Loebas

Berichtdoor Loebas » do mei 12, 2011 2:28 pm

Michiel Q schreef:
Loebas schreef:Hier kunnen jullie alles kwijt over een van mijn favoriete personages: Loebas

Vertel eens waarom je Loebas zo'n leuk personage vindt, Loebas?

Ik vind het leuk hoe loebas zich altijd gedraagt in de DD verhalen. Zoals het dwars zitten van Donald, bijboorbeeld als ie uitgelaten moet worden, oh als hij het huis van donald helemaal ondersteboven haalt. Ik vond het ook eens leuk toen ie in zo'n Barks verhaal stond, toen zat loebas samen met lampje de hele tijd te schaken. Loebas doet ook gewoon altijd maar waar hij zin in heeft, Dat vind ik ook zo leuk aan hem.
Avatar gebruiker
Loebas
Lobbes
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr jan 09, 2009 11:05 pm

Berichtdoor Ui » do mei 12, 2011 3:13 pm

Loebas schreef:Ik vond het ook eens leuk toen ie in zo'n Barks verhaal stond, toen zat loebas samen met lampje de hele tijd te schaken.

Dat is 'The Gab-Muffer'. http://coa.inducks.org/s.php?c=W+OS+1047-02 (snik)
In dit verhaal is Loebas slim, gezien het schaken.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 12, 2011 9:37 pm

Ui schreef:
Loebas schreef:Ik vond het ook eens leuk toen ie in zo'n Barks verhaal stond, toen zat loebas samen met lampje de hele tijd te schaken.

Dat is 'The Gab-Muffer'. http://coa.inducks.org/s.php?c=W+OS+1047-02 (snik)
In dit verhaal is Loebas slim, gezien het schaken.

ja, maar je leest niks over dat hij slim is gemaakt ofzoow. maar hij kan in meerdere verhalen slim zijn! als hij maar wat vaker voorkomt....... eigenlijk is het best een grappig beest!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor MatroosDuck » wo mei 25, 2011 1:46 pm

Ook een prachtig plaatje deze week. (21 /2011) Veel mensen vergelijken Pluto hier met Loebas.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: Loebas

Berichtdoor Jop Duck » do apr 19, 2018 8:22 pm

De Zwarte Schim schreef:haha! nou zoveel weet ik niet te vertellen over loebas! het is alleen een luie vreetzak!

Ik ben toch wel op tijd met reageren he? xd

De Zwarte Schim schreef:ja, maar je leest niks over dat hij slim is gemaakt ofzoow. maar hij kan in meerdere verhalen slim zijn! als hij maar wat vaker voorkomt....... eigenlijk is het best een grappig beest!
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Vorige

Keer terug naar Personages en stambomen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron