Nieuwe disney films.

Berichtdoor huugduck » zo aug 30, 2009 5:23 pm

Ik weet niet of jullie het ook vinden, maar ik vind dat de nieuwe disneyfilms steeds minder worden. En dan bedoel ik de films vanaf 2007. De verhalen worden anders en ik vind dat negatief. Bij de oude films kwam ik helemaal in de sfeer. Bij de nieuwere films niet meer. Dat is heel jammer want juist daardoor vond ik de disney films zo goed. Ik denk dat het meerendeels komt omdat met de hand getekend leuker vind dan met de computer. Vinden jullie ook dat de nieuwe fils minder worden? of juist niet?
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor DuckBoy » zo aug 30, 2009 7:53 pm

huugduck schreef:Ik weet niet of jullie het ook vinden, maar ik vind dat de nieuwe disneyfilms steeds minder worden. En dan bedoel ik de films vanaf 2007. De verhalen worden anders en ik vind dat negatief. Bij de oude films kwam ik helemaal in de sfeer. Bij de nieuwere films niet meer. Dat is heel jammer want juist daardoor vond ik de disney films zo goed. Ik denk dat het meerendeels komt omdat met de hand getekend leuker vind dan met de computer. Vinden jullie ook dat de nieuwe fils minder worden? of juist niet?

Dus jij vind walle en ratatoule niet van grote klasse??
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)

Berichtdoor huugduck » zo aug 30, 2009 8:00 pm

Nee niet echt. Jij kan het wel vinden, smaak verschillen.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo aug 30, 2009 8:39 pm

Dat is wel Pixar hoor. Dat vind ik persoonlijk wel iets anders, omdat Disney er eigenlijk niks te zoeken heeft. Ze hebben geloof ik alleen een deel van het bedrijf, en dan wordt het Disney-Pixar. Maar Huug Duck heeft wel gelijk. De Disney films van de afgelopen jaren zijn sterk achteruitgegaan. Pixar niet. Het wordt alleen maar beter! Monsters Inc., The Incredibles, Ratatouille, WALL-E, Up! Alleen zie ik er tegenop dat ze NOG een vervolg van Toy Story hebben.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » di okt 06, 2009 8:52 pm

Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Ei » wo okt 07, 2009 12:30 pm

Duckfan van Down Under schreef:De Disney films van de afgelopen jaren zijn sterk achteruitgegaan. Pixar niet. Het wordt alleen maar beter! Monsters Inc., The Incredibles, Ratatouille, WALL-E, Up! Alleen zie ik er tegenop dat ze NOG een vervolg van Toy Story hebben.

Als ook de Disney-films sterk achteruit gegaan zijn in de afgelopen jaren, wat gaat er dan nog wel goed bij Disney?
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor huugduck » wo okt 07, 2009 12:47 pm

goeie vraag Zowat alles gaat achter uit dat is vreemd hoe komt dat?
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo okt 07, 2009 1:19 pm

Dat komt doordat Disney vroeger gerund werd door oprichter Disney zelf. Deze hield van zijn werk en stak zich in de schulden voor een nieuwe productie. Disney is nu meer een gigantisch bedrijf, helemaal los van de wortelen. Ze zijn nu dus meer dan ooit puur commercieel. De bezieling is eruit.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor huugduck » wo okt 07, 2009 6:19 pm

Ja inderdaad het lijkt of de tekenaar geen zin plezier meer hebben in het werk. Dat zie je in de verhalen. en zo zie je dat ook in de teken films.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor DuckBoy » wo okt 07, 2009 6:43 pm

En dan heb je nu de crisis er nog bij...
DuckBoy
Member
 
Berichten: 792
Geregistreerd: vr mei 01, 2009 12:39 pm
Woonplaats: kantens (groningen)


Keer terug naar Disney films

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten