit eens een 'open dag', om alle lezers te laten zien hoe het vrolijke weekblad gemaakt wordt? Ik weet zeker dat er genoeg zullen zijn die daarheen zouden willen.

We krijgen héél veel van dit soort verzoekjes, maar nee... Er worden wel eens uitzonderingen gemaakt, maar je moet je voorstellen dat de redactie eigenlijk gewoon een kantoorruimte is waar veel mensen hard aan het werk zijn om alle uitgaven te maken. Als we op al deze verzoeken zouden ingaan, zou er geen tijd meer bestaan om nog tijdschriften, pockets en albums te maken. Dat is heel jammer, vooral voor de echte fans... Ik denk ook dat veel mensen een overgeromantiseerd idee hebben van de redactie, alsof het een soort Disneyland is. Het is overigens wel heel gezellig op de redactie, hoor!
Een van de leukste voorbeelden van verzoekjes is van vorig jaar. Toen kregen we een mail van ouders die een dagje wilde winkelen in Hoofddorp en vroegen of de kinderen dan 's middags bij ons op de redactie konden komen. :)


dat is zeer jammer
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor DD » wo mei 25, 2011 1:08 am

Leden hebben zich wel eens afgevraagd of Thom Roep wel meeleest. Ik denk dat jij gewoon Thom Roep bent Dubbelduck ;) :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Dirk McDuck » wo mei 25, 2011 4:11 pm

En dan probeert hij discussies te veroorzaken, zodat hij er achter komt wat mensen van hem vinden. :P
iedereen op onbetaald verlof!
nu meteen!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Dirk McDuck
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr maart 18, 2011 7:48 pm
Woonplaats: friesland

Berichtdoor kwuk duck » wo mei 25, 2011 5:12 pm

Zou het?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Dubbelduck » wo mei 25, 2011 5:37 pm

Het is toch zeker niet de bedoeling dat ik hierop in ga? Want jullie weten allemaal wel dat Thom Roep en ik niet dezelfde persoon zijn.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Bruno » wo mei 25, 2011 6:08 pm

Ja tuurlijk. Maar ik werd ook op 'n gegeven moment verdacht dat ik 'oom Thom' was, of Ferdi of Jim, dus....
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor DD » wo mei 25, 2011 6:22 pm

Óf je bent helemaal niemand van de redactie maar probeert die indruk te wekken. Dat kan natuurlijk ook :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Dubbelduck » wo mei 25, 2011 6:43 pm

Denk er wel aan dat ik een spion ben. Maar ik kan ook een dubbelspion zijn. Of een dubbeldubbel-spion. Of een dubbeldubbeldubbel-spion. Of een dubbeldubbeldubbeldubbel-spion
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor Bruno » wo mei 25, 2011 6:56 pm

Ja, ik ben ook een contracontracontraspion!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Bruno » wo mei 25, 2011 6:57 pm

En daar dan nog een extra contra voor.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » wo mei 25, 2011 8:52 pm

ow ja! ik ben belasting controleur...... hebben jullie wel je mcdrake belasting betaald? niet?

dan moet ik helaas overgaan tot sluiting van deze reutemeteute
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney medewerkers Nederland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 30 gasten