Favoriete stripfiguur

Berichtdoor mcDuck King » zo mei 10, 2009 1:37 pm

Ik ben nieuwsgierig wat jullie favoriete stripfiguur's zijn. Zijn ze wel van Disney? Uit de Mouse-wereld, of de Duck-wereld?

Mijn favoriete stripfiguur is Dagobert, maar als ik een keer een stripfiguur mocht zijn dan ben ik toch wel Donald.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di mei 12, 2009 3:02 pm

mcDuck King schreef:..., maar als ik een keer een stripfiguur mocht zijn dan ben ik toch wel Donald.

Juist... Ooit de eerste pagina's gelezen van "The Magnificent Seven (Minus Four) Caballerro's"? Nu kun je wel zeggen "Ja, maar da's Rosa, die overdrijft alles", maar dat is ook Donald hoor. Al die verhalen waarin hij afgepeigerd wordt door Oom Dagobert, zijn huur niet kan betalen, weer wordt ontslagen, aan neef Diederik vastzit, Guus' Geluk niet kan uitstaan, wil je echt zijn?

Mijn favoriete personage is Bum Bum Ghigno, om te tekenen Dagobert, en als er een mocht zijn: Willie Wortel. Of mijn zelfbedachte personage Barl Carks! Hij zou, als je alle personages in "het Barksjaar" (1952) plaatst, nu 69 moeten zijn.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rockerduck » di mei 12, 2009 11:47 pm

Duckfan van Down Under schreef:Of mijn zelfbedachte personage Barl Carks! Hij zou, als je alle personages in "het Barksjaar" (1952) plaatst, nu 69 moeten zijn.

Dat moet je me echt eens uitleggen, want dat snap ik niet. Liefst in een nieuw topic onder 'Fanfictie'.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Re: Favoriete stripfiguur

Berichtdoor Jop Duck » di jul 24, 2018 9:03 pm

Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa


Keer terug naar Personages en stambomen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten