Wie heb je ontmoet?

Berichtdoor kwuk duck » wo apr 20, 2011 3:35 pm

In dit topic kun je zetten wie je ontmoet hebt in de Zin van tekenaars of figuren, eventuweel kun je ook een foto plaatsen.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo apr 20, 2011 6:31 pm

Eens kijken, Jippes, de Heymansen, Nadorp, Valkema, Goorhuis en Artz. En uit Disneyland heb ik nog een handtekeningen met de handtekeningen van de meeste obscure personages, tot Sluw de Kater uit Pinokkio aan toe. Oom Dagobert was nergens te bekennen. O ja, en Gepetto moest vluchten voor een groep kinderen. :) Ze bleven maar komen, maar "Gepetto"s tijd zat er op. Hij wees toen ergens naar als van "Wat is dat?" en iedereen keek om. Toen we weer terug keken was hij weg. Ik had allang door dat dit een comedy cliche uit de oertijd was, maar ik speelde het toch maar mee voor de leuk.

Daan Jippes: 3 keer ontmoet.
De eerste keer maakte hij een mooie tekening van Dagobert met z'n Geluksdubbeltje in Oom Dagobert 58. Moest vast gedacht hebben: "Weer zo'n snotneus die mij en Don Rosa niet uit elkaar kan houden." :)
De tweede keer, jaaaren later, deed hij heel moeilijk over een tekening, omdat hij "er eigenlijk was voor Havank". Uiteindelijk heb toch nog een tekening uit hem gekregen. Ik dacht op dat moment dat het mijn eerste was, omdat ik die andere was vergeten.
De derde keer heb ik hem niet specifiek ontmoet, maar hij zat te tekenen bij nog wat andere mensen. Een kind van een jaar of 8 vroeg voor een tekening van Donald Duck, maar ja, het verhaal van hierboven deed zich weer voor. Sindsdien is bij bij mijn vader bekend als "die arrogante tekenaar".
Ik vind een beschrijving in het Duitse boek "Carl Barks - Der Vater Der Ducks" goed bij hem passen:
"Daan Jippes is een grote Viking van 1.90 meter met grote handen, die met een potlood en papier wonderen kunnen doen."

Mau Heymans: 2 keer ontmoet.
De eerste keer was stom toeval, hij zat gewoon te tekenen bij de Prof Barabas stand bij een stripboekenbeurs. Ik vroeg of hij in BV 38 kon tekenen, maar toen kwam hij op het idee om dat op een los blaadje te doen. Ook goed, beter zelfs. Zo wordt er niet getekend in mijn boekje.
De tweede keer wist ik het van te voren al. Typisch, ik heb hem twee keer gevraagd een "klassieke" tekening te maken. De eerste is een boze Donald die zich klaarmaakt voor een gevecht met Bolderbast, de tweede is ook een boze Donald, die met een twijgje naar de kant van de tekening rent.
Voor een volgende keer heb ik al iets moois bedacht: Donald op een hometrainer aan het oefenen, met achter hem een doek (zoals in het theater) waarop boze mensen en een bordje naar Timboektoe zijn geschilderd.

Bas Heymans: 1 keer ontmoet.
Heb ik ook gevraagd iets "klassieks" te doen, namelijk een Dagobert die op motten aan het jagen is. Ik kon het goed met hem vinden, toen we allebei klassieke Dagobertverhalen op aan het noemen waren, maar ik ben gestopt nadat ik er een wist te noemen die hij niet kende. :/

Michiel Nadorp: 1 keer ontmoet.
Nog uit de tijd dat ik geen enkele tekenaar kon onderscheiden, heeft hij een boze Donald in Pocket 1 (3e serie) getekend. Later kwam ik erachter dat Nadorp de cover van die pocket had getekend.

Gerben Valkema: 1 keer ontmoet.
Hij zat er eigenlijk voor Elsje, maar hij wilde toch wel een tekening maken. Met het resultaat ben ik niet zo superblij, aangezien niemand Carl Banks (dat ene personage van mij) kent. Hij ziet er nogal raar uit, maar hij is wel herkenbaar. Valkema dacht alleen dat het een neef van Donald was. :/

Henrieke Goorhuis en Tim Artz: 1 keer ontmoet.
Ontmoet "in burger", tijdens een stripboekenbeurs. Gewoon heel toevallig enzo, en ze zaten ook niet te signeren, maar technisch gezien zijn het wel tekenaars, aangezien ze allebei al iets in het weekblad hebben staan.
http://coa.inducks.org/creator.php?c=Henrieke+Goorhuis
http://coa.inducks.org/creator.php?c=Tim+Artz

Dat was het wel zo'n beetje.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Bruno » wo apr 20, 2011 6:51 pm

Hij heet niet Michiel, maar Michel (Miesjél).
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor kwuk duck » wo apr 20, 2011 8:16 pm

Duckfan van Down Under schreef:Eens kijken, Jippes, de Heymansen, Nadorp, Valkema, Goorhuis en Artz. En uit Disneyland heb ik nog een handtekeningen met de handtekeningen van de meeste obscure personages, tot Sluw de Kater uit Pinokkio aan toe. Oom Dagobert was nergens te bekennen. O ja, en Gepetto moest vluchten voor een groep kinderen. :) Ze bleven maar komen, maar "Gepetto"s tijd zat er op. Hij wees toen ergens naar als van "Wat is dat?" en iedereen keek om. Toen we weer terug keken was hij weg. Ik had allang door dat dit een comedy cliche uit de oertijd was, maar ik speelde het toch maar mee voor de leuk.

Daan Jippes: 3 keer ontmoet.
De eerste keer maakte hij een mooie tekening van Dagobert met z'n Geluksdubbeltje in Oom Dagobert 58. Moest vast gedacht hebben: "Weer zo'n snotneus die mij en Don Rosa niet uit elkaar kan houden." :)
De tweede keer, jaaaren later, deed hij heel moeilijk over een tekening, omdat hij "er eigenlijk was voor Havank". Uiteindelijk heb toch nog een tekening uit hem gekregen. Ik dacht op dat moment dat het mijn eerste was, omdat ik die andere was vergeten.
De derde keer heb ik hem niet specifiek ontmoet, maar hij zat te tekenen bij nog wat andere mensen. Een kind van een jaar of 8 vroeg voor een tekening van Donald Duck, maar ja, het verhaal van hierboven deed zich weer voor. Sindsdien is bij bij mijn vader bekend als "die arrogante tekenaar".
Ik vind een beschrijving in het Duitse boek "Carl Barks - Der Vater Der Ducks" goed bij hem passen:
"Daan Jippes is een grote Viking van 1.90 meter met grote handen, die met een potlood en papier wonderen kunnen doen."

Mau Heymans: 2 keer ontmoet.
De eerste keer was stom toeval, hij zat gewoon te tekenen bij de Prof Barabas stand bij een stripboekenbeurs. Ik vroeg of hij in BV 38 kon tekenen, maar toen kwam hij op het idee om dat op een los blaadje te doen. Ook goed, beter zelfs. Zo wordt er niet getekend in mijn boekje.
De tweede keer wist ik het van te voren al. Typisch, ik heb hem twee keer gevraagd een "klassieke" tekening te maken. De eerste is een boze Donald die zich klaarmaakt voor een gevecht met Bolderbast, de tweede is ook een boze Donald, die met een twijgje naar de kant van de tekening rent.
Voor een volgende keer heb ik al iets moois bedacht: Donald op een hometrainer aan het oefenen, met achter hem een doek (zoals in het theater) waarop boze mensen en een bordje naar Timboektoe zijn geschilderd.

Bas Heymans: 1 keer ontmoet.
Heb ik ook gevraagd iets "klassieks" te doen, namelijk een Dagobert die op motten aan het jagen is. Ik kon het goed met hem vinden, toen we allebei klassieke Dagobertverhalen op aan het noemen waren, maar ik ben gestopt nadat ik er een wist te noemen die hij niet kende. :/

Michiel Nadorp: 1 keer ontmoet.
Nog uit de tijd dat ik geen enkele tekenaar kon onderscheiden, heeft hij een boze Donald in Pocket 1 (3e serie) getekend. Later kwam ik erachter dat Nadorp de cover van die pocket had getekend.

Gerben Valkema: 1 keer ontmoet.
Hij zat er eigenlijk voor Elsje, maar hij wilde toch wel een tekening maken. Met het resultaat ben ik niet zo superblij, aangezien niemand Carl Banks (dat ene personage van mij) kent. Hij ziet er nogal raar uit, maar hij is wel herkenbaar. Valkema dacht alleen dat het een neef van Donald was. :/

Henrieke Goorhuis en Tim Artz: 1 keer ontmoet.
Ontmoet "in burger", tijdens een stripboekenbeurs. Gewoon heel toevallig enzo, en ze zaten ook niet te signeren, maar technisch gezien zijn het wel tekenaars, aangezien ze allebei al iets in het weekblad hebben staan.
http://coa.inducks.org/creator.php?c=Henrieke+Goorhuis
http://coa.inducks.org/creator.php?c=Tim+Artz

Dat was het wel zo'n beetje.

Zozo dat zijn er nogal wat, ik heb geen van alle ontmoet!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ui » wo apr 20, 2011 8:44 pm

Duckfan van Down Under schreef:[Daan Jippes] De eerste keer maakte hij een mooie tekening van Dagobert met z'n Geluksdubbeltje in Oom Dagobert 58. Moest vast gedacht hebben: "Weer zo'n snotneus die mij en Don Rosa niet uit elkaar kan houden." :)

En, was je zo'n snotneus? (snik)

Duckfan van Down Under schreef:De tweede keer, jaaaren later, deed hij heel moeilijk over een tekening, omdat hij "er eigenlijk was voor Havank". Uiteindelijk heb toch nog een tekening uit hem gekregen. Ik dacht op dat moment dat het mijn eerste was, omdat ik die andere was vergeten.
De derde keer heb ik hem niet specifiek ontmoet, maar hij zat te tekenen bij nog wat andere mensen. Een kind van een jaar of 8 vroeg voor een tekening van Donald Duck, maar ja, het verhaal van hierboven deed zich weer voor. Sindsdien is bij bij mijn vader bekend als "die arrogante tekenaar".

Misschien kan hij "tragische tekenaar" worden genoemd? Misschien had Jippes rond 1981, toen hij naar Amerika ging, een andere carrière in gedachten dan wat deze uiteindelijk is geworden. In feite is hij, zover Ui weet, tegenwoordig weinig meer dan een van de vele Disney-striptekenaars. Vroeger werd hij als een tweede Barks geëerd, maar voor veel lezers gaat die titel sinds eind jaren 80 naar Don Rosa, die nota bene bekend staat als een professionele hobbyist die moeite heeft om Disney te tekenen. (snotter)
Jippes verdient niets meer aan reeds verschenen Disney-strips. Mogelijk krijgt hij wel royalties voor zijn Havank-strip. Maar gaat Jippes op een stripbeurs zitten, dan verwacht men dat hij de Disney-tekenaar uithangt. Men laat zijn eigen verkoopwaar links liggen en vraagt om tekeningen van Disney-figuren, waar hij persoonlijk niets mee opschiet.
Om dan blijkbaar te gaan zitten brommen tegen kinderen is natuurlijk hartstikke fout. Maar Ui stelt dat er misschien een tragisch verhaal achter zit: The Rise and Fall of Daan Jippes.

Duckfan van Down Under schreef:[Mau Heymans] Voor een volgende keer heb ik al iets moois bedacht: Donald op een hometrainer aan het oefenen, met achter hem een doek (zoals in het theater) waarop boze mensen en een bordje naar Timboektoe zijn geschilderd.

Goed idee! Wil je hier alsjeblieft een scan van maken, in hoge kwaliteit?

Duckfan van Down Under schreef:Bas Heymans: 1 keer ontmoet.
Heb ik ook gevraagd iets "klassieks" te doen, namelijk een Dagobert die op motten aan het jagen is. Ik kon het goed met hem vinden, toen we allebei klassieke Dagobertverhalen op aan het noemen waren, maar ik ben gestopt nadat ik er een wist te noemen die hij niet kende. :/

Waarom ben je gestopt met klassieke verhalen noemen? Omdat bleek, dat Bas Heymans niet alleswetend is? (snik)

Duckfan van Down Under schreef:Tim Artz

Is de achternaam "Artz" een artiestennaam?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo apr 20, 2011 9:40 pm

Ui schreef:
Duckfan van Down Under schreef:[Daan Jippes] De eerste keer maakte hij een mooie tekening van Dagobert met z'n Geluksdubbeltje in Oom Dagobert 58. Moest vast gedacht hebben: "Weer zo'n snotneus die mij en Don Rosa niet uit elkaar kan houden." :)

En, was je zo'n snotneus? (snik)

Zeker! Ik was pas 9. Weet je niet meer hoe ik was toen ik pas op het forum kwam. En hoe ik het jaar erop was? En vorig jaar? En nu? En volgend jaar? :P

Ui schreef:
Duckfan van Down Under schreef:[Mau Heymans] Voor een volgende keer heb ik al iets moois bedacht: Donald op een hometrainer aan het oefenen, met achter hem een doek (zoals in het theater) waarop boze mensen en een bordje naar Timboektoe zijn geschilderd.

Goed idee! Wil je hier alsjeblieft een scan van maken, in hoge kwaliteit?

Zal ik doen, al denk ik niet dat mijn vader's printer dat aankan. Een paar oude tekeningen hebik al ooit ingescand en ze staan op Inducks.
http://coa.inducks.org/creator.php?c=MNa&showScans=1
http://coa.inducks.org/creator.php?c=MHe&showScans=1 De tweede tekening.
http://coa.inducks.org/creator.php?c=DJi&showScans=1 De derde tekening.

Ui schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Bas Heymans: 1 keer ontmoet.
Heb ik ook gevraagd iets "klassieks" te doen, namelijk een Dagobert die op motten aan het jagen is. Ik kon het goed met hem vinden, toen we allebei klassieke Dagobertverhalen op aan het noemen waren, maar ik ben gestopt nadat ik er een wist te noemen die hij niet kende. :/

Waarom ben je gestopt met klassieke verhalen noemen? Omdat bleek, dat Bas Heymans niet alleswetend is? (snik)

Hij kende het verhaal met Atlantis niet. Ik heb hem toch nog zover gekregen een muntje met 1916 te tekenen, al verstond hij eerst 1960.

En Ui, wie ken jij allemaal?
Ui schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Tim Artz

Is de achternaam "Artz" een artiestennaam?

Volgens mij niet.
Laatst bijgewerkt door Duckfan van Down Under op wo apr 20, 2011 9:52 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor McDuck Menu » do apr 21, 2011 10:33 am

Mijn achternaam is inderdaad Artz, geen artiestennaam :) Wel grappig, een zoektocht op google naar de naam Artz kwam uit op een 19e eeuwse schilder: Constant Artz. Hij schilderde eenden. Geen idee of het daadwerkelijk familie is.

Disney artiesten die ik heb ontmoet: Mau en Bas Heymans, Daan Jippes, Rob Klein, Henrieke Goorhuis, Frank Jonker, en Gerben Valkema.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Bruno » vr apr 22, 2011 2:30 pm

Het blijft een leuk verhaal, behalve dat Artz klinkt als een redelijk algemene naam, en dat Google op het gebied van stambomen toch niet de beste bron is. Misschien moet je het es serieus gaan uitzoeken als je echt wil weten! Op naar het stadsarchief! Ik hoef het bij mezelf niet meer te doen door een stamboomfreak vader en grootvader, haha!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Ui » za apr 23, 2011 4:04 pm

Duckfan van Down Under schreef:
Ui schreef:
Duckfan van Down Under schreef:[Mau Heymans] Voor een volgende keer heb ik al iets moois bedacht: Donald op een hometrainer aan het oefenen, met achter hem een doek (zoals in het theater) waarop boze mensen en een bordje naar Timboektoe zijn geschilderd.

Goed idee! Wil je hier alsjeblieft een scan van maken, in hoge kwaliteit?

Zal ik doen, al denk ik niet dat mijn vader's printer dat aankan.

Ui is heel benieuwd. Een mooie uitwerking van dit idee zou een geschikte Prikprent kunnen zijn, als je het Ui vraagt. (Maar niemand vraagt Ui ooit wat.) (snik)

Printer? O, je bedoelt vast een printer met ingebouwde scanner. Met "hoge kwaliteit" bedoelt Ui dat de tekening mooi is uit te printen. Dat zal het apparaat toch wel kunnen?
Bedankt voor de oude tekeningen!

Duckfan van Down Under schreef:
Ui schreef:Waarom ben je gestopt met klassieke verhalen noemen? Omdat bleek, dat Bas Heymans niet alleswetend is? (snik)

Hij kende het verhaal met Atlantis niet. Ik heb hem toch nog zover gekregen een muntje met 1916 te tekenen, al verstond hij eerst 1960.

Wat!?! Hij kende het Barksverhaal met Atlantis niet?! Van zo'n vent wil jij een tekening hebben?! Waarom ben je niet met opgeheven hoofd weggelopen?! (snotter) (huil (huil)

Duckfan van Down Under schreef:En Ui, wie ken jij allemaal?

Ui kent niemand. Ui is een verzinsel. (snik)

Daniel73 heeft in zijn "eigen" topic het een en ander geschreven over ontmoetingen:
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1608

McDuck Menu schreef:Mijn achternaam is inderdaad Artz, geen artiestennaam :) Wel grappig, een zoektocht op google naar de naam Artz kwam uit op een 19e eeuwse schilder: Constant Artz. Hij schilderde eenden. Geen idee of het daadwerkelijk familie is.

Een Amerikaanse acteur heet Tim Artz.
http://en.wikipedia.org/wiki/Tim_Artz
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za apr 23, 2011 5:59 pm

Ui schreef:
Duckfan van Down Under schreef:
Ui schreef:Goed idee! Wil je hier alsjeblieft een scan van maken, in hoge kwaliteit?

Zal ik doen, al denk ik niet dat mijn vader's printer dat aankan.

Ui is heel benieuwd. Een mooie uitwerking van dit idee zou een geschikte Prikprent kunnen zijn, als je het Ui vraagt. (Maar niemand vraagt Ui ooit wat.) (snik)

Ik zat meer te denken aan een cover, maar inderdaad, een prikprent zou beter zijn. Helaas denk ik niet dat de kinderen die de Donald Duck het geclichede idee snappen, aangezien het "rennen naar Timboektoe" einde zijn hoogtepunt had in de jaren 90.
Toch is het idee al vaker omgedraaid. "Kerel 3000" begon met het rennen naar Timboektoe. Nummer 26-2002 (als ik het me goed herinner) was een speciaal Timboektoenummer. Maar dat is al haast 10 jaar geleden. (snik)

Ui schreef:Printer? O, je bedoelt vast een printer met ingebouwde scanner. Met "hoge kwaliteit" bedoelt Ui dat de tekening mooi is uit te printen. Dat zal het apparaat toch wel kunnen?

Ja, die bedoel ik. Helaas is de computer van mijn vader (waar de printer aan vast zit) er een uit de tijd van het Timboektoenummer. Een hoge resolutiescan van een Barksolieverfschilderij uit CBL 3 lukte hem niet. Al geef ik toe, de "gewone" scans zijn al van behoorlijke kwaliteit.
Is dit goed? Het is 2/3e van een A4. En mijn idee voor de cover van het eerste McDrake Magazine.
Afbeelding
Ui schreef:Bedankt voor de oude tekeningen!

Graag gedaan! Al had je eigenlijk moeten zeggen dat ik die niet-genoemde tekeningen ook had moeten inscannen. Een Mau, een Bas en een Jippes.

Ui schreef:
Duckfan van Down Under schreef:
Ui schreef:Waarom ben je gestopt met klassieke verhalen noemen? Omdat bleek, dat Bas Heymans niet alleswetend is? (snik)

Hij kende het verhaal met Atlantis niet. Ik heb hem toch nog zover gekregen een muntje met 1916 te tekenen, al verstond hij eerst 1960.

Wat!?! Hij kende het Barksverhaal met Atlantis niet?! Van zo'n vent wil jij een tekening hebben?! Waarom ben je niet met opgeheven hoofd weggelopen?! (snotter) (huil (huil)

Omdat mijn moeder al vond dat ik wat veel van hem vroeg toen ik hem vroeg of hij een muntje uit 1916 (niet 1960, Bas!) wilde tekenen. Trouwens, er waren genoeg Barksverhalen die hij wel kende. Hij kwam zelf met het idee om de tekening een mottenjagende Dagobert te zijn, zoals in "Only A Poor Old Man". Dat zegt toch al iets. Dat, en het is Bas Heymans. Ik wil wel een tekening van hem hebben, hoor! Daar komt nog eens bij dat we op McDrake maar al te goed weten dat sommige fans meer weten dan de mensen die er hun beroep van hebben gemaakt. :)

Ui schreef:Daniel73 heeft in zijn "eigen" topic het een en ander geschreven over ontmoetingen

Eigen topic... eigen topic... zou het een goed idee zijn om topics te openen over individuele mensen op dit forum? Nee, daar hebben we al genoeg topics voor. "Je echte naam", "Leeftijd", "Klagen over andere leden", enz.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor MatroosDuck » za apr 23, 2011 6:16 pm

Wel leuk idee,maar ik zou Donald voorop zetten en een neefje erbij die opgewonden naar Donald kijkt.
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Berichtdoor DordrechtDuck » za apr 23, 2011 6:42 pm

MatroosDuck schreef:Wel leuk idee,maar ik zou Donald voorop zetten en een neefje erbij die opgewonden naar Donald kijkt.

Daar krijgen we vast problemen mee ;-)
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor Bruno » za apr 23, 2011 7:11 pm

Hallo, het is toch McDrake? Waarom geen Von Drake op de cover dan.
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Ui » za apr 23, 2011 7:12 pm

Duckfan van Down Under schreef:Is dit goed? Het is 2/3e van een A4. En mijn idee voor de cover van het eerste McDrake Magazine.
http://img529.imageshack.us/img529/300/covermcdrakemagazine.jpg

Is dit de maximale grootte? Hoe dan ook, beter dit formaat dan helemaal niets.

Duckfan van Down Under schreef:Al had je eigenlijk moeten zeggen dat ik die niet-genoemde tekeningen ook had moeten inscannen. Een Mau, een Bas en een Jippes.

Vooruit dan maar: je moet de niet-genoemde tekeningen ook inscannen!! (Zo goed?) (snik)

Duckfan van Down Under schreef:
Ui schreef:Daniel73 heeft in zijn "eigen" topic het een en ander geschreven over ontmoetingen

Eigen topic... eigen topic... zou het een goed idee zijn om topics te openen over individuele mensen op dit forum? Nee, daar hebben we al genoeg topics voor. "Je echte naam", "Leeftijd", "Klagen over andere leden", enz.

Dat topic is door iemand aangemaakt vanwege een halve blauwe maandag meewerken aan drie in Donald Duck Weekblad verschenen Duckverhaaltjes. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor MatroosDuck » za apr 23, 2011 7:16 pm

DordrechtDuck hahaahha
Maar je begrijpt wat ik bedoel.
Ik had beter erg blij kunnen typen haha
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Volgende

Keer terug naar Disney medewerkers algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron