Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » di jun 23, 2015 5:27 pm

Hidde schreef:Ik zou graag willen komen! :) Ik kan alleen niet op zondag 12 juli. Op werkdagen of op zaterdagmiddag komt mij het beste uit.


Heel goed! Zaterdag is het (denk ik).
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Michiel Q » di jun 23, 2015 7:38 pm

Robb_K schreef:Ik hoop Rockerduck zal komen.

Ik heb Rockerduck uitgenodigd via e-mail en hij is graag van de partij. :)

Oom Paspasu schreef:Bovendien is 50 euro (Voordeelurenkaart) + 30 euro (reisprijs met korting) nog steeds meer dan 50 euro (reisprijs zonder korting).

Ja, maar die Voordeelurenkaart kun je natuurlijk vaker gebruiken, slimmerik! Drie keer 'n retourtje Eindhoven en je hebt 'm eruit.

Oom Paspasu schreef:Als ik drie dagen de tijd had, kon ik liften, waarbij ik dan twee nachtjes in de Eindhovense bosjes door zou moeten brengen.

Mitfahrgelegenheit? Couch surfen? Als hobo meereizen in een goederentrein? (Zo deden ze dat in de tijd van Barks!)

Hidde schreef:Ik zou graag willen komen! :) Ik kan alleen niet op zondag 12 juli.

Hidde! Jou was ik nog vergeten. Leuk dat je komt! :) Want het is dus op zaterdag 11 juli. Ik hoop dat je ook iets voor mij wilt tekenen. :)
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » za jun 27, 2015 4:09 pm

Goed nieuws! Eppo Stripwinkel in Eindhoven heeft ingestemd met onze Disney Stripverhalen fan vergadering en storywriting demonstratie in hun winkel op zaterdag 11 juli te houden. Zij zullen waarschijnlijk adverteren om te helpen meer mensen te komen. Helaas, kunnen ze niet schoon de opslag in de kelderruimte voor ons te kunnen gebruiken. Maar, laten ze ons houden de vergadering in hun woonkamer en hebben een lange tafel die we kunnen gebruiken om te tekenen zal zijn. We hebben niet verteld wanneer we kunnen beginnen, maar we moeten afmaken door 16:00. Ik gok dat we zouden arriveren rond het middaguur (12:00). Sommigen van ons misschien een beetje eerder aankomt. Als sommigen van ons willen onze ontmoeting in een restaurant achteraf blijven, dat is een mogelijkheid. Hun zijn diverse restaurants in de buurt van Centrum Eppo en nabij het Centraal Station. Ik zal krijg van Henrieke een ​​kaart van The Centrum, toont het station, Eppo Stripwinkel, en, misschien een paar restaurants. En dat zal ik hier posten.

Sorry, Duck Fan Down Under dat u niet in staat zal zijn om te komen. Misschien kan ik u te ontmoeten in Venlo of Roermond op vrijdag. Maar, ik zal niet aankomen in Venlo (uit Kopenhagen) en heb mijn zware koffers naar het huis van mijn vriend tot ongeveer 14:00 uur. We kunnen deze discussie beëindigen per e-mail.

Rob Klein
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » za jun 27, 2015 6:14 pm

Eppo Strip ligt op Kleine Berg 33, in het centrum van Eindhoven. Ik zal later een plattegrond gepost.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » zo jun 28, 2015 10:53 am

Hier is een plattegrond met Eindhoven CS en Eppo Strip (Kleine Berg 333) gemarkeerd met rode pijlen.
Afbeelding

Eppo (Kleine Berg 333) ligt achterna het tweede boog van Kleine Berg na de kruising met Bergstraat.

Ik ben van plan om 11:30 of zo, te aankomen. Ons verhaal schrijven en storyboarding demonstratie zal vindt plaats van 12:00 tot ongeveer 14:30 uur, of zo. Henrieke, Tim en Ik, en misschien Hidde Bart, zal personlijke tekenen maken voor fans gedurende de andere tijden.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Michiel Q » za jul 04, 2015 3:53 pm

Verzoekje: Zou één van de aanwezigen misschien de bijlage met 't Dumbella-verhaal willen meenemen? Ik zou dat verhaal graag een keer willen lezen! :D

- http://coa.inducks.org/issue.php?c=nl/DD2014X24
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » ma jul 06, 2015 8:23 am

Het volgende poster is voor onze fan bijeenkomst in Eppo Stripshop in Eindhoven op zaterdag 11 juli. Het is gemaakt door Tim Artz.:

Afbeelding
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » za jul 11, 2015 11:27 pm

Onze fan bijeenkomst was een groot succes. Michiel Q, Scrooge $, Rockerduck, McDuck Menu, Bolderbast, Sven Troschke, Henrieke, Hidde en ik waren er, maar ook ongeveer 10 fans die hadden gereageerd op de aankondiging van Eppo Strips (getekend door Tim). Henrieke, Hidde, Tim en ik gesigneerde tekeningen voor de fans. Ze hebben gezien hoe een verhaal idee (genomen uit een ventilator) kan worden gemaakt in een verhaal, door de formulieren van een plot, en de aanleggen van de pagina's, tekenen verkleinde schetsen. Die fans kijken nu uit naar het zien van dat verhaal gedrukt in de Donald Duck Weekblad, enige tijd in het komende jaar.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Oom Paspasu » zo jul 12, 2015 12:06 pm

Michiel Q schreef:Ja, maar die Voordeelurenkaart kun je natuurlijk vaker gebruiken, slimmerik! Drie keer 'n retourtje Eindhoven en je hebt 'm eruit.

Ben ik nog nooit van mijn leven in Eindhoven geweest, zou ik dit jaar drie keer daarheen gaan! Ik trein voor minder dan honderdvijfentwintig euro per jaar, dus zo'n voordeelurenkaart is aan mij niet besteed.

Michiel Q schreef:Mitfahrgelegenheit? Couch surfen? Als hobo meereizen in een goederentrein? (Zo deden ze dat in de tijd van Barks!)

Er waren vele mogelijkheden om naar Eindhoven te gaan en daar eventueel te verblijven, waarvan liften en in de bosjes slapen mijn voorkeur heeft, maar een paar uurtjes plezier in de stripwinkel weegt helaas niet op tegen de hoeveelheid geld, tijd of moeite die het kost, hoewel ook ik graag een tekening van Hidde had gehad. Een volgende keer in de omgeving van Rotterdam zou ik kunnen combineren met het nodige familie- en vriendenbezoek.

Michiel Q schreef:Verzoekje: Zou één van de aanwezigen misschien de bijlage met 't Dumbella-verhaal willen meenemen? Ik zou dat verhaal graag een keer willen lezen! :D

Is het gelukt? Misschien vind je het ook interessant het scenario te zien: http://workingforthedisneydollar.blogsp ... bella.html

Robb_K schreef:Onze fan bijeenkomst was een groot succes.

Mooi zo :).

Robb_K schreef:Henrieke, Hidde, Tim en ik gesigneerde tekeningen voor de fans.

Ik ben benieuwd :).
viewtopic.php?f=31&t=196

Robb_K schreef:Ze hebben gezien hoe een verhaal idee (genomen uit een ventilator) …

:)

Robb_K schreef:… kan worden gemaakt in een verhaal, door de formulieren van een plot, en de aanleggen van de pagina's, tekenen verkleinde schetsen. Die fans kijken nu uit naar het zien van dat verhaal gedrukt in de Donald Duck Weekblad, enige tijd in het komende jaar.

Ik ben benieuwd :).
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » ma jul 13, 2015 9:41 am

Onze tekenaar / fan bijeenkomst in Eppo Strips in Eindhoven was een groot succes! Tim Artz, Henrieke Goorhuis en ik hebben geschreven een Donald Duck verhaal, te beginnen met een idee van een fan. De fans hebben gezien hoe de plot is geformuleerd, en al de overwegingen die in het beslissen wat voor soort scènes, actie, standpunten en dialogen gaan waarin panelen op welke pagina, en uitgelegd waarom die is gedaan. Later, trokken we persoonlijk gesigneerde tekeningen voor de fans getekend, en ook hebben tekeningen van de Eppo tekens voor de eigenaars van de winkel gemaakt.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » di jul 14, 2015 9:22 pm

Hier zijn een paar foto's van onze bijeenkomst:

Afbeelding

Deze foto heeft ikzelf, M[...] (R[...]), Tim Artz en Henrieke.

Afbeelding

Deze Heeft ikzelf, Tim, Henrieke, Hidde, M[...] en drie andere fans.
Laatst bijgewerkt door admin op wo jul 22, 2015 1:57 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: naam en alias geanonimiseerd. op verzoek.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor McDuck Menu » wo jul 15, 2015 10:04 pm

Ik vond het een hele leuke middag, hopelijk kunnen we volgend jaar weer zoiets organiseren! Nog bedankt voor het regelwerk Rob!
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » do jul 16, 2015 7:47 pm

McDuck Menu schreef:Ik vond het een hele leuke middag, hopelijk kunnen we volgend jaar weer zoiets organiseren! Nog bedankt voor het regelwerk Rob!

Jawel. Ik hoop we hebben een andere volgend jaar, misschien in het west van Nederland.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor DD » vr jul 17, 2015 4:17 pm

Hopelijk kan ik er dan ook bij zijn!
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015

Berichtdoor Robb_K » ma jul 20, 2015 10:26 pm

Hier is het tekening van Eppo die ik heb getekend voor Eppo Strips:
Afbeelding
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

VorigeVolgende

Keer terug naar Beurzen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron