DuckTales reboot in 2017!!

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr sep 06, 2019 8:24 am

Ik heb hem al gezien in seizoen 2.
Ridder ter Geit
Member

Berichtdoor RedArrow » vr okt 18, 2019 5:07 pm

Aflevering 42 (What Ever Happened to Donald Duck?!) wordt in België uitgezonden op 13 november.

En alle 20 afleveringen van Amphibia komen hier in 2 weken. (21 oktober tot en met 1 november)
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
RedArrow
Member

Berichtdoor RedArrow » wo nov 27, 2019 11:30 pm

Vandaag werd hier "Een nachtmerrie op Autografheuvel!" uitgezonden, tot nu toe één van mijn favoriete afleveringen :)
We krijgen nieuwe afleveringen tot 11 december, dus de laatste 4 afleveringen zijn voor 2020.

In seizoen 3 komt Katrien Duck en Donald Duck heeft haar nog nooit eerder gezien!

Frank Agones schreef:More importantly, we were running into the problem that all the most important events in our show seemed to have happened in the past. Donald and Daisy being estranged felt very similar to Donald and Scrooge being estranged.
(...)
We wanted to give Daisy a proper introduction as her own person, independent of Donald, and see them meet for the first time. Which is happening in Season 3! #DuckTales #RewriteHistory

Bron: https://twitter.com/FrankAngones/status ... 7812669440
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
RedArrow
Member

Vorige

Keer terug naar Disney films