Mickey karakterloos

Re: Mickey karakterloos

Berichtdoor Ui » wo maart 27, 2013 2:29 pm

Koen schreef:Ik erger me vooral aan die detective-Mickey. Geef me dan liever Donald als detective, en dat hij dan heel arrogant gaat doen maar het alsnog fout heeft. :lol:

Maar het gaat hier over Mickey Mouse als zijnde een wel/niet karakterloos personage. (snif)

Je vraag past in het topic 'Ik ben op zoek naar een bepaald verhaal'.
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=58602#p58602

Mickey die als brave burger met de politie samenwerkt om de misdaad op te lossen, dat doet Ui denken aan Nelleke van der Krogt in het televisieprogramma 'Opsporing Verzocht'. Ui heeft zich altijd afgevraagd, hoe ze zou kijken als ze na de uitzending een bon onder haar ruitenwisser zou vinden. Haha! (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Mickey karakterloos

Berichtdoor Koen » wo maart 27, 2013 2:30 pm

Wat ik trouwens ook opmerkelijk vind is dat Mickey zo'n beetje de enige in zijn universum is die zo karakterloos is. Zijn ''medepersonages'' hebben wel karakter. Bij soortgelijke non-Disney personages, zoals Kuifje, is dat hetzelfde geval.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Mickey karakterloos

Berichtdoor Koen » wo maart 27, 2013 2:32 pm

Ui schreef:Mickey die als brave burger met de politie samenwerkt om de misdaad op te lossen, dat doet Ui denken aan Nelleke van der Krogt in het televisieprogramma 'Opsporing Verzocht'. Ui heeft zich altijd afgevraagd, hoe ze zou kijken als ze na de uitzending een bon onder haar ruitenwisser zou vinden. Haha! (snik)


:lol: :lol: :lol:
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Mickey karakterloos

Berichtdoor Jop Duck » zo mei 13, 2018 8:22 am

Volgensmij heeft Mickey wel een karakter: slimheid
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Vorige

Keer terug naar Personages en stambomen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten