Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

Berichtdoor Ui » ma mei 30, 2011 8:29 pm

Ene "bashirsultani" heeft op YouTube een filmpje geplaatst waarin een zouttekening gemaakt wordt van Jack Sparrow:

Jack Sparrow - Drawing With Salt
http://www.youtube.com/watch?v=RmxcYUs1ZEQ
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Berichtdoor kwuk duck » ma mei 30, 2011 9:06 pm

Ja mooi he! Dit heeft hij ook gedasn met elvus van cheetos.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor McDuck Menu » wo jun 01, 2011 12:14 am

Ik heb de film inmiddels gezien, en ik ben aangenaam verrast :) Het verhaal was begrijpelijk en best aardig, leuke actie, piraten, schepen, grotten, Penelope Cruz, zeemeerminnen, etc. Ik vond het in ieder geval leuker dan deel 2 en 3, waar ik toch met gemengde gevoelens naar zat te kijken. Het geheel draaide meer om Jack Sparrow, wat ik een aardige verbetering vind. Sommige dingen waren weer wat verwarrend of maar half uitgewerkt, maar lang niet zo erg als in deel 3.

Al met al een aardige piratenfilm, met hier en daar wel wat minpuntjes. Deel 1 blijft voor mij de beste.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Ridder ter Geit » za jun 04, 2011 11:39 am

Deel 1 is het beste, omdat daarin Jack Sparrow en alles nieuw en verfrissend is. Daarnaast heeft deel 1 een verhaal wat helemaal goed in elkaar zit, als enige.

Echter, deel 4 heb ik nu gezien, en inderdaad, die is verhaaltechnisch gezien niet eens slecht. Er zitten wat leuke plotwendingen en insteken in.
Dat is wel het enige waar ik nog voor keek. Het plot en de humor vanuit Jack Sparrow. Er zitten geen emoties in die me nog echt raken ofzo, daarvoor is het teveel 'in elkaar gezet'. Ook Jack Sparrow zou eigenlijk met wat nieuws moeten komen, want de frisheid is hier ook wel af. Zijn manier van doen en humor is leuk, maar blijft niet nog een aantal films verfrissend.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor kwuk duck » za jun 04, 2011 11:54 am

Hij was inderdaad leuker dan ik verwachte!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za jun 04, 2011 5:01 pm

Het stukje in Londen is in Greenwich opgenomen. Ik ben vorige maand nog in Greenwich geweest. Helaas was de film toen nog niet uit, dus wist ik niet waar ze gefilmd hebben.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor kwuk duck » za jun 04, 2011 10:32 pm

Hoe hebben ze iedereen in authentieke kleding gekregen? Met de computer? Komt er een making of?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo jun 05, 2011 12:54 am

Doorgaans zullen ze gewoon het een en ander wat voor de film gebruikt wordt afzetten en daar alleen figuranten in oude kledingdracht laten rondlopen. Met de computer ziet dat er denk ik toch wat nepper uit.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor kwuk duck » zo jun 05, 2011 2:27 pm

jawel, maar ze kunnen de toeristen en mensen toch daar niet een paar uur niet toe laten?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo jun 05, 2011 6:25 pm

Je kunt best een stuk afzetten, hoor. Trouwens, zo'n scene opnemen duurt volgens mij veel langer dan een paar uur.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Rubberduck » zo jun 05, 2011 8:13 pm

Ridder ter Geit schreef:Je kunt best een stuk afzetten, hoor. Trouwens, zo'n scene opnemen duurt volgens mij veel langer dan een paar uur.

Een scène van een paar minuten kan vaak wel een hele dag filmen in beslag nemen. Ze nemen dorgaans enorm veel verschillende takes, zodat de editor bij de montage een ruime keuze heeft. Een groot gebied afzetten is doorgaans gebruikelijk bij filmopnamen. Daar betaal je als studio natuurlijk wel flink voor, net zoals het hebben van veel figuranten en authentieke kostuums. Maar met megafilms als PotC wordt er niet op een paar miljoen meer of minder gekeken; dat verdienen ze toch makkelijk terug.
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Vorige

Keer terug naar Disney films

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron