Kim Possible

Berichtdoor Rockerduck » vr sep 07, 2007 3:12 am

Op YouTube zijn alle afleveringen van seizoen 4 al te zien. Ga naar het profiel van kpfan15 en je kunt ze allemaal zien, inclusief de aller-, allerlaatste aflevering.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor michel2506 » vr sep 07, 2007 10:18 am

Kim Possible nu ook rond half 6 s'middags uitgezonden op Jetix
michel2506
Member
 
Berichten: 43
Geregistreerd: di mei 01, 2007 12:39 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do feb 19, 2009 7:42 pm

Ik denk dat Middleton, waar zij woont, dicht bij Danville ligt (waar Phineas en Ferb wonen). Kijk maar: Middelton is een van de Tri-cities, samen met Upperton en ...ton en Danville ligt in de Tri-state Area.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor huugduck » ma apr 06, 2009 6:12 pm

Ik vind kim posibol geen geweldige serie maar de meeste disney serie,s die niks met de ducks of knabbel en babbel te maken hebben zoals de vervangers vind ik niks.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » ma apr 06, 2009 8:23 pm

neej ik ook niet maar phineus en ferb en recess zijn toch wel vermakelijk :P
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » di apr 07, 2009 8:12 am

Nou ja het zal wel aan mij liggen maar dat phineus en ferb vind ik echt niks aan.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » di apr 07, 2009 5:27 pm

mee eens en oneens
mee eens: Als je er een paar hebt gezien dan weet je wel hoe het gemiddeld loopt
oneens de docket dovenshmitz is zo grappig, zie je tegenwoordig weinig in progamma's, een keer zat die een gevechtsrobot waarmee die tegen het vogelweekdier die ook in zo'n gevechtsrobot zat vechten, en toen ruilde hij omdat hij de ander mooier vond :lol:
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » di apr 07, 2009 7:42 pm

Ik kijk het nooit hoor. Maar wat je nu zegt gebeurd ook wel eens vaker bij slechterikken bij kim posibol is dat ook wel eens met die dokter draggon.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 11:33 am

Nou, persoonlijk vind ik het niet.
Hij klinkt zo sirieus.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under 3 » zo apr 26, 2009 1:52 pm

mcDuck King schreef:mee eens en oneens
Mee eens: Als je er een paar hebt gezien dan weet je wel hoe het gemiddeld loopt.
Oneens: de dokter Doofenshmirtz is zo grappig, zie je tegenwoordig weinig in progamma's, een keer zat die in een gevechtsrobot waarmee die tegen het vogelbekdier die ook in zo'n gevechtsrobot zat vechten, en toen ruilde hij omdat hij de ander mooier vond :lol:

En heb je z'n Doitse accent al gehoord? Hai spreekt de ij 'n ei ook oit als 'n ai, zegt nooit -e-n, en de ui als 'n oi?

Over die gevechtrobot: hij had eerst koningin Elistabeth I en Perry de draak. Toen wisselden ze om. Elistabeth I was heel goed, "maar mijn draak spuwt vuuUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUrrrrr! Hoe onhandig." :lol:
Ook heel leuk: hij wil de Big Ben naar zijn huis verplaatsen omdat hij zijn horloge niet kan lezen.
Voor iemand die Engels kent: zoek op Youtube naar "The Chronicles of Meap" van BarlowGirl101. Citaat van "The Chronicles of Meap":

Heinz Doofenshmirtz schreef:Behold! The static-elecrtro-emplatinator! Upupup! Keep keep beholding, keep beholding... beholding... and we're still beholding... and seen.

Hail Doofania is ook een van mijn favoriten.
Duckfan van Down Under 3
Member
 
Berichten: 57
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 3:27 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 2:02 pm

Persoonlijk vind ik alleen doofenshitz leuk. De rest niet, allemaal zo voorspelbaar.
Maar laten we nu weet on-topic gaan.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under 3 » zo apr 26, 2009 3:14 pm

Hm. Kim Possible is nu niet op televisie in Nederland en in Amerika is he gestopt. Je hebt er wel nog de "Fight for Five", dat zijn mensen die een vijfde seizoen willen. Maar dat loopt niet meer zo hard.
Duckfan van Down Under 3
Member
 
Berichten: 57
Geregistreerd: ma apr 20, 2009 3:27 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 6:58 pm

Tja, ik vond het progamma grapjes flauw, met die naakte molrat.
Bij Phineus en Ferb waren grappen ook grappen.
Mar het allerliefste wil ik een progamma, een serie van oom Dagobert, met Donald en zijn neefie's.
Dat zou pas leuk zijn, Ducktales is anders ook goed.
Maar dan wel nieuwe afleveringen.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » zo apr 26, 2009 7:28 pm

mcDuck King schreef:Tja, ik vond het progamma grapjes flauw, met die naakte molrat.
Bij Phineus en Ferb waren grappen ook grappen.
Mar het allerliefste wil ik een progamma, een serie van oom Dagobert, met Donald en zijn neefie's.
Dat zou pas leuk zijn, Ducktales is anders ook goed.
Maar dan wel nieuwe afleveringen.

Dan houden we ducktales en dan maken we gewoon nieuwe afleveringen dan is er geen nieuwe serie nodig.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo apr 26, 2009 7:47 pm

Perfect toch, laten we allemaal een steentje bijdrage.
Iedereen moet 5 plaatjes per dag bijdrage.
En per maand hebben we een filmpje, laten we vragen of Henrieke de special-effects wil maken.
Misschien is het alleen slim voor de top 10, die komen alleen vaak online. tenminste, maak er maar top 5 van.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney films

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron