Wat vind je het minst leuke figuur uit de Donald Duck

Berichtdoor huugduck » ma maart 16, 2009 8:39 pm

Ik zelf vind puk en max het stomst, ik had al een keer gezegd dat ik mickey een betweter vond maar die neefjes zijn nog erger. Waarom in hemelsnaam hebben ze puk en max bedacht:mad: aleen kwik kwek en kwak vind ik wel genoeg
Laatst bijgewerkt door huugduck op wo mei 25, 2011 2:54 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor huugduck » ma maart 16, 2009 8:40 pm

Hee waarom deed mijn smilie het niet
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma maart 16, 2009 10:24 pm

Je hebt die mad meteen achter je woord staan. Zo moet het: "bedacht? :mad: Alleen"
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Meester Warbol » ma maart 16, 2009 10:27 pm

Huugduck bedoelt:

Wie vind je de minst leuke figuur uit de Donald Duck?

Ikzelf vind Puk en Max het stomst. Ik had al een keer gezegd dat ik Mickey een betweter vond, maar die neefjes zijn nog erger. Waarom hebben ze Puk en Max in hemelsnaam bedacht? :mad: Alleen Kwik, Kwek en Kwak vind ik wel genoeg.

Hee, waarom deed mijn smiley het niet?

Een goede tip voor Huugduck: Eerst even je berichtje controlleren, voor je op 'verzenden' drukt! :)
Avatar gebruiker
Meester Warbol
Schoolfrik
Member
 
Berichten: 100
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 10:20 pm

Berichtdoor Jacobse » ma maart 16, 2009 10:56 pm

Meester Warbol schreef:Een goede tip voor Huugduck: Eerst even je berichtje controlleren, voor je op 'verzenden' drukt! :)

Je mot anders eerst je eige berichten es contraulere, met 1 l, voahdat je andere de les leist. La-je eige nakijke, ahwe!

Ik heb, als Hagenees zijnde, een enorreme heikel aan honde, want die beeste schijte overal maar op straat. Ik vin Rakker daarom ut verveilendste figuah uit de Daunalduk. Auk omdattut zulleke kinderachtige verhaaltjes zijn, netuurlijk.

M'n favoriete figure zijn m'n gabbahs van de Booswigte Klup, de vrije jonges onder de bosdiere, zeg maar. Wat jij, Van Es?
Voâh Vrèhèd en Màgsepèn!
Avatar gebruiker
Jacobse
Vrije jongen
Member
 
Berichten: 63
Geregistreerd: zo aug 26, 2007 6:03 pm
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor Michiel P » di maart 17, 2009 12:51 am

Is dat gedoe met die aliassen nou eindelijk eens afgelopen? Ik vind dit een vorm van forumvervuiling!

Jacobse, ik vind jou maar een rare snuiter. Volgens mij ben je een slecht uitgewerkte alias van een andere forummer. Je bent helemaal niet consequent. De ene keer spreek je gewoon Nederlands en nou spreek je ineens weer 'Haags'. Volgens mij kom je helemaal niet echt uit Den Haag. En wat heeft dat Haagse gedoe eigenlijk met de Donald Duck te maken? Helemaal niks! Is er niet ergens een forum waar ze plat Haags spreken? Is dat niet wat voor jou?

huugduck schreef:Ik zelf vind puk en max het stomst, ik had al een keer gezegd dat ik mickey een betweter vond maar die neefjes zijn nog erger.

Ik wist niet dat Puk en Max zulke betweters waren. Volgens mij hebben ze helemaal niet zo'n uitgesproken karakter. Dat maakt ze juist zo saai. Maar dat komt óók omdat ze zo'n saaie oom hebben. Het verschil tussen Mickey en zijn neefjes is minder groot dan bij Donald Duck en de neefjes of Midas en Wolfje.

Goofy heeft een betweterig neefje dat Kareltje heet (Gilbert). Ik weet niet zo veel van Kareltje, maar er is in ieder geval sprake van een contrast, want Goofy is natuurlijk helemaal niet zo slim en Kareltje wél.

Ook Willie Wortel heeft een neefje dat hem altijd te slim af is: Billie Wortel. Billie staat hoog op mijn lijst van irritante personages. Verder vind ik stripjes met Knabbel en Babbel vaak erg vervelend.
Avatar gebruiker
Michiel P
Member
 
Berichten: 1005
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 5:28 pm

Berichtdoor DD » di maart 17, 2009 11:50 am

Natuurlijk kan ik Mickey Mouse en dat hele wereldje om hem heen niet uitstaan. Maar Rakker vind ik ook niks aan. Vooral omdat dat zogenaamde "Duckstad" waar hij in woont zo anders is en er allemaal mensen wonen.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor huugduck » di maart 17, 2009 1:28 pm

Ik vind ariel strips heel saai en de rakkers strips ook al die disney film figuur vind ik niet zo leuk.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor huugduck » di maart 17, 2009 4:31 pm

Michiel P schreef:
huugduck schreef:Ik zelf vind puk en max het stomst, ik had al een keer gezegd dat ik mickey een betweter vond maar die neefjes zijn nog erger.

Ik wist niet dat Puk en Max zulke betweters waren.

Met er erger bedoel saaier en stommer maar niet betwetriger.

Ook Willie Wortel heeft een neefje dat hem altijd te slim af is: Billie Wortel. Billie staat hoog op mijn lijst van irritante personages.

Gelukkig komt hij bijna nooit in een verhaal voor.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor huugduck » di maart 17, 2009 4:32 pm

Bah het ging helemaal fout ik moet het ook allemaal nog leren.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » di maart 17, 2009 4:58 pm

Het neefje van Willie heet toch Newton?

Mijn irritantste verhalen: leesverhalen, Puk en Max, Mickey met groene blouse, Diederik (soms, als Donald bijvoorbeeld moet betalen voor wat Diederik DUIDELIJK heeft gedaan), Knabbel en Babbel, De Kleine Zeemeermin. Madam Mikmak is een twijfelgeval.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » di maart 17, 2009 5:09 pm

Tsk... zit hier commentaar te geven op de beroemde Jacobse van de tv!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Goudglans » di maart 17, 2009 8:07 pm

Ik erger me het meest aan Rakker en veel van de film figuren er hinderlijk, maar de bovenal de kleine zeemeermin. Maarja je hebt dan altijd nog de pockets, albums en de Donald Duck Extra.
Goudglans
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: di jul 10, 2007 9:16 am

Berichtdoor Meester Warbol » di maart 17, 2009 9:46 pm

Jacobse bedoelt:

Je moet anders eerst je eigen berichten eens controleren, met één L, voordat je anderen de les leest. Laat je nakijken, ouwe!

Ik heb, als inwoner van Den Haag, een enorme hekel aan honden, want die beesten doen overal op straat maar hun behoefte. Ik vind Rakker daarom het vervelendste figuur uit de Donald Duck. Ook omdat het zulke kinderachtige verhaaltjes zijn, natuurlijk.

Mijn favoriete figuren zijn mijn gabbers van de Booswichtenclub, de vrije jongens onder de bosdieren, zeg maar. Wat jij, Van Es?

Nou, meneer Jacobse, als u mijn spelfouten wilt verbeteren moet u vroeger opstaan, hoor! Uw bericht is nog onverzorgder dan de berichten van Huugduck!

Leergierige kinderen als Kareltje en Billie heb ik natuurlijk graag in de klas, dat spreekt voor zich. Maar ook Puk en Max zijn brave, oplettende jongens, hoor! Met hen heb ik lang niet zoveel te stellen als met die schavuiten Arie en Willem.

Vanuit pedagogisch oogpunt vind ik het niet verantwoord dat er in de Donald Duck verhalen worden afgedrukt waarin delinquenten als de Zware Jongens de hoofdrol spelen. Zij vormen een negatief rolpatroon voor opgroeiende kinderen. Stel je voor dat zij voor de jeugd een idool zouden worden! Om dezelfde redenen ben ik ook gekant tegen uitwassen als de zgn. gangster-rap.

huugduck schreef:Bah, het ging helemaal fout. Ik moet het ook allemaal nog leren.

Daar heb je zeker gelijk in, Huugduck! Gelukkig is Meester Warbol er om je te helpen. Je vind het toch niet erg dat ik je berichtje verbeterd heb?

Mijn tip voor vandaag: Eerst op Voorbeeld klikken, voor je op Verzenden klikt. Dan kun je zien hoe je bericht er uit komt te zien. Als het niet klopt, kun je je bericht nog verbeteren.
Avatar gebruiker
Meester Warbol
Schoolfrik
Member
 
Berichten: 100
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 10:20 pm

Berichtdoor Michiel P » di maart 17, 2009 11:55 pm

Duckfan van Down Under schreef:Het neefje van Willie heet toch Newton?

Vroeger heette Newton Billie, maar Billie heet ook wel eens Wimpie en soms heet Wimpie Newton.

Ridder ter Geit schreef:Tsk... zit hier commentaar te geven op de beroemde Jacobse van de tv!

Poeh! Jacobse zit hier anders wel mooi commentaar te leveren op de beroemde Meester Warbol uit de Donald Duck!

Ik geloof er trouwens niks van. Dat Haags van Jacobse slaat helemaal nergens op. Vergelijk het maar eens met het Haags van Haagse Harry, dat wordt heel anders gespeld. En Rakker heet in het Haags natuurlijk Rakkâh.
Avatar gebruiker
Michiel P
Member
 
Berichten: 1005
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 5:28 pm

Volgende

Keer terug naar Personages en stambomen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten

cron