Zonde van de stamboom

Zonde van de stamboom

Berichtdoor Koen » ma sep 17, 2012 4:49 pm

Wat vindt je er van dat Michel Nadorp de Duck-Stamboom heeft ''nagetekend'',en dat de Nederlandse Redactie het niet zo heeft gelaten als het was?
Ikzelf ben niet echt een Rosa-fan,maar vind wel dat de stamboom van hém is.Nadorp is een goede tekenaar,maar in de stamboom van Don Rosa zie ik liever tekeningen van hem dan van Michel Nadorp.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: Zonde van de stamboom

Berichtdoor Karel » ma sep 17, 2012 8:40 pm

Koen schreef:Wat vindt je er van dat Michel Nadorp de Duck-Stamboom heeft ''nagetekend'',en dat de Nederlandse Redactie het niet zo heeft gelaten als het was?
Ikzelf ben niet echt een Rosa-fan,maar vind wel dat de stamboom van hém is.Nadorp is een goede tekenaar,maar in de stamboom van Don Rosa zie ik liever tekeningen van hem dan van Michel Nadorp.

Helemaal mee eens Koen. Die achterlijke Nederlandse redactie met Thom Roep als dictator. Het hoofd van Wilhelmus Duck weghalen, en de hoofden van de ouders van Donald weglaten. Waarom verneuken ze nou zoiets moois? De titel klopt helemaal; Zonde van de stamboom...
"I was alone, me against the world, and the world was winning!"
Scrooge McDuck - A letter from home
Avatar gebruiker
Karel
Een echte Don Rosa Fan!
Member
 
Berichten: 818
Geregistreerd: wo jan 25, 2012 8:35 pm

Re: Zonde van de stamboom

Berichtdoor Michiel Q » di sep 18, 2012 12:03 am

Dit topic is overbodig. Er bestaat al een topic over de Nederlandse stamboomposter, waar deze discussie kan worden voortgezet.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm


Keer terug naar Personages en stambomen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron