8-9 september 2012 Stripfestival Breda

Re: 8-9 september 2012 Stripfestival Breda

Berichtdoor snowmansion » zo sep 09, 2012 5:13 pm

Zo dat was mooi weer een mooie dag gister!

Er was zeer veel te zien. Er waren veel tekenaars en aardig wat bezoekers. De doorstroom was goed, het was een prima drukte, niet te druk, niet te leeg. Je kon overal zo bij. De rijen voor dedi's te verkrijgen waren bij sommige langer dan de andere. Bij de Eppo (DLC) stand was het natuurlijk druk (Molenaar/Lodewijk), maar ook bij Kuijpers als vanouds druk. Op de 1e etage was het ook goed toeven, veel tekenaars. Verder goede toiletvoorziening en genoeg eten en drinken te verkrijgen. Verder heb ik toch wel aardig wat Donald Duck gezien. Er waren complete jaargangen, stripgoed, extra's, de grappigste avonturen van, dubbelpockets, pockets en andere dingen. Voor de Duck liefhebber was er in ieder geval genoeg om te zien en te kopen.

Ik ben uiteindelijk met 10 albums naar huis gegaan waarvan 2 de grappigste avonturen van (Milton en Gulbransson).

Waren er nog meer McDrakers aanwezig?
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: 8-9 september 2012 Stripfestival Breda

Berichtdoor Hidde » zo sep 09, 2012 5:47 pm

Ik ben er gisteren ook geweest, erg leuke beurs! :D

Er was inderdaad erg veel Duck (net zoals vorig jaar). Bijna elke stand had wel een BV album te koop. Er waren ook marktkraampjes, één met BV albums voor 6 voor 10 euro!
Bij één stand hadden ze een enorme collectie Donald Duck waaronder ook veel buitenlandse Disney boeken. Ik heb daar twee Gladstone comic albums gekocht.

Je kon ook een gratis Elsje stripboek krijgen (heb ik ook meegenomen).

Er waren erg veel tekenaars! Frank Jonker (scenarist) was er ook. Ik heb van hem een tekening gekregen.

Mijn aankope is hier te zien: viewtopic.php?f=1&t=74&start=1425#p53619
en de tekening van Frank Jonker is hier te zien: viewtopic.php?f=31&t=196&p=53634#p53625
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Vorige

Keer terug naar Beurzen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron