Broer Konijn

Berichtdoor admin » do feb 11, 2010 7:14 pm

Uit het topic 'DD 2010-06':

Ridder ter Geit schreef:Broer Konijn: mijn vrouw en ik hadden het er nog over dat Broer Konijn ooit voornamelijk door Rein Vos en meneer Beer opgegeten werd. Broer Konijn bedacht listen om te ontsnappen. Dit zien we haast niet meer. Het is ernaar toe ontwikkeld dat Broer Konijn de slechterik is geworden. Meneer Beer lijkt een arme domme boer en huisvader die steeds weer door hem opgelicht wordt. Ik was al lang blij dat meneer Beer de vorige keer nog op tijd door zijn vrouw gewaarschuwd werd.

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=21415#p21415
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do feb 11, 2010 7:25 pm

Ik ben het eens met Ridder ter Geit. En Toon Schildpad wordt tegenwoordig afgeschilderd als ja-knikker bij Broer Konijn's plannetjes, en aan het einde van het verhaal als mee-profiteur. En waar is trouwens de tijd gebleven dat Midas Wolf ook nog kippen stal? Tegenwoordig is het alleen maar varkensvlees.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor DuckBoy » do feb 11, 2010 8:50 pm

Ik zie anders nog regelmatig verhalen met Midas als kippensteler en Rein en Bruin die achter Broer Konijn aanzitten. Het is wat minder als vroeger maar toch..
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor Dubbelduck » vr feb 12, 2010 8:52 pm

Ik ben het eens dat Broer Konijn wel een beetje de 'bad guy' is geworden, maar ik kan wel altijd genieten van zijn verhalen. Je kan hem natuurlijk een oplichter en een dief noemen en dat is hij ook wel, maar het is vooral leuk om zijn verhalen te lezen.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Re: Broer Konijn

Berichtdoor Jop Duck » zo mei 13, 2018 3:33 pm

Het klopt wel. Als hij achter ze aan zat zal hij hem wel pakken als hij om wortels vraagt.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa


Keer terug naar Personages en stambomen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron