T.V. serie Oom Dagobert en serie Donald Duck

Berichtdoor mcDuck King » do apr 23, 2009 4:28 pm

Zouden jullie het leuk vinden als er een serie komt van Dagobert en een van Donald.
Hoe vaak moet wat komen? Hoelang moet wat duren? Door wie moeten de verhalen worden bedacht of gebaseerd? Hoe moet het worden gemaakt?
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr apr 24, 2009 9:13 am

Liever één van Donald én Dagobert. Getekend, met hen op avontuur, gebaseerd op lange avonturenstrips.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor mcDuck King » vr apr 24, 2009 12:45 pm

Dat is ook de bedoeling.
Eentje van Dagobert, die met Donald, de neefjes, enz. op lange reisavonturen gaat.
Zo lijkt het mij leuk: 30 min. 1 aflevering of 2 van 15 min. Gebasserd op verhalen van Barks en Rosa.
Eentje van Donald: ook 1 van 30 min. , 20 van 15 min of 3 van 10 min. Gebasserd op verhalen van Barks, Rosa of Vicar.

of kijk leiver hier, van een bericht van mij http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=93&p=2
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr mei 15, 2009 5:04 pm

Nu ik dit onderwerp toch in mijn bezit heb ( Met dit bericht 80% wegens 3 berichten 60%, en het bedenken 20% en 20 aan Ridder ter Geit.) wil ik aan jullie vragen als hiervan afleveringen van komen welke verhalen in de tekenfilmversie moeten komen van Rosa, Barks en Vicar en hoelang die afleveringen moeten zijn( Dus hoeveel min.) , of dat ze delen moeten hebben en hoeveel min per deel.

Veel succes, gegroet Koning mcDuck King
P.S. Spreek me vortaan aan met Koning mcDuck King
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr mei 15, 2009 5:19 pm

Spreek mij dan maar aan met Servant Duckadder III, ik heb nu 20% van de berichten hier.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm


Keer terug naar Disney films

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten