Blunder Utrecht

Berichtdoor Hans » za jan 06, 2007 10:07 pm

Een zaak waar ik ook al een tijd kom.
De zaak is wel ok, 2e hands ook Disney heeft hij wel eea van staan.
Als je eens in de buurt bent... loop eens binnen.
Hans
Member
 
Berichten: 168
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 3:23 am
Woonplaats: 15 km van Belgie

Berichtdoor DD » wo jan 14, 2009 9:44 pm

Ben vandaag geweest. Viel wel mee en veel te duur.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor jan Baksteen » vr jun 19, 2009 12:52 pm

Heb een keer een blik geworpen op de site van de winkel, het ziet er goed uit!!
Ben van plan er met de vakantie samen met me neef er eens gaan shoppen!
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor Rockerduck » vr jun 19, 2009 11:30 pm

Inderdaad veel te duur, DD, en ik heb er albums zien liggen waar pagina's uit waren, o.a. een zogenaamde luxe 'Kuifje en de Zwarte Rotsen' (herdruk van de versie uit 1943) waar de eerste 9 pagina's uit waren. Daar durfde Blunder nog geld voor te vragen ook.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor jan Baksteen » ma aug 17, 2009 9:44 am

Afgelopen woensdag 12 augustus ben ik er langs geweest met me neef en heb daar 4 pockets en 2 dubbelpockets gekocht.
Kwek heeft een vlekje in z'n pupil, Kwik heeft een rimpel op z'n duim en Kwak heeft een raar sproetje
jan Baksteen
Member
 
Berichten: 479
Geregistreerd: di feb 06, 2007 8:22 pm

Berichtdoor Michiel P » vr mei 21, 2010 8:39 pm

Afgelopen woendag bij Blunder geweest. Heb alleen bij de tweedehands strips bekeken en zocht bovendien geen Ducks, maar de prijzen leken me alleszins redelijk.

Minpuntje is de muziek in de zaak, nl. gewoon de radio, inclusief reclame en geklets, wat irritant is wanneer je op een stripboek probeert te concentreren. In andere stripzaken ("De Stripaap", "Modern Papier" (ter ziele)) heerst juist een prettige sfeer dankzij de goede muzieksmaak van de eigenaar.

Rockerduck schreef:Ik heb er albums zien liggen waar pagina's uit waren. [...] Daar durfde Blunder nog geld voor te vragen ook.

Tja, had ik bovenstaande maar eerder gelezen. Heb één strip gekocht waar bij thuiskomst de titelpagina van bleek te ontbreken. Voortaan beter opletten.
Avatar gebruiker
Michiel P
Member
 
Berichten: 1005
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 5:28 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jun 16, 2011 5:08 pm

Ik ben gisteren voor een vriend die ging promoveren in Utrecht geweest en had daar 's middags wat tijd over. Als je bij de Oudegracht, bij de Dom, even rondloopt (je kunt bijvoorbeeld het adres en de plek van 'Blunder' opzoeken) vind je daar bijzonder veel aan strips, spellen en boekenwinkels. Qua strips heb je er dus Blunder, Piet Snot en nog wel wat winkels met tweedehand strip bakken.
Dus als je ooit eens om een of andere reden in Utrecht bent is het zeker de moeite waard om hier even rond te kijken!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am


Keer terug naar Winkels

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron