Disney tekenfilmseries

Berichtdoor mcDuck King » za apr 18, 2009 8:08 am

huugduck schreef:Een tv op mijn kamer slim plan ga ik ook vragen.

Ik zal je wat vertellen ik had al een eigen t.v. toen ik 8 of 9 was
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo mei 06, 2009 7:41 pm

McDrake lied van mensen die nu vaak op McDrake zijn veel posts gemaakt hebben op het ritme van Ducktales in het Engels.

Ei is like a hurricane, here on McDrake.
Rockerduck posts day and night, how can he be so awake?
Look there comes Huugduck, friend of Guus Geluk!
Look now who's online, McDuck King, and he's fine!
Duckfan-woohoo!
Every day, i'm online as
Duckfan-woohoo!
There is Haan, he's from future, that's lol.
Or is he just a fool?
D-D-D-DD is there too.
And there in Geit, is Ridder blue!
But no one forgets good old
Duckfan-woohoo!
Every day that i'm online, i'm
Duckfan-woohoo!
Even DvDU3, he can't do a thing without
Duckfan-woohoo!
No Goofyfan of Mickeyfan, no
Duckfan-woohoo!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor huugduck » wo mei 06, 2009 8:38 pm

Wil je het ook in het nederland schrijven ?
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do mei 07, 2009 4:16 pm

Dit is dus niet als bij de Nederlandse intro, maar gewoon vertaald:

Ei is als een wervelstorm, hier op McDrake.
Rockerduck post dag en nacht, hoe kan hij zo wakker zijn?
Kijk daar komt Huugduck, vriend van Guus Geluk!
Kijk eens wie er online is, McDuck King, en hij is gezond!
Duckfan-joehoe!
Elke dag, ben ik online as
Duckfan-joehoe!
Daar is Haan, hij is uit de toekomst, dat is lol.
Of is hij gewoon een grappenmaker?
D-D-D-DD is ook.
En daar in Geit, Ridder is blauw!
Maar niemand vergeet goeie oude
Duckfan-joehoe!
Elke dag dat ik online ben, ben ik
Duckfan-joehoe!
Zelfs DvDU3, hij kan niet zonder
Duckfan-joehoe!
Geen Goofyfan of Mickeyfan, nee
Duckfan-joehoe!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor huugduck » do mei 07, 2009 7:13 pm

Leuk liedje het rijmt ook goed zo moet een lied zijn.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Rockerduck » vr mei 08, 2009 1:00 am

Het DuckTales-liedje kun je ook heel mooi op acoustische gitaar spelen:

http://www.youtube.com/watch?v=mDx5qPqBaSI

Meer Disney-series die niet genoemd zijn in de openingspost:

Aladdin, de serie
http://www.youtube.com/watch?v=--z6ZvzhdFA

The Lion King's Timon & Pumbaa
http://www.youtube.com/watch?v=vcbTzSQdn1k

En het zou ook geen kwaad kunnen als McDrakers zich uitspreken over al deze series. ;)
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor H@gar » vr mei 08, 2009 2:06 pm

Okee, ik zal me eens uitspreken... :P

Ik ben zelf 28 jaar, en ben dus opgegroeid met de eerste Disney series: De Wuzzels, DuckTales, Gummiberen en Winnie de Poeh.
Omdat ik nogal een Disney animatiefan ben, ben ik de series die daarna kwamen lange tijd blijven volgen, hoewel ik minder en minder de doelgroep was.
Deze dingen beinvloeden mijn oordeel in de series erg sterk!

De Wuzzels: nooit heel erg onder de indruk geweest, maar heel fantasievol, en op zich leuke kinder TV.

De Gummiberen: Heeft mijn liefde voor fantasy-verhalen ontstoken. Geweldige serie, met alles waar een jongen van droomt! Op latere leeftijd moet ik toegeven dat er evenveel mindere afleveringen zijn dan goeie, maar de goeie waren dan ook wel HEEL goed... :)

DuckTales: Ongeveer hetzelfde als Gummiberen, maar gezien de moderne setting minder mijn smaak. Wel heeft deze serie een fascinatie gecreeerd rondom Dagobert Duck, wat weer heeft geleid tot een grote liefde voor Don Rosa's levensverhaal van Oom Dagobert.

Rescue Rangers: Ben ik pas later gaan kijken. Er zitten een paar uitstekende afleveringen bij, maar grotendeels had ik hier weinig mee.

Darkwing Duck: Briljant! De droge humor in deze serie is subliem! Het wisselde sterk per aflevering, maar over het geheel genomen zaten er een paar hele goeie schrijvers achter deze serie.

De Kleine Zeemeermin: Weinig bleef over van de briljante film... Dit heeft me nooit aangesproken.

Quack Pack: Leuk concept. Maar de humor van de show lag mij niet zo, en liet ook zien dat Donald Duck in een soort familiesetting in strips misschien werkt, maar dat in film Donald vele malen beter is in zijn eentje, zoals in de korte filmpjes.

TaleSpin: In het begin had ik hier weinig mee, maar deze serie ben ik later meer gaan waarderen. Het blijft echter een ietwat middelmatige serie. Het idee van bestaande characters in nieuwe settings vond ik wel heel leuk.

Bonkers: Afgeleid van het Roger Rabbit concept: Mensen met Toons. De humor en de cameo's van bekende Toons zoals Goofy en Darkwing Duck waren erg leuk, maar de kwaliteit van de verhalen bleef wat achter.

Mighty Ducks: Dit was verassend gaaf! Alleen waren de verhalen lang zo spannend niet als had gemogen van mij.

Aladdin: Zeer wisselende kwaliteit. De ene aflevering was best leuk, de ander opeens erbarmelijk slecht. Enkele zeer goede uitschieters.

Winnie de Poeh: Om de een of andere reden heb ik de charme van deze serie altijd erg aantrekkelijk gevonden. Jammer van het laatste seizoen, waar ze opeens de intelligentie van de serie drastisch verlaagd hebben.....

Timon & Pumbaa: Slecht. Maar af en toe wel grappig.

Goof Troop: Vond ik een slecht concept. Echter, toen zag ik A Goofy Movie, en besefte ik dat het concept wel goed is, maar de uitwerking niet. Saaie serie.

Jungle Club: Had potentie. Vooral Shere Kahn's ontwikkelende slechtheid werd goed gebruikt. Een paar zeer sfeervolle afleveringen gezien, alleen werd ook hierbij het laatste seizoen opeens veel kinderachtiger, met als resultaat een drastisch slechte kwaliteit.

Hercules: Kwalitatief erg goed. Niet alle verhalen spraken me aan, maar het was erg goed geschreven. De animatie viel wel regelmatig tegen.

Lilo & Stitch: Te kinderachtig. De film was bijna controversieel met de niet-standaard heldin (Lilo die met voodoo speelt...) en het 'evil' monster Stitch. De serie doet deze charme volledig teniet. De verplichte moraal was mateloos irritant.

Gargoyles: WOW! Had een paar mindere afleveringen, maar WOW wat een verhaallijn! Spannend, grappig, alles.

Marsupilami & Shnookums & Meat: Slecht.... Heel slecht.... De stukjes met Sebastiaan de Krab waren nog wel aardig, maar zelfs dat....

101 Dalmatiers: Te kinderachtig. Saai. Slecht.

Mickey Mouseworks: Leuk concept, maar grotendeels gefaald. Wel leuk te zien hoe sommige dingen gemoderniseerd zijn.
Dit concept kwam beter tot zijn recht in:

Mickey's Club: Beetje Muppetshow met Disneykarakters. Humor was altijd wel goed voor een glimlach, de cameo's waren vaak leuk bedacht. De verhalen en veel van de grappen waren wel wat flauw.

Buzz Lightyear: Goeie serie! Beduidend mindere afleveringen gezien, maar over het geheel genomen erg geestig, en best spannend.

Tarzan: Ik kan niet zeggen dat het echt slecht is... Maar het beste woord is denk ik levenloos... Ten opzichte van de film tenminste. Van alle andere 'series van films' hadden die series nog een eigen charme. Deze serie mist dat. De animatie is daarentegen erg goed voor een serie.

Kim Possible: Tegen alle verwachtingen in bevalt deze serie me! Erg leuke humor, leuke slechterikken en een animatiestijl die wel even wennen is, maar daarna best te genieten valt.

Dave the Barbarian & Phineas and Ferb: Heb ik een kans gegeven, maar na 2 minuten was mijn irritatiegrens bereikt. Vreselijke serie.

Het Schoolplein, Pepper Ann, Sabrina, Doug: Niet mijn series. Niet echt slecht, maar ik heb er zelf nooit naar gekeken, op een enkele aflevering na.

Jake Long, The Emperor's New School: Nooit gezien. Lijkt me wel leuk.

Loyd in Space, Teamo Supremo, Proud Family, Filmore, Brandy & Mr. Whiskers,Teacher's Pet: Soms delen van gezien, en gauw afgezet wegens een grote afkeer.

Waren er nog meer? :)
H@gar
Member
 
Berichten: 106
Geregistreerd: vr jun 01, 2007 4:21 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr mei 08, 2009 7:56 pm

H@gar schreef:Okee, ik zal me eens uitspreken... :P

Ik ben zelf 28 jaar, en ben dus opgegroeid met de eerste Disney series: De Wuzzels, DuckTales, Gummiberen en Winnie de Poeh.
Omdat ik nogal een Disney animatiefan ben, ben ik de series die daarna kwamen lange tijd blijven volgen, hoewel ik minder en minder de doelgroep was.
Deze dingen beinvloeden mijn oordeel in de series erg sterk!

De Wuzzels: nooit heel erg onder de indruk geweest, maar heel fantasievol, en op zich leuke kinder TV.

De Gummiberen: Heeft mijn liefde voor fantasy-verhalen ontstoken. Geweldige serie, met alles waar een jongen van droomt! Op latere leeftijd moet ik toegeven dat er evenveel mindere afleveringen zijn dan goeie, maar de goeie waren dan ook wel HEEL goed... :)

DuckTales: Ongeveer hetzelfde als Gummiberen, maar gezien de moderne setting minder mijn smaak. Wel heeft deze serie een fascinatie gecreeerd rondom Dagobert Duck, wat weer heeft geleid tot een grote liefde voor Don Rosa's levensverhaal van Oom Dagobert.

Rescue Rangers: Ben ik pas later gaan kijken. Er zitten een paar uitstekende afleveringen bij, maar grotendeels had ik hier weinig mee.

Darkwing Duck: Briljant! De droge humor in deze serie is subliem! Het wisselde sterk per aflevering, maar over het geheel genomen zaten er een paar hele goeie schrijvers achter deze serie.

De Kleine Zeemeermin: Weinig bleef over van de briljante film... Dit heeft me nooit aangesproken.

Quack Pack: Leuk concept. Maar de humor van de show lag mij niet zo, en liet ook zien dat Donald Duck in een soort familiesetting in strips misschien werkt, maar dat in film Donald vele malen beter is in zijn eentje, zoals in de korte filmpjes.

TaleSpin: In het begin had ik hier weinig mee, maar deze serie ben ik later meer gaan waarderen. Het blijft echter een ietwat middelmatige serie. Het idee van bestaande characters in nieuwe settings vond ik wel heel leuk.

Bonkers: Afgeleid van het Roger Rabbit concept: Mensen met Toons. De humor en de cameo's van bekende Toons zoals Goofy en Darkwing Duck waren erg leuk, maar de kwaliteit van de verhalen bleef wat achter.

Mighty Ducks: Dit was verassend gaaf! Alleen waren de verhalen lang zo spannend niet als had gemogen van mij.

Aladdin: Zeer wisselende kwaliteit. De ene aflevering was best leuk, de ander opeens erbarmelijk slecht. Enkele zeer goede uitschieters.

Winnie de Poeh: Om de een of andere reden heb ik de charme van deze serie altijd erg aantrekkelijk gevonden. Jammer van het laatste seizoen, waar ze opeens de intelligentie van de serie drastisch verlaagd hebben.....

Timon & Pumbaa: Slecht. Maar af en toe wel grappig.

Goof Troop: Vond ik een slecht concept. Echter, toen zag ik A Goofy Movie, en besefte ik dat het concept wel goed is, maar de uitwerking niet. Saaie serie.

Jungle Club: Had potentie. Vooral Shere Kahn's ontwikkelende slechtheid werd goed gebruikt. Een paar zeer sfeervolle afleveringen gezien, alleen werd ook hierbij het laatste seizoen opeens veel kinderachtiger, met als resultaat een drastisch slechte kwaliteit.

Hercules: Kwalitatief erg goed. Niet alle verhalen spraken me aan, maar het was erg goed geschreven. De animatie viel wel regelmatig tegen.

Lilo & Stitch: Te kinderachtig. De film was bijna controversieel met de niet-standaard heldin (Lilo die met voodoo speelt...) en het 'evil' monster Stitch. De serie doet deze charme volledig teniet. De verplichte moraal was mateloos irritant.

Gargoyles: WOW! Had een paar mindere afleveringen, maar WOW wat een verhaallijn! Spannend, grappig, alles.

Marsupilami & Shnookums & Meat: Slecht.... Heel slecht.... De stukjes met Sebastiaan de Krab waren nog wel aardig, maar zelfs dat....

101 Dalmatiers: Te kinderachtig. Saai. Slecht.

Mickey Mouseworks: Leuk concept, maar grotendeels gefaald. Wel leuk te zien hoe sommige dingen gemoderniseerd zijn.
Dit concept kwam beter tot zijn recht in:

Mickey's Club: Beetje Muppetshow met Disneykarakters. Humor was altijd wel goed voor een glimlach, de cameo's waren vaak leuk bedacht. De verhalen en veel van de grappen waren wel wat flauw.

Buzz Lightyear: Goeie serie! Beduidend mindere afleveringen gezien, maar over het geheel genomen erg geestig, en best spannend.

Tarzan: Ik kan niet zeggen dat het echt slecht is... Maar het beste woord is denk ik levenloos... Ten opzichte van de film tenminste. Van alle andere 'series van films' hadden die series nog een eigen charme. Deze serie mist dat. De animatie is daarentegen erg goed voor een serie.

Kim Possible: Tegen alle verwachtingen in bevalt deze serie me! Erg leuke humor, leuke slechterikken en een animatiestijl die wel even wennen is, maar daarna best te genieten valt.

Dave the Barbarian & Phineas and Ferb: Heb ik een kans gegeven, maar na 2 minuten was mijn irritatiegrens bereikt. Vreselijke serie.

Het Schoolplein, Pepper Ann, Sabrina, Doug: Niet mijn series. Niet echt slecht, maar ik heb er zelf nooit naar gekeken, op een enkele aflevering na.

Jake Long, The Emperor's New School: Nooit gezien. Lijkt me wel leuk.

Loyd in Space, Teamo Supremo, Proud Family, Filmore, Brandy & Mr. Whiskers,Teacher's Pet: Soms delen van gezien, en gauw afgezet wegens een grote afkeer.

Waren er nog meer? :)

Mickey's clubhouse was je vergeten, maar wat ken jij veel serie's, zeg.
Ik ken er van al die serie's wel veel, maar 1/5 ongeveer niet...
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Rockerduck » za mei 09, 2009 1:57 am

H@gar, wat leuk om jouw ervaringen van alle Disney-series te lezen. Grotendeels zijn we het nog eens ook. Vooral de snel bereikte irritatiegrens bij recente armzalig geanimeerde series is heel herkenbaar. ;)

Je hebt er ook nog een paar genoemd die ik alweer vergeten was, zoals Buzz Lightyear van Star Command en Tarzan. Vond ik zelf erg vervelend, trouwens. Dat Disney zelfs de Pixar-films uit ging melken in 2D tv-series vond ik toch wel de grootste afknapper. En dat Tarzan aardig geanimeerd is voor een tv-serie... Hmm, daar moeten we dan ook maar van mening over verschillen. Wat me opvalt, is dat die vroege series zoals Gummi Bears etc. veel mooier getekend waren. Ja, niet zo goed als de bioscoopfilms natuurlijk, maar al met al toch een heel stuk beter dan huidige series. En laat niemand me ervan beschuldigen een ouwe zuurpruim met nostalgie te zijn, want het verschil in kwaliteit is toch wel zichtbaar.

Van The Wuzzles weet ik nog maar weinig. Heb ik ook maar weinig op tv gezien. Van de Gummiberen heb ik nog videobanden, maar ik heb het de afgelopen vele jaren links laten liggen. Ik bekijk ze nu weer op YouTube en verbaas me over de enorme hoeveelheid afleveringen die ik nooit op de Nederlandse tv heb gezien. Er zit zowaar een chronologische backstory in verweven! Misschien is het wel aardig om te weten dat het idee voor Gargoyles voort is gekomen uit Gummi Bears. Dat heeft de bedenker, Greg Weisman, verteld op een conferentie. De eerste draft werd wel afgeschoten door Michael Eisner. Volgens Weisman maar goed ook, want het was veel te luchtig. (Er stond een video op YouTube waarin Weisman dit vertelt, maar ik kan 'm helaas niet meer vinden.) Ik ben ook nu nog 'fan' van de Winnie de Poeh-serie; ik vind 'm erg sfeervol. Maar dat onderscheid in het vierde seizoen heb ik nooit meegekregen.

Wat betreft Goof Troop ben ik het ook al met je eens. Ik was toen een jaar of 9, denk ik, dus toen vond ik het heel stoer. Maar in tegenstelling tot bijv. Duck Tales, was dit zo'n serie die ook alleen door jonge kinderen gewaardeerd kon worden. Disney is een beetje vreemd in dat opzicht: sommige series die ik voor het eerst zag toen ik in de 'doelgroep' zat, vind ik nu niks meer; en andere series die ik voor het eerst zag toen ik veel ouder was, vind ik te gek. En sommige oude series blíjven ook goed, zoals inderdaad Darkwing Duck. Ook al ontdek ik door YouTube dat er ook héél veel erg slechte afleveringen tussen zitten, die ons op tv gelukkig bespaard zijn gebleven.

Leuk dat ook jij Hercules zo waardeert. Misschien vind ik de serie nog wel grappiger dan de film. (Alhoewel...) Vooral Icarus was een favoriet van mij. Beetje jammer dat het er af en toe uitziet alsof er bezuinigd was op de animatie. Ging dat budget naar de bekende stemacteurs? Aladdin is dan weer alleen te pruimen in het Engels. Hoeveel verschil zoiets kan maken... En Lilo & Stitch: de film behoort zeker in de Top 10 van films, maar de serie is bagger, dat is zo.

@ mcDuck King: Tip: je hoeft niet zo'n grote lap tekst te citeren. Ik ben er zeker van dat, als je H@gar aanspreekt, hij zal antwoorden. En van bijna alle series heb ik wel links gepost naar YouTube.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 09, 2009 9:36 pm

Gezien op Ketnet, 2000-2005


De "Ducktales". Een goede serie als je ze vergelijkt met andere, 20 jaar jongere bral, maar minder als je kijkt naar andere Disney-dingen.

"Rescue Rangers", hierin leerde ik Knabbel en Babbel kennen voordat ik wist dat het Knabbel en Babbel waren. Goeie ouwe tijd.

Het "Disney Festival" (Disney Afternoon). Niet echt een serie op zich, maar toch. Hier komen bij mij weer de herinneringen boven. Ik zag Donald, Mickey, Goofy, Turbo, Dagobert en Pluto daar maar ik wist nog niet echt wie ze waren. Ik ben net te jong geweest.

"Timon en Pumbaa", leuke serie, maar pas als ik "The Lion King" zelf gezien heb, kan ik goed oordelen.

"Marsupilami", daar heb ik nooit van geweten dat dat Disney was. Wel leuk, die drukke Marsupilami.

"Alladin". Ben ik eigenlijk helemaal vergeten. Ik geloof dat ik er toen niet zoveel aanvond, maar ik kon nog niet oordelen, ik was 7 jaar!



Gezien op Jetix, 2006-2009


"The Replacements" (De Vervangers): humor van Disney vind ik normaal wel goed, maar deze serie slaat totaal nergens op. Ik vind er niks aan. En h@gar was 'm vergeten. Zo slecht is-ie wel.





Veel zullen het er niet met me eens zijn, daar zijn ze veel te kritisch voor, maar de melige en rare humor uit "The Emperor's New School" is echt wel iets om je mondhoeken omhoog te krijgen.

Binnenkort meer.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rockerduck » za mei 09, 2009 10:51 pm

Duckfan van Down Under schreef:"Timon en Pumbaa", leuke serie, maar pas als ik "The Lion King" zelf gezien heb, kan ik goed oordelen.

Heb jij nog nooit The Lion King gezien? :o

Duckfan van Down Under schreef:Veel zullen het er niet met me eens zijn, daar zijn ze veel te kritisch voor, maar de melige en rare humor uit "The Emperor's New School" is echt wel iets om je mondhoeken omhoog te krijgen.

Die was ik ook vergeten. Inderdaad omdat ik 'm zo slecht vond. Eén keer gekeken, daarna nooit meer. Sorry, maar alleen de opening vond ik al deprimerend:

Emperor's New School ('Keizer Kuzco, de serie')
http://www.youtube.com/watch?v=yFhbifQF9d4

H@gar had het nog over Mickey Mouse Works en House of Mouse. Het idee was zó leuk: weer korte filmpjes maken met de Disney-figuren Mickey, Donald en Goofy. Maar het lijken wel Looney Tunes. En nou is Looney Tunes heel leuk, maar niet geschikt voor Disney. En de animatie had nooit uitbesteed moeten worden aan een tekenfilmfabriek op de Filipijnen. Disney heeft jarenlang goed gescoord met Japanse studio's; had het daarbij gehouden.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma mei 11, 2009 8:47 am

Zijn de Japanners nu ook al te duur geworden?

Over de nieuwere series: zie net op YouTube wat intro's, maar ik zie geen verschil meer tussen Disney en de andere dertien-in-een-dozijn moderne tekenflimseries. Jammer, Disney heeft geen eigen kwaliteitsgarantie meer.

De Marsupilami is door Disney gekocht van de Belgische tekenaar Franquin. Het figuur komt uit 'Robbedoes'. In de Disney-tekenfilm is schokkend genoeg niets over van de Marsupilami, behalve het uiterlijk.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma mei 11, 2009 4:24 pm

Rockerduck schreef:
Duckfan van Down Under schreef:"Timon en Pumbaa", leuke serie, maar pas als ik "The Lion King" zelf gezien heb, kan ik goed oordelen.

Heb jij nog nooit The Lion King gezien? :o

Hallooo! Volgende week woensdag word ik 12. Denk je dat ik alle Classics al gezien heb?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor huugduck » ma mei 11, 2009 6:22 pm

Ik heb ze bijna allemaal gezien ik moet alleen nog de nieuwe en met nieuwe bedoelik van af 2005.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » ma mei 11, 2009 7:05 pm

Duckfan van Down Under schreef:
Rockerduck schreef:
Duckfan van Down Under schreef:"Timon en Pumbaa", leuke serie, maar pas als ik "The Lion King" zelf gezien heb, kan ik goed oordelen.

Heb jij nog nooit The Lion King gezien? :o

Hallooo! Volgende week woensdag word ik 12. Denk je dat ik alle Classics al gezien heb?

HAHA, ik ben al 12 en ik zit nog op de basisschool!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney films

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron