Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » za jun 06, 2015 8:43 pm

Ik ben op zoek naar een bijeenkomst van Nederlandse Disney Stripverhalen fans in het zuidoosten van Nederland voor een dag tussen 9-12 juli te organiseren. We hebben al een van de indexers Nederlandse Disney Strips, zet zich in voor het bijwonen, en ook twee Disney makers, ikzelf en Tim Artz (McDuck Menu), en ook drie fans uit die regio (een van dat groep is Duck Fan Down Under).

Ik hoop dat Michel Q, Ridder Ter Geit, en andere fans in het oostelijke deel van het land zal ook willen komen.

Sorry dat ik heb deze op een OT draad gezet, maar er is geen speciale Forum sectie of draad op om deze te zetten, en heb het gelezen door iedereen.

Als je wilt komen, vertel eens als je wilt komen gedurende het week of weekend.
Laatst bijgewerkt door admin op di jun 09, 2015 4:20 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: titel van topic gewijzigd. was 'Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli'
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli

Berichtdoor Oom Paspasu » zo jun 07, 2015 11:13 pm

Limburg is wel zo'n beetje het einde van de wereld. Voor mij is het misschien minder ver dan voor Robb_K, maar toch te ver.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli

Berichtdoor Robb_K » ma jun 08, 2015 1:22 am

Oom Paspasu schreef:Limburg is wel zo'n beetje het einde van de wereld. Voor mij is het misschien minder ver dan voor Robb_K, maar toch te ver.


Misschien we kunnen het maken in Eindhoven. Henrieke Goorhuis is van plan om te komen. Darvoor hebben we nu drie Disney Comics makers. Ik zal kom uit Venlo. Ik ben nu in Veldhoven. Maar ik ga naar Amsterdam vrijdag, Den Haag op zaterdag, dan Rijen (nabij Tilburg) maandag, en terug naar Amsterdam woensdag.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli

Berichtdoor Robb_K » ma jun 08, 2015 1:33 am

Oom Paspasu schreef:Limburg is wel zo'n beetje het einde van de wereld. Voor mij is het misschien minder ver dan voor Robb_K, maar toch te ver.


Waar woon je dan? Misschien we kunnen een andere fan bijenkomst hebben in het west (Noord of Zuid Holland? Maar, dan ik ben de eenige Disney Comics creator
dat zal komen.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli

Berichtdoor Robb_K » ma jun 08, 2015 4:32 pm

We overwegen nu bewegen onze ontmoeting tot Eindhoven in Eppo (Stripwinkel). Dat zou meer centraal bevinden. Meer fans zou waarschijnlijk komen, en beide Henrieke en Tim langer konden blijven. Misschien Eppo zou ons toelaten om het gebruik van hun beneden kamer, voor het verhaal plot brainstormen en storyboard krabbels demonstratie. Misschien zouden ze zelfs adverteren. Dan moeten we onze ontmoeten te maken op zaterdag 11 juli.

Laat het ons weten met opmerkingen op deze draad, als je dan kunt komen.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli

Berichtdoor Ui » di jun 09, 2015 4:17 pm

Voor alle zekerheid:
minderjarigen moeten eerst toestemming vragen aan hun ouders/verzorgers.


Veel plezier! (snif)
Maak er een leuke dag van!
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli

Berichtdoor Robb_K » di jun 09, 2015 5:01 pm

Ui schreef:Voor alle zekerheid:
minderjarigen moeten eerst toestemming vragen aan hun ouders/verzorgers.


Veel plezier! (snif)
Maak er een leuke dag van!


Dat is waarom we hebben gekozen de bijeenkomst te houden in een Stripwinkel (openbare locatie), en als alle gaat goed, de eigenaren van de winkel zal hebben toegestaan en gedeeltelijk gesponsord deze vergadering.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Oom Paspasu » wo jun 10, 2015 7:59 pm

Robb_K schreef:Waar woon je dan?

Ik woon helemaal in het Hoge Noorden. Met de trein naar Eindhoven (retour) kost me vijftig euro. Daar moet ik een hele week voor werken!

Veel plezier! (snotter)
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » wo jun 10, 2015 9:29 pm

Oom Paspasu schreef:
Robb_K schreef:Waar woon je dan?

Ik woon helemaal in het Hoge Noorden. Met de trein naar Eindhoven (retour) kost me vijftig euro. Daar moet ik een hele week voor werken!

Veel plezier! (snotter)


Sorry! Dat wist ik niet. Misschien is het beter dat je maakt een bezoek aan een beurs of comics fan vergadering dichter bij uw huis in de toekomst.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » vr jun 19, 2015 11:34 am

Tot nu toe hebben we Duck Fan Down Under, Michiel Q, Scrooge $, ikzelf, Henrieke, Tim Artz, Bolderbast, een Stripverhalen journalist van de Venlo gebied, en ik zal ook vragen verhalen schrijver, Frank Jonker, om te komen. Vooralsnog hebben we niet van Eppo Stripwinkel gehoord of we kunnen gebruik maken van hun winkel extra kamer, of, op zijn minst, kunnen onze vergadering in hun winkel te houden.

Als je van plan bent te komen, informeer ons over de vraag of vrijdag of zaterdag is de betere dag voor jou, dus Eppo zal hebben genoeg tijd voor reclame maken om te brengen in meer lokale fans.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Michiel Q » za jun 20, 2015 4:04 pm

Robb_K schreef:Ik hoop dat Michiel Q, Ridder Ter Geit, en andere fans in het oostelijke deel van het land zal ook willen komen.

Afgezien van wie zich reeds heeft aangemeld zou ik graag Daniël-Ui, Ridder ter Geit, Oom Paspasu en ook Rockerduck eens ontmoeten. :)

Ui schreef:Veel plezier! (snif) Maak er een leuke dag van!

Ik begrijp dat Ui liever niet aanwezig is? Jammer! (Maar niet geheel onverwacht.) Evt. zouden we samen kunnen reizen vanaf Rotterdam.

Oom Paspasu schreef:Ik woon helemaal in het Hoge Noorden. Met de trein naar Eindhoven (retour) kost me vijftig euro.

Oom Paspasu is blijkbaar niet in het bezit van zo'n handige Voordeelurenkaart. (40% korting!) Dan zou hij nog steeds drie-en-een-half uur in de trein zitten, natuurlijk. ;)
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » za jun 20, 2015 5:21 pm

Ik kan voorspellen met bijna zekerheid dat Ui (Daniël) niet zal komen. Ridder Ter Geit zei dat hij niet zal komen. Ik hoop Rockerduck zal komen. Heeft hij woont binnen een uur van Eindhoven? Ik hoop dat de leden in Einhoven, en de omliggende gebieden zal komen.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Oom Paspasu » zo jun 21, 2015 12:39 am

Michiel Q schreef:Afgezien van wie zich reeds heeft aangemeld zou ik graag Daniël-Ui, Ridder ter Geit, Oom Paspasu en ook Rockerduck eens ontmoeten. :)

Ik ben elke dag te ontmoeten, gewoon op McDrake.
Michiel Q schreef:Oom Paspasu is blijkbaar niet in het bezit van zo'n handige Voordeelurenkaart. (40% korting!) Dan zou hij nog steeds drie-en-een-half uur in de trein zitten, natuurlijk. ;)

Door te reizen met de trein zou ik mijzelf verhogen tot een sociale klasse waar ik niet toe wens te behoren. :) Bovendien is 50 euro (Voordeelurenkaart) + 30 euro (reisprijs met korting) nog steeds meer dan 50 euro (reisprijs zonder korting). Als ik drie dagen de tijd had, kon ik liften, waarbij ik dan twee nachtjes in de Eindhovense bosjes door zou moeten brengen.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor McDuck Menu » di jun 23, 2015 10:53 am

Is er eigenlijk al een datum vastgesteld?
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Hidde » di jun 23, 2015 2:50 pm

Ik zou graag willen komen! :) Ik kan alleen niet op zondag 12 juli. Op werkdagen of op zaterdagmiddag komt mij het beste uit.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Volgende

Keer terug naar Beurzen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten