Wat vind je het minst leuke figuur uit de Donald Duck

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo mei 25, 2011 9:09 pm

Ah! Hier heb ik ooit een top 10 over willen maken voor in het McDrake Magazine. Mijn minst favoriete figuren zijn:
-Katrien
-Knabbel en Babbel
-Clarabella Koe

En STAMPERTJE!!!! Het ergste wat er ooit bedacht is! Verschrikkelijk! Nog erger dan de Disney Prinsessen lijn! ST*MP*RTJ*! $#@%$#%$#@^%%$^&%&#%$!
Het valt niet in woorden te omvatten hoe stom... STAMPERTJE!!!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » wo mei 25, 2011 9:14 pm

Duckfan van Down Under schreef:Ah! Hier heb ik ooit een top 10 over willen maken voor in het McDrake Magazine. Mijn minst favoriete figuren zijn:
-Katrien
-Knabbel en Babbel
-Clarabella Koe

En STAMPERTJE!!!! Het ergste wat er ooit bedacht is! Verschrikkelijk! Nog erger dan de Disney Prinsessen lijn! ST*MP*RTJ*! $#@%$#%$#@^%%$^&%&#%$!
Het valt niet in woorden te omvatten hoe stom... STAMPERTJE!!!

tussen haakjes, komt er ooit nog een mcdrake magazine?
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Otto » wo mei 25, 2011 11:07 pm

De Zwarte Schim schreef:ja, mickey is te perfect, hij weet te veel.

maar de mickey mouse lost het op afleveringen zijn wel leuk!

ik vind vooral indiana goofy zwaar irritant, ook al verschijnt hij niet vaak, saaie avonturen.

en tokkie tor is vreselijk saai, eigenlijk gaat dat nergens over........

Indiana Goofy? Dé Indiana Goofy?
Shame on you son,shame on you!
W.H.A.D.A.L.O.T.T.A.J.A.R.G.O.N
Otto
Member
 
Berichten: 249
Geregistreerd: wo sep 16, 2009 10:25 pm

Berichtdoor McDuck Menu » wo mei 25, 2011 11:23 pm

Bambi plus bijfiguren. Gelukkig komen die niet al te vaak voor.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Loebas » do mei 26, 2011 12:05 am

Duckfan van Down Under schreef:En STAMPERTJE!!!! Het ergste wat er ooit bedacht is! Verschrikkelijk! Nog erger dan de Disney Prinsessen lijn! ST*MP*RTJ*! $#@%$#%$#@^%%$^&%&#%$!
Het valt niet in woorden te omvatten hoe stom... STAMPERTJE!!!

Haha :D

Ik vind die oude Mickey-verhalen, met die bet-weterige Mickey het minst leuk. Aan die verhalen is echt helemaal niks aan. En Ariel vind ik ook geel leuk figuur net zoals de zeven dwergen en de dalmatiers.
Avatar gebruiker
Loebas
Lobbes
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr jan 09, 2009 11:05 pm

Berichtdoor MatroosDuck » do mei 26, 2011 3:29 pm

Otto schreef:
De Zwarte Schim schreef:ik vind vooral indiana goofy zwaar irritant, ook al verschijnt hij niet vaak, saaie avonturen.

Indiana Goofy? Dé Indiana Goofy?
Shame on you son,shame on you!

xD
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do mei 26, 2011 7:05 pm

De Zwarte Schim schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Ah! Hier heb ik ooit een top 10 over willen maken voor in het McDrake Magazine. Mijn minst favoriete figuren zijn:
-Katrien
-Knabbel en Babbel
-Clarabella Koe

En STAMPERTJE!!!! Het ergste wat er ooit bedacht is! Verschrikkelijk! Nog erger dan de Disney Prinsessen lijn! ST*MP*RTJ*! $#@%$#%$#@^%%$^&%&#%$!
Het valt niet in woorden te omvatten hoe stom... STAMPERTJE!!!

tussen haakjes, komt er ooit nog een mcdrake magazine?

Waarom moet dat hier? Dit is een forum! Hier hoef je niet een discussie te onderbreken, je kunt er zelf een opstarten! Snap je het nou nog niet? Je bent al net zo dom als ST*MP*RTJ*.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Hidde » do mei 26, 2011 7:33 pm

Ik vind Mickey ook een saai personage. Ik lees die verhalen altijd als laatst. In de oude tekenfilms is Mickey veel leuker!
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor DordrechtDuck » do mei 26, 2011 8:49 pm

Duckfan van Down Under schreef:
De Zwarte Schim schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Ah! Hier heb ik ooit een top 10 over willen maken voor in het McDrake Magazine. Mijn minst favoriete figuren zijn:
-Katrien
-Knabbel en Babbel
-Clarabella Koe

En STAMPERTJE!!!! Het ergste wat er ooit bedacht is! Verschrikkelijk! Nog erger dan de Disney Prinsessen lijn! ST*MP*RTJ*! $#@%$#%$#@^%%$^&%&#%$!
Het valt niet in woorden te omvatten hoe stom... STAMPERTJE!!!

tussen haakjes, komt er ooit nog een mcdrake magazine?

Waarom moet dat hier? Dit is een forum! Hier hoef je niet een discussie te onderbreken, je kunt er zelf een opstarten! Snap je het nou nog niet? Je bent al net zo dom als ST*MP*RTJ*.

BIS BIS!
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Dirk McDuck » do mei 26, 2011 9:50 pm

de slechtste personages vindt ik persoonlijk: ariël, alle puindorpfiguren, hiawatha, midas wolf, kareltje, billie wortel (of hoe hij ook mag heten), bambi en andere figuren die gewoon niet in het duck universum thuishoren.
iedereen op onbetaald verlof!
nu meteen!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Dirk McDuck
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr maart 18, 2011 7:48 pm
Woonplaats: friesland

Berichtdoor De Zwarte Schim » do mei 26, 2011 10:15 pm

Dirk McDuck schreef:de slechtste personages vindt ik persoonlijk: ariël, alle puindorpfiguren, hiawatha, midas wolf, kareltje, billie wortel (of hoe hij ook mag heten), bambi en andere figuren die gewoon niet in het duck universum thuishoren.

shok! dat is zowat de hele DD!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor kwuk duck » do mei 26, 2011 10:22 pm

En rakker!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr mei 27, 2011 4:42 pm

Laat ik even mijn probleem met Stampertje uitleggen. Ik heb Bambi nooit gezien, maar ik ga nu vooral af op zijn (haar?) karakter in de strips.

Punt 1 op de agenda: Stampertje is een oerdom personage. Het is misschien maar een kind, maar vergeleken met Goofy is zelfs die nog zo nuchter als een priester op zondag.

Punt 2. Het enige waardoor zijn karakter te onderscheiden valt, is het (veel te overmatig) gebruik van "gezegdes". Hij begint eerst met een gezegde dat zijn vader altijd zei, en voegt er dan met een knipoog nog iets aan toe. Alsof dat nog niet duidelijk genoeg is, zegt hij daarna: "Dat laatste heb ik zelf bedacht!" Ja hoor, NEE EEEEECHT? Dat zou een anderhalf jarige echt niet door hebben, nee! Aan de andere kant, waarschijnlijk wel. Laat ik niet eens beginnen met de inhoud van die rijmpjes, want dat maakt het echt bont.

Stampertje is zelfs zo erg, dat andere dieren in het bos hem niet kunnen uitstaan. Kun je nagaan!
http://coa.inducks.org/story.php?c=W+WDC+106-11

En daarom kan ik Stampertje dus van top tot teen niet uitstaan. Bedankt voor jullie aandacht.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr mei 27, 2011 4:47 pm

Tja, maar dan vind ik eigenlijk wel dat je 'Bambi' eens moet gaan zien, want dat is echt een mooie film.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Dirk McDuck » vr mei 27, 2011 5:58 pm

De Zwarte Schim schreef:
Dirk McDuck schreef:de slechtste personages vindt ik persoonlijk: ariël, alle puindorpfiguren, hiawatha, midas wolf, kareltje, billie wortel (of hoe hij ook mag heten), bambi en andere figuren die gewoon niet in het duck universum thuishoren.

shok! dat is zowat de hele DD!

daar heb je mischien gelijk in, maar ik bekijk het zo: Als alle duck figuren (de figuren die ik laatst niet noemde) niet meer in de Donald Duck stonden, dan kocht ik hem ook niet meer. En alle figuren die ik wel noemde zou ik nooit missen. Ik denk dat de meesten de donald duck toch kopen om de "Donald Duck Strips"
iedereen op onbetaald verlof!
nu meteen!!!!!!!!
Avatar gebruiker
Dirk McDuck
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr maart 18, 2011 7:48 pm
Woonplaats: friesland

VorigeVolgende

Keer terug naar Personages en stambomen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron