Fan-tekeningen door Disney Tekenaars

Berichtdoor huugduck » wo apr 01, 2009 4:48 pm

Kijk het kwartje valt :P
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr mei 29, 2009 4:41 pm

Oh, nee. Het kwartje rolt weg! :P
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za mei 30, 2009 10:49 am

Dagobert rent er achteraan!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 30, 2009 3:42 pm

Maar Guus raapt het op. En gooit het vervolgens weer weg. "Bah, maar een kwartje. Heb ik me daar helemaal voor moeten bukken?"
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » za mei 30, 2009 5:46 pm

En dan gaat Dagobert er weer achteraan, en dan valt die in één taart van een taarten fabriek, zie dit verhaal http://coa.inducks.org/story.php?c=W+US+++30-01
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 30, 2009 5:57 pm

mcDuck King schreef:En dan gaat Dagobert er weer achteraan, en dan valt die in één taart van een taarten fabriek, zie dit verhaal http://coa.inducks.org/story.php?c=W+US+++30-01

Ik dacht eerder aan het verhaal met het kwart-miljoen-gulden kwartje, en Atlantis.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » wo jun 10, 2009 1:30 pm

Duckfan van Down Under schreef:
mcDuck King schreef:En dan gaat Dagobert er weer achteraan, en dan valt die in één taart van een taarten fabriek, zie dit verhaal http://coa.inducks.org/story.php?c=W+US+++30-01

Ik dacht eerder aan het verhaal met het kwart-miljoen-gulden kwartje, en Atlantis.

Ik bak, ik dacht aan Atlantis, ja. Verkeerd, heeft iemand nog een fan-tekening gekregen?

P.S. Wisten jullie al dat Gerben Valkema ook Elsje tekent?
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Henrieke » di sep 29, 2009 2:11 pm

http://img188.imageshack.us/img188/4193 ... agen09.jpg

Hier zijn nog een aantal Kiki's van dit weekend, dit zijn niet allemaal Disney tekenaars en er staan er nog meer in mijn schetsboek maar dit plaatje stond zo op mijn computer. Die van Ulrich Schröder kreeg ik zondag per mail vanuit Oostenrijk.
Overigens is een tekenaar vragen om iets wat ze nog nooit getekend hebben zo'n beetje het ergste wat je ze aan kan doen, maar de resultaten mogen er wezen (al zullen ze dat niet allemaal met me eens zijn). Ik heb inmiddels zo'n 150 verschillende versies van Kiki, van over de hele wereld :)
Henrieke
Member
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 11:12 pm

Berichtdoor Ei » di sep 29, 2009 2:50 pm

Henrieke schreef:http://img188.imageshack.us/img188/4193/122stripdagen09.jpg

Hier zijn nog een aantal Kiki's van dit weekend, dit zijn niet allemaal Disney tekenaars en er staan er nog meer in mijn schetsboek maar dit plaatje stond zo op mijn computer.

Meer! Meer! We want more! Wij willen meer!

Henrieke schreef:Die van Ulrich Schröder kreeg ik zondag per mail vanuit Oostenrijk.

Toont die tekening Donald die Kiki als een ordinair stinkdier buiten de deur zet? :lol: Ei heeft smakelijk moeten lachen om dit tafereel!
De tekening doet Ei denken aan Barksverhaal waarin de neefjes dieren mee naar huis nemen:
http://coa.inducks.org/story.php?c=W+WDC+106-02

Henrieke schreef:Overigens is een tekenaar vragen om iets wat ze nog nooit getekend hebben zo'n beetje het ergste wat je ze aan kan doen, maar de resultaten mogen er wezen (al zullen ze dat niet allemaal met me eens zijn). Ik heb inmiddels zo'n 150 verschillende versies van Kiki, van over de hele wereld :)

Als je eenmaal een aantal tekeningen hebt, zal het makkelijker worden om andere tekenaars ook te overtuigen.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Henrieke » di sep 29, 2009 3:09 pm

Ei schreef:Meer! Meer! We want more! Wij willen meer!

Heb je ook interesse in tekeningen van niet-Disney tekenaars? De meeste zijn niet van professionals, maar er zitten echte kunstwerkjes tussen. Er loopt heel wat talent rond.
Henrieke
Member
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 11:12 pm

Berichtdoor Michiel P » di sep 29, 2009 5:38 pm

Henrieke schreef:Afbeelding

Bovenste rij: Gerben Valkema, Fred de Heij, Hans van Oudenaarden, Martin Lodewijk, Willem Ritstier
Onderste rij: Ulrich Schröder, Daan Jippes, Pieter Hogenbirk

Mooie tekeningen, Henrieke! Lodewijk en Jippes zijn mijn favoriete tekenaars in dit rijtje, maar ik vind hun bijdragen niet de beste. Dat beest van Jippes is goed getekend, maar het lijkt niet op een ringstaartmaki.

Henrieke schreef:Heb je ook interesse in tekeningen van niet-Disney tekenaars? De meeste zijn niet van professionals, maar er zitten echte kunstwerkjes tussen. Er loopt heel wat talent rond.

Ik kan niet voor Ei spreken, maar zelf ben ik wel nieuwsgierig naar de versies van andere striptekenaars!
Avatar gebruiker
Michiel P
Member
 
Berichten: 1005
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 5:28 pm

Berichtdoor Henrieke » di sep 29, 2009 6:19 pm

Hier zijn er een aantal:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Grappig dat veel mensen dingen tekenen die te maken hebben met Donald Duck of Song of the South, terwijl ik er niet eens om vraag ;)
Henrieke
Member
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 11:12 pm

Berichtdoor Michiel P » wo sep 30, 2009 11:04 pm

Henrieke schreef:De meeste zijn niet van professionals, maar er zitten echte kunstwerkjes tussen.

Kunstwerkjes, hè? Nou, je hebt niets te veel gezegd, want ze zijn stuk voor stuk prachtig. Door wie zijn deze getekend? Welke tekenaars zouden wij kunnen kennen?

De zevende vind ik het mooist en het meest aansprekend. Die tweede vind ik grappig vanwege zijn grote voeten. Het is zo een heel ander beest geworden. De eerste tekening is prachtig ingekleurd, maar ook een beetje creepy. Zo'n realistisch dier met kleren en in een onnatuurlijke houding, daar ga ik van steigeren.
Avatar gebruiker
Michiel P
Member
 
Berichten: 1005
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 5:28 pm

Berichtdoor Ei » do okt 01, 2009 5:36 pm

Michiel P schreef:De zevende vind ik het mooist en het meest aansprekend.

Ei vindt dat Kiki daar een kat lijkt te zijn. Wel heel mooi getekend.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do okt 01, 2009 5:48 pm

Een kat met een ENORME staart.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney medewerkers algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron