Boris Boef

Boris Boef

Berichtdoor Jop Duck » ma mei 28, 2018 7:20 pm

Hebben wij geen topic over het oudste Disney-personage waar nu nog verhalen over worden gemaakt. Wat erg! Ik vind zijn verhalen met Barks wel leuk.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: Boris Boef

Berichtdoor Jop Duck » ma mei 28, 2018 8:04 pm

Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: Boris Boef

Berichtdoor Jop Duck » ma mei 28, 2018 8:06 pm

Officeel: Karel Habbakuk Katermans
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: Boris Boef

Berichtdoor Jop Duck » ma mei 28, 2018 8:33 pm

Katermans lijkt mij ook een betere achternaam dan Boef. [non-disney]Ik weet nog uit het boek Alaska waarin gezegd werd dat boeven klunzen zijn in zwartwit-gestreepte pyjama's. [/non-disney] Maar Karel vind ik niet zo'n goede voornaam voor Boris en Habbakuk klinkt niet. Ik zou Boris Katermans een goede naam voor hem vinden. Dit is trouwens mijn 1000ste bericht!!!!! Hieperdepiep hoera!!! Het begon allemaal toen ik wou antwoorden bij "Het Verleden van Dagobert volgens Barks" maar ik kon de computer ooit niet meenemen en heb op mijn telefoon in het topic "Duckstadpocket 3" wat getypt, maar ik wist niet hoe je moest citeren en... Ach. Waarom naar het verleden kijken. Eigenlijk zou ik gewoon moeten ophoepelen van McDrake, maar dan zou niemand een scan kunnen leveren van "Victory Garden". Ach. Ik wil natuurlijk al Alle Klassieke Verhalen van Carl Barks 1942-1944 waar het in staat, maar toch. Als ik ophoepel van McDrake zeggen ze natuurlijk dat ik toch vond dat Oma Duck de oma van Donald is en dat ik dat niet meer durfde te zeggen.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa


Keer terug naar Personages en stambomen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron