Toy Story 4

Berichtdoor DD » za nov 19, 2011 10:05 pm

In de maak en staat volgens IMDB gepland voor 2015:

http://www.imdb.com/title/tt1979376/

Ik weet het, ben er veel te vroeg mee maar kon het niet laten. In dit topic leg ik uit dat ik net Toy Story 3 voor het eerst zie:

http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopi ... 167#p47167

En nou ben ik laaiend enthousiast over deel 4 :P Alle speelgoed gaat naar het kleine meisje Bonnie en hier en daar op internet las ik dat Woody en de rest nu avonturen bij haar gaan beleven. In hoeverre dat waar is weet ik niet.
Een mooier scenario lijkt mij als Andy terugkomt en verliefd wordt op Bonnie. Oke het lijkt vreemd maar in 3 is Bonnie ong. 4-5 jaar en Andy is 17. Dus er is een leeftijdsverschil van ong. 12 jaar. Dus het kan er mee door als Andy als bijv. 32-jarige bij zijn moeder op bezoek komt na een lange tijd en Bonnie is inmiddels 20 jaar :) Ze zouden verliefd kunnen worden en het speelgoed is nu van hun beide. Dan zullen ze een kind krijgen die verder speelt met hen. Maar als Disney nog veel delen wil maken (hangt natuurlijk van de omzet af) zou deel 4 zich inderdaad bij de kleine Bonnie kunnen afspelen en zou er nog een deel 5 kunnen komen waarin ze dan gaan samenwonen/trouwen. En als er dan toch echt nog een deel bij moet komen (lijkt me sterk, Disney heeft tot nu toe nooit zoveel vervolgfilms gemaakt) kan het speelgoed doorgaan naar de kinderen van Andy en Bonnie.

Ik draaf door maar vind het nou eenmaal leuk om ideeën voor eventuele scenario's te bedenken :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Toy Story 4

Berichtdoor Rowi » ma jan 30, 2012 10:20 pm

Ok, dat leeftijdsverschil... het kan, maar vindt Disney dat ook? Ik vind het trouwens een leuk idee: het speelgoed weer terug in het gezin van Andy!!
Rowi
Member
 
Berichten: 53
Geregistreerd: do mei 17, 2007 8:26 pm


Keer terug naar Disney films

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron