11e editie Stripdagen Haarlem 2012 op 1, 2 en 3 juni

Re: 11e editie Stripdagen Haarlem 2012 op 1, 2 en 3 juni

Berichtdoor Appie Aap » di jun 05, 2012 6:59 pm

snowmansion schreef:Nou de editie zit er weer op. Ik heb dit jaar ook meegeholpen met het festival. Ik was van vrijdag t/m zondag te vinden op het INFO punt op de grote markt. Zijn er nog McDrakers langs geweest? Wat vonden we er van?

Zaterdag was ik aanwezig, maar ik heb geen infopunt (bewust) gezien. Waar stond die? :)

De markt was wel geslaagd. Het was prachtig weer en ik heb er veel kunnen vinden, waaronder een aantal dubbelpockets met lage nummers die ik al een tijd zocht. Helaas waren er heel veel professionele verkopers aanwezig (van die mensen die al hun versleten pockets in plastic hoesjes stoppen en die dan voor 4,50 euro per stuk verkopen), die de markt dan behoorlijk kunnen verpesten. Gelukkig waren er ook een aantal behulpzame verkopers (waaronder eentje waarbij ik zelfs een dubbelpocket mocht ruilen :) )
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Re: 11e editie Stripdagen Haarlem 2012 op 1, 2 en 3 juni

Berichtdoor snowmansion » wo jun 06, 2012 9:25 pm

Het informatiepunt stond op de Grote Markt. Het stond ter hoogte van Cafe Brinkman voor het grote standbeeld van Laurens Janszoon Coster. Het tentje stond gericht met de voorkant naar het stadhuis toe. Het tentje viel wellicht niet heel goed op. We gaven eigenlijk alle programma boekjes weg en ander foldermateriaal.

Goed om te horen dat je het naar je zin heb gehad. Het was zaterdag inderdaad prachtig weer! Er waren vooral veel handelaren (professionele verkopers dat klopt).
Ik vond bij de meeste tentjes de pockets ook wat te duur. (3 euro per stuk bijvoorbeeld). Bij een tent had je op zondag 30% korting op alles. Ik betaalde dan ook maar 7 a 6 euro voor 1e drukken van Beste verhalen van Oom Dagobert en ook redelijk lage nummers (15-19).
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Vorige

Keer terug naar Beurzen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron