Vragen aan redactie-leden

Berichtdoor Loebas » ma aug 30, 2010 9:05 pm

Wanneer komt er een 50-reeks met Karel en Clara? Die zou ik namelijk graag in mijn verzameling willen hebben. :P
Avatar gebruiker
Loebas
Lobbes
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr jan 09, 2009 11:05 pm

Berichtdoor Loebas » ma aug 30, 2010 9:16 pm

En nog een vraag: Wanneer stoppen jullie eens met de oude Mickey-verhalen in de Donald Duck te stoppen. De nieuwe Mickey-verhalen zijn toch veel leuker om te lezen. (of is deze vraag al eens gesteld)
Avatar gebruiker
Loebas
Lobbes
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr jan 09, 2009 11:05 pm

Berichtdoor Rubberduck » ma aug 30, 2010 11:32 pm

Loebas schreef:En nog een vraag: Wanneer stoppen jullie eens met de oude Mickey-verhalen in de Donald Duck te stoppen. De nieuwe Mickey-verhalen zijn toch veel leuker om te lezen. (of is deze vraag al eens gesteld)

Ja, en toen zei men dat er bij de redactie nog een hele stapel oude verhalen ligt die eerst 'op' moeten. Lijkt me een rare verklaring, want dat zou betekenen dat Roep ooit honderden verhalen tegelijkertijd heeft aangekocht. De afgelopen jaren staat er bijna iedere week zo'n verhaal in en het is nog steeds niet 'op'. Het is echt absurd hoeveel wij in Nederland achterlopen op dat gebied.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Loebas » di aug 31, 2010 3:05 am

Ze kunnen het toch ook gewoon afwisselen. Dat ze eerst een oud verhaal doen en dan weer een nieuw en dan weer een oud enz.., dat is voor de lezer zo ook leuker.
Avatar gebruiker
Loebas
Lobbes
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr jan 09, 2009 11:05 pm

Berichtdoor kwok » ma nov 08, 2010 11:09 pm

Worden er volgend jaar nog bijzondere veranderingen door gevoerd?
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di dec 14, 2010 10:27 pm

Over de prijs"vraag" in XD Magazine 12-2010 stond nogal weinig informatie. Er stond alleen wat je kon winnen, en hoe. (5x Simpsons pakket, 5x Back to the Future DVD-box) Daar heb ik nog wel wat vragen over. Wanneer is de laatste inzenddatum? In welk nummer zullen de winnaars staan? Heb IK gewonnen? :) (ik ben ook Back to the Future-fan, al klinkt Back to the Futurefan van Down Under wat lang)
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jan 09, 2011 10:39 pm

Duckfan van Down Under schreef:Over de prijs"vraag" in XD Magazine 12-2010 stond nogal weinig informatie. Er stond alleen wat je kon winnen, en hoe. (5x Simpsons pakket, 5x Back to the Future DVD-box) Daar heb ik nog wel wat vragen over. Wanneer is de laatste inzenddatum? In welk nummer zullen de winnaars staan? Heb IK gewonnen? :) (ik ben ook Back to the Future-fan, al klinkt Back to the Futurefan van Down Under wat lang)

de reactie is er mee gestopt
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jan 09, 2011 10:39 pm

de zwarte schim schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Over de prijs"vraag" in XD Magazine 12-2010 stond nogal weinig informatie. Er stond alleen wat je kon winnen, en hoe. (5x Simpsons pakket, 5x Back to the Future DVD-box) Daar heb ik nog wel wat vragen over. Wanneer is de laatste inzenddatum? In welk nummer zullen de winnaars staan? Heb IK gewonnen? :) (ik ben ook Back to the Future-fan, al klinkt Back to the Futurefan van Down Under wat lang)

de readactie is er mee gestopt
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo jan 09, 2011 10:40 pm

de zwarte schim schreef:
de zwarte schim schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Over de prijs"vraag" in XD Magazine 12-2010 stond nogal weinig informatie. Er stond alleen wat je kon winnen, en hoe. (5x Simpsons pakket, 5x Back to the Future DVD-box) Daar heb ik nog wel wat vragen over. Wanneer is de laatste inzenddatum? In welk nummer zullen de winnaars staan? Heb IK gewonnen? :) (ik ben ook Back to the Future-fan, al klinkt Back to the Futurefan van Down Under wat lang)

de redactie is er mee gestopt

Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Rubberduck » ma jan 10, 2011 4:49 am

Ja, nou weten we het wel.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma jan 10, 2011 7:38 pm

:)
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Hidde » ma jan 10, 2011 7:54 pm

de zwarte schim schreef:
de zwarte schim schreef:
de zwarte schim schreef:de redactie is er mee gestopt



Waarom doe je dit? Het irriteerd een beetje.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Bruno » zo jan 16, 2011 2:40 am

Mijn vraag aan redactieleden is of er eigenlijk daadwerkelijk verhalen worden geschreven en getekend op de redactie zelf, of dat het allemaal freelance gebeurt...
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Bruno » wo jan 26, 2011 6:44 pm

Nog een vraag: waarom zit de Donald Duck steeds in geldnood terwijl het zo'n succesvol blad is?
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Hidde » wo jan 26, 2011 8:31 pm

Bruno Kopsky schreef:Nog een vraag: waarom zit de Donald Duck steeds in geldnood terwijl het zo'n succesvol blad is?

de eigenaar van het blad is Dagobert Duck en je weet wat hij Donald voor loon geeft... (30 cent per uur (dacht ik.))
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney medewerkers Nederland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten