Vrouwelijke tekenaars

Re: Vrouwelijke tekenaars

Berichtdoor snowmansion » wo jan 25, 2012 11:52 pm

Even serieus Duck dit verbaasd jou?

Laten we aannemen dat de verhouding man/vrouw 51 om 49 % is. De wereld telde op 31 oktober zo een 7 miljard mensen.

3.430.000.000 vrouwen dus ff gemakkelijk gezegd. Hoeveel van die vrouwen zullen dan een Disney tekenaar zijn?

Hoeveel vrouwen zullen er postzegels sparen?

Hoeveel vrouwen zullen er op Curling zitten?

Hoeveel vrouwen zullen er een astronaat zijn?

Het is toch logisch op zo een enorm aantal dat dit een extreem laag percentage is? Vooral met niet echt grote bekende hobby's/werk of activiteiten.

Als je nou vraagt hoeveel vrouwen er bijvoorbeeld gamen, kom je al op een significant groter aandeel uit denk ik zo.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Vrouwelijke tekenaars

Berichtdoor Appie Aap » do jan 26, 2012 1:02 am

Duck schreef:Zijn dit echt ALLE ? Want dan vind ik het eigenlijk best weinig.

Vind ik ook. Vooral als je het gaat vergelijken met het aantal mannelijke artiesten. Dat zijn er namelijk meer dan 10 keer zo veel (een snel berekende ondergrens).

Er zijn overigens wel een stuk meer vrouwelijke scenaristen, met name in Italië.
Avatar gebruiker
Appie Aap
Liefhebber
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: zo nov 22, 2009 1:15 am
Woonplaats: Duckstad

Vorige

Keer terug naar Disney medewerkers algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron