Donald Duck hartje Nederland familiespel

Donald Duck hartje Nederland familiespel

Berichtdoor Ridder ter Geit » do okt 18, 2012 9:47 pm

De waarde is 14,95. Te koop via Duckstadshop.nl. Je reist door de twaalf provincies.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Donald Duck hartje Nederland familiespel

Berichtdoor Duck » do okt 18, 2012 10:53 pm

Ridder ter Geit schreef:De waarde is 14,95. Te koop via Duckstadshop.nl. Je reist door de twaalf provincies.

Hij is trouwens ook gewoon in de winkel te koop. Ik heb hem bij de Blokker zien liggen.
Ik vind het spel wel een beetje lijken op het "Donald Duck Bordspel" (dat DD spel in die knalgele doos van ongeveer 2 jaar geleden).
Het is ook zo'n spel met vragen met onderwerpen als "Disney", algemene kennis" ed. Maar ook vragen over de provincies.
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: Donald Duck hartje Nederland familiespel

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr okt 19, 2012 9:30 am

Ik krijg eigenlijk wel het idee dat ze er dit jaar, met het jubileum, echt zoveel mogelijk uit persen. Van alles, zoals dat Bruna spaaralbum, wordt er maar snel en goedkoop uitgeperst. En dan nog 4,95 vragen voor dat jubileumnummer...
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Donald Duck hartje Nederland familiespel

Berichtdoor MatroosDuck » za dec 29, 2012 7:39 pm

Het is een erg leuk spel. Het is Trivial Pursuit, maar dan met vragen over Disney (voornamelijk de Ducks) en Nederland. (duuuh)! Ik speel het volgens mij niet helemaal volgens de regels (ik leg het bord al in 1 keer in elkaar) maar dat is ook niet nodig. Topspel! Ik wil ook graag de andere bordspellen van Donald hebben. Dit zijn de figuren met wie je kunt spelen: Donald, Katrien, een neefje, Juultje en Guus Geluk.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: Donald Duck hartje Nederland familiespel

Berichtdoor BibiTotoLover » za dec 29, 2012 8:41 pm

MatroosDuck schreef:Het is een erg leuk spel. Het is Trivial Pursuit, maar dan met vragen over Disney (voornamelijk de Ducks) en Nederland. (duuuh)! Ik speel het volgens mij niet helemaal volgens de regels (ik leg het bord al in 1 keer in elkaar) maar dat is ook niet nodig. Topspel! Ik wil ook graag de andere bordspellen van Donald hebben. Dit zijn de figuren met wie je kunt spelen: Donald, Katrien, een neefje, Juultje en Guus Geluk.


Leuk zeg!
Denk dat ik 'm dan toch ook wel wil hebben..
Pockets:139 // DubbelPockets:18 // ThemaPockets:14
Avatar gebruiker
BibiTotoLover
Donald Duck Pockets Teller: 186
Member
 
Berichten: 764
Geregistreerd: vr dec 14, 2012 5:04 pm
Woonplaats: Duckstad.


Keer terug naar Disney spellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron