Rode Wesp

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo jun 29, 2011 6:29 pm

Er zijn een aantal Rode Wespenverhalen, maar alleen dit verhaal is in Nederland verschenen. Als je op de link van het verhaal klikt en dan in Inducks op 'De Rode Wesp' kun je de statistieken erover lezen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ui » do jun 30, 2011 5:39 pm

Duck schreef:in het vakanrieboek2010 staat een rode wesp verhaal [...]
http://coa.inducks.org/story.php?c=W+WDC+317-01P&search=het%20mystery%20van%20de%20rode%20wesp

Dit vertel je nu pas?? (huil huil) Had Ui het geweten, dan had Ui dat Vakantieboek gekocht!
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duck » do jun 30, 2011 6:27 pm

Ui schreef:
Duck schreef:in het vakanrieboek2010 staat een rode wesp verhaal [...]
http://coa.inducks.org/story.php?c=W+WDC+317-01P&search=het%20mystery%20van%20de%20rode%20wesp

Dit vertel je nu pas?? (huil huil) Had Ui het geweten, dan had Ui dat Vakantieboek gekocht!

ik kon het niet eerder vertellen want toen zat ik nog niet op mcdrake,heb je ook niet in de winkel er eens doorheen gebladerd?dat vakantieboek is trouwens best op marktplaats te krijgen.
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Ui » do jun 30, 2011 8:39 pm

Duck schreef:ik kon het niet eerder vertellen want toen zat ik nog niet op mcdrake,

Smoesjes! Voor straf moet je jouw exemplaar opsturen naar Ui, tegen kostprijs! (snotter)

Duck schreef:heb je ook niet in de winkel er eens doorheen gebladerd?

Het lijkt alsof Ui dit hele Vakantieboek niet gezien heeft. De plaatselijke C1000 heeft het aanbod aan Disney-uitgaven beperkt. Verder raakt Ui de weg een beetje kwijt in de vele Disney-uitgaven van tegenwoordig. De ene uitgave is amper de boodschappentas uit, of je mist zowat al de andere uitgave. En ondertussen moet alles ook nog gelezen worden. (huil huil)

Duck schreef:dat vakantieboek is trouwens best op marktplaats te krijgen.

Dus wat let de mensen, om Ui dit Vakantieboek toe te sturen en vervolgens voor zichzelf een ander exemplaar te kopen via Marktplaats? Nou? (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » do jun 30, 2011 8:43 pm

Ui schreef:
Duck schreef:dat vakantieboek is trouwens best op marktplaats te krijgen.

Dus wat let de mensen, om Ui dit Vakantieboek toe te sturen en vervolgens voor zichzelf een ander exemplaar te kopen via Marktplaats? Nou? (snik)

oh ik wil hem best naar je opsturen hoor! geen probleem! als je maar betaalt! xd

hij is nog in uitstekende nieuwstaat. 1 a 2x gelezen en ligt nu op de stapel bij de andere vakantieboeken.

maar ik heb nu een tip voor je: als je in een advertentie iets ziet staan, ga je toch ff naar de boekwinkel toe om dat exemplaar even door te bladeren? en dan kijk je of je hem wil of niet. doe ik zelf ook atlijd.

dat merk ik nog wel vaak dat je dat zegt. dus bij deze
Laatst bijgewerkt door De Zwarte Schim op do jun 30, 2011 8:46 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jun 30, 2011 8:58 pm

Het handigst is inderdaad om gewoon bij je boodschappen in de supermarkt eventjes te kijken of er wat nieuws bij de tijdschriften en stripboeken ligt. Als je supermarkt niet alles heeft is dat wel lastig, ja. Misschien is er een boekhandel of iets dergelijks vlak bij waar je regelmatig even in kunt kijken?
Ik denk ook dat je in ieder geval weet hebt van zo'n beetje alle uitgaves als je dit forum in de gaten houdt.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ui » do jun 30, 2011 9:15 pm

De Zwarte Schim schreef:oh ik wil hem best naar je opsturen hoor! geen probleem! als je maar betaalt! xd

Hoeveel vraag je ervoor? En wat zijn de portokosten? (snik) Verzamel je zelf de Vakantieboeken niet?

Ridder ter Geit schreef:Misschien is er een boekhandel of iets dergelijks vlak bij waar je regelmatig even in kunt kijken?
Ik denk ook dat je in ieder geval weet hebt van zo'n beetje alle uitgaves als je dit forum in de gaten houdt.

De boekhandel is verder dan de hoek van de straat. En dan krijgt Ui een aanval van heimwee. (snotter)
Natuurlijk is alles in de gaten te houden. Maar dat is tegenwoordig een klus op zich, met al die verschillende uitgaven! (snotter)

Over de Rode Wesp:
Heeft Supergoof iets van doen met dit verhaal of dit universum?
Zijn er meerdere verhalen waarin Mickey de Rode Wesp speelt, of is dit eenmalig?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » do jun 30, 2011 9:29 pm

Ui schreef:
De Zwarte Schim schreef:oh ik wil hem best naar je opsturen hoor! geen probleem! als je maar betaalt! xd

Hoeveel vraag je ervoor? En wat zijn de portokosten? (snik) Verzamel je zelf de Vakantieboeken niet?

laat ik het zo zeggen, aan de vakantieboeken hecht ik niet zoveel waarde aan. ik ben meer voor de pockets, beste verhalen etc van barks enzoow.

maar terzake, ik hoef er absoluut niet veel voor te hebben. dat laat ik aan jou over. wat wil je er voor kwijt? en portokosten komen er wel over heen, maar dat regel ik wel op postkantoor. het gaat zeker via een pakket. maar wat weegt zon vakantieboek nu? 250 gram? vast niet meer, want pakken koffie van 250 gram zijn nog zwaarder. dus ik denk 100 a 200 gram. dat wordt dan 1,38 of 1,84 porto.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jun 30, 2011 9:36 pm

:)

Ui doet nu al met al feitelijk deze moeite voor een Murry-Mickey!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ui » do jun 30, 2011 9:51 pm

De Zwarte Schim schreef:maar terzake

Ui heeft een topic aangemaakt, onder subforum 'Te koop':
Vakantieboek 2010
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=2112

Ridder ter Geit schreef:Ui doet nu al met al feitelijk deze moeite voor een Murry-Mickey!

Ja, maar dit is niet zomaar de Mickey met lange broek en wit overhemd. Hier gebeurt iets nieuws. (snif)

Ui vraagt zich af, hoe deze publicatie past bij Thom Roep's informatie in een e-mail van 29 maart 2010, dat Super Goof is afgevoerd. Want waarom dan wel een vliegende Mickey?
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=22754#p22754
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jun 30, 2011 10:00 pm

In de vakantieboeken plaatsen ze sowieso altijd hele andere dingen. Ik zie daar ook steeds Donnie Duck en princes Oena in, bijvoorbeeld. Ik vermoed dat voor het vakantieboek weer andere regels gelden. De redactie wil nogal eens verhalen die ze niet geschikt voor het weekblad vinden in andere uitgaves stoppen. In de Big Fun stond helemaal van alles door elkaar (met Goofy de geschiedenis in, DuckTales, Rescue Rangers, Gottfredson Mickey met Ega Beva, enz.)
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Duck » vr jul 01, 2011 11:33 am

Donnie duck is ook altijd leuk!
Ui schreef:Over de Rode Wesp:
Heeft Supergoof iets van doen met dit verhaal of dit universum?
Zijn er meerdere verhalen waarin Mickey de Rode Wesp speelt, of is dit eenmalig?

van wat ik me nog herinner van dit verhaal (heb het net iets minder dan een jaar geleden gelezen op vakantie)hebben mickey en goofy zich verkleed als de rode wesp om de echte rode wesp te redden,maar dit is het enige in nederland verwschenen verhaal dus ik weet niet wat de achtergrond van de rode wesp is en of dit zijn eerste ontmoeting met mickey is(ik ken oo geen italiaans ,dus ze bestellen heeft weinig nut ;) )
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Ui » vr jul 01, 2011 9:45 pm

Ridder ter Geit schreef:De redactie wil nogal eens verhalen die ze niet geschikt voor het weekblad vinden in andere uitgaves stoppen. In de Big Fun stond helemaal van alles door elkaar (met Goofy de geschiedenis in, DuckTales, Rescue Rangers, Gottfredson Mickey met Ega Beva, enz.)

Ui was in de veronderstelling, dat Big Fun niet de moeite waard is. (snotter)

2009-06-11 22:21:16, Bas schreef:Als je het dan toch over hap-snap uitgaven wilt hebben mag je van mij best de Big Fun noemen. Dat is inderdaad een samenraapsel van oud materiaal, dat voor een relatief lage prijs wordt heruitgegeven. Je kunt er wat op tegen hebben, maar het verkoopt goed en het is een mogelijkheid om een nieuwe generatie bekend te maken met series als Duck Tales en Rescue Rangers!

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=14528#p14528

Bedankt voor je uitleg, Duck! (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za jul 02, 2011 12:52 pm

Ik heb er eigenlijk maar één, maar daar stonden wel wat interessante oude verhalen in die ik nog eens wou hebben. Ik weet niet zeker wat er in de ander Big Funs staat, maar dat is op Inducks na te zoeken.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Dirk McDuck » zo jul 10, 2011 10:30 am

Ik heb er ook één, met waterschade.
iedereen op onbetaald verlof!
nu meteen!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Dirk McDuck
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr maart 18, 2011 7:48 pm
Woonplaats: friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages en stambomen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten

cron