Er zit een Donald Duck in ons allemaal

Berichtdoor DordrechtDuck » do sep 16, 2010 11:55 pm

Laat hier jezelf uit over momenten, waarin je jezelf herken in onze oom Donald.

Hier alvast eendje ;-) om op te warmen:

Toen ik als tiener met een playstation niet kon winnen van de computer. Scheldend en tierend, tanden bijtend in de controller (echt waar) smijtend, en dan nog ervan overtuigd zijn dat ik niveau "hard" best aankan.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DD » vr sep 17, 2010 12:14 am

Ik bluf heel vaak. Alleen kom ik later niet in de problemen zoals Donald :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor McDuck Menu » vr sep 17, 2010 12:23 am

Haha, leuk idee :)

Ik herken mezelf ook wel in Donald. Ik heb denk ik met studies wat hij met baantjes heeft. Ik ben in best wat dingen aardig goed, maar als het dan op werk aankomt gaat het vaak mis :P
Ik rijd ook in een oud barrel, die zijn houdbaarheidsdatum toch eigenlijk wel voorbij is. Een Opel Corsa uit 1988, dat ook mijn bouwjaar is.
Het scheelt dat het ding ooit met mijn oudtante naar Lourdes is geweest, (waar kreupelen zien en blinden lopen), maar anders had het bakje allang de geest gegeven.

Echte momenten kan ik alleen niet noemen.. Of ja, ik probeerde ooit mijn laptop te repareren. Ik was ervan overtuigd dat ik dat zou moeten kunnen.. Het had ook gekund, maar mijn operatie poging bracht meer schade aan dan het oorspronkelijke kwaaltje :lol:
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr sep 17, 2010 9:48 am

Tja, bij mij is dat teveel om op te noemen. Ik ben dan niet echt opvliegend, maar wel qua onhandigheid, domme ongelukken en baantjes. Ik heb daarom geen idee waar te beginnen.
Wat denk je van zo graag koffie willen dat je in wanhoop op school met je half doormidden gebroken pasje, met het deel waar de chip nog op zit, probeert toch wat aan de automaat te ontfutselen en vervolgens je halve pasje er te ver induwen en niet meer uit kunnen krijgen? En dan stiekem als niemand kijken proberen met een schaar met lijm eraan hem er (tevergeefs) weer uit te krijgen?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr sep 17, 2010 7:08 pm

Ik ben best onhandig en zorg voor problemen zonder bedoeling. Daarom probeer ik voorzichtig te zijn en geen risico's te nemen, waardoor mijn vrienden altijd zeggen dat ik een watje ben en alles volgens de regeltjes doe. Maar ja, ik ben zo iemand die uit een kans van 1 op 100 dat het misgaat die ene ben. Aan de andere kant, een soort van karma waar ik in geloof (voor ieder beetje geluk een beetje ongeluk) heb ik met andere dingen dan weer vaker geluk. Aangezien ik een positief ingesteld iemand ben, gaat mijn leven wel goed. Ik bedoel; wat is de reden om alles zwart en halfleeg te zien als het alleen je eigen humeur naar beneden haalt? Always look on the bright side on life, zoals ze by Monty Python (And The Life Of Brian) zeggen.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » vr sep 17, 2010 7:57 pm

DD schreef:Ik bluf heel vaak. Alleen kom ik later niet in de problemen zoals Donald :P

Poker je dan?
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DordrechtDuck » vr sep 17, 2010 8:01 pm

McDuck Menu schreef:Haha, leuk idee :)

Ik rijd ook in een oud barrel, die zijn houdbaarheidsdatum toch eigenlijk wel voorbij is. Een Opel Corsa uit 1988, dat ook mijn bouwjaar is.
Het scheelt dat het ding ooit met mijn oudtante naar Lourdes is geweest, (waar kreupelen zien en blinden lopen), maar anders had het bakje allang de geest gegeven.

Haha, is tie op z'n velgen gegaan (zoals ze daar vaak op der knieen gaan)
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DordrechtDuck » vr sep 17, 2010 8:03 pm

Ridder ter Geit schreef:Tja, bij mij is dat teveel om op te noemen. Ik ben dan niet echt opvliegend, maar wel qua onhandigheid, domme ongelukken en baantjes. Ik heb daarom geen idee waar te beginnen.
Wat denk je van zo graag koffie willen dat je in wanhoop op school met je half doormidden gebroken pasje, met het deel waar de chip nog op zit, probeert toch wat aan de automaat te ontfutselen en vervolgens je halve pasje er te ver induwen en niet meer uit kunnen krijgen? En dan stiekem als niemand kijken proberen met een schaar met lijm eraan hem er (tevergeefs) weer uit te krijgen?

Whaahaa, GEWELDIG!!!

Ik ben ook zo'n koffiefreak!

Heb je 10 minuten staan wachten tot de lijm droog was? Haha!!

Meeeeeeeer!!!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DordrechtDuck » vr sep 17, 2010 8:09 pm

Duckfan van Down Under schreef:Ik ben best onhandig en zorg voor problemen zonder bedoeling. Precies oom Donald.

Geef eens een voorbeeld.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr sep 17, 2010 8:51 pm

DordrechtDuck schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Ik ben best onhandig en zorg voor problemen zonder bedoeling. Precies oom Donald.

Geef eens een voorbeeld.

Liever niet. He, he. :(
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor DD » vr sep 17, 2010 8:58 pm

DordrechtDuck schreef:
DD schreef:Ik bluf heel vaak. Alleen kom ik later niet in de problemen zoals Donald :P

Poker je dan?

Nee.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr sep 17, 2010 10:58 pm

Meer? Ehm? Met koffie?

Ik had een T-shirt gekregen waarop stond 'Where is my coffee'. Ik had koffie over dat T-shirt heen geknoeid. Net voordat ik een presentatie moest houden. Het grappige effect van een T-shirt met erop 'Where is my coffee?' met koffievlekken ernaast leidde het publiek wel af...

Ik slaag er ook in mijn vingers in dingen vast te krijgen, mezelf buiten mijn huis te sluiten, nu ja, allemaal dat soort dingen. O, en spullen kapot te maken die niet kapot zouden moeten kunnen. Maar dan echt dat ik niets bijzonders doe, dat ik iets alleen in mijn hand heb en dat het voor mijn ogen in stukjes uiteen valt. Als alles lijkt mis te gaan vraag ik me ook altijd af waarom mensen verbaasd of geergerd reageren, totdat ik besef dat dit voor hen NIET een dagelijks gebruik is.

Zoals Duckfan: ik stoor me er niet aan. Vind het zelfs vaak wel grappig.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor DordrechtDuck » za sep 18, 2010 10:42 am

Duckfan van Down Under schreef:
DordrechtDuck schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Ik ben best onhandig en zorg voor problemen zonder bedoeling. Precies oom Donald.

Geef eens een voorbeeld.

Liever niet. He, he. :(

Kom op joh, leuk.
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za sep 18, 2010 1:57 pm

Veel onhandige situaties in het verkeer, door mijn verstrooidheid en slechte verkeerseducatie. Vandaag nog, toen ik naar de stad fietste.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za sep 18, 2010 7:08 pm

O, ik ben ook gezakt voor mijn fietsdiploma en ik snap ook nooit iets van verkeersregels. Ik ben ook nog vaak gevallen met de fiets. Het is een wonder dat er geen ernstige ongelukken zijn gebeurd.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Volgende

Keer terug naar Personages en stambomen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten