DuckTales reboot in 2017!!

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor niels20020 » zo maart 18, 2018 10:59 pm

Jop Duck schreef:Op Ducktales staat Ducktales 2018. Is dat Ducktales 2017 of een nieuwe.

Op Ducktales? Leg even uit wat je precies bedoelt.
Mijn top drie tekenaars:
1. Carl Barks
2. Don Rosa
3. Marco Rota
Avatar gebruiker
niels20020
Dagobert fan
Member
 
Berichten: 173
Geregistreerd: di dec 13, 2016 7:42 pm
Woonplaats: Calisota

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Jop Duck » ma maart 19, 2018 7:08 am

Op Disney XD is in het weekend Ducktales.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor niels20020 » ma maart 19, 2018 9:47 pm

Ah, oke. Volgens mij is het gewoon dezelfde, maar in Amerika werd de serie in 2017 uitgezonden en in Nederland in 2018.
Mijn top drie tekenaars:
1. Carl Barks
2. Don Rosa
3. Marco Rota
Avatar gebruiker
niels20020
Dagobert fan
Member
 
Berichten: 173
Geregistreerd: di dec 13, 2016 7:42 pm
Woonplaats: Calisota

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Jop Duck » vr maart 23, 2018 4:10 pm

Ok.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Jop Duck » di jun 12, 2018 8:18 pm

Ik vind de oorspronkelijke Ducktales leuker. Hier maken ze het wat Rosa-achtiger.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Ui » zo jul 01, 2018 5:15 pm

08 sep 2017 07:07 am, Ridder ter Geit schreef:Mooi promo met digitale schiderijen gemaakt door Tim Artz:

DuckTales - The Great Dime Chase! EXCLUSIVE CLIP
Afbeelding
Disney TV Animation News
Gepubliceerd op 7 sep. 2017

Digitale schilderijen gemaakt door Tim Artz?
Hoe is hij betrokken geraakt bij deze serie?

14 nov 2017 12:01 am, Redmess schreef:Is de nieuwe Ducktales al op de Nederlandse TV verschenen?

Ik vind de humor nog niet zo geweldig, ik heb het elders beschreven als sarcastisch deconstructionisme. Voor wie het wil nalezen is hier de link naar dat forum:
http://tvtropes.org/pmwiki/posts.php?discussion=14248713650A68245600&page=1

Ik kan ook wel een Nederlandse vertaling posten, als jullie willen.

Een exacte link naar het bericht met die beschrijving zou alvast helpen. Haha! (snif)
De discussie, 'New DuckTales Animated Series', telt inmiddels al 179 pagina's.

Ducktales | Eerste aflevering | Disney Channel NL
Afbeelding
DisneyChannelNL
Gepubliceerd op 3 mrt. 2018

Als officiële "DuckTales" vindt Ui het tekenwerk niet om aan te gluren. (huil huil)
Alles lijkt grofweg met een muis getekend, in een "fan art"-stijl die ver verwijderd is van de originele 'DuckTales'. (snik)
https://en.wikipedia.org/wiki/DuckTales

Afgaand op Wikipedia is ook de inhoud ver verwijderd van het origineel:
After not speaking to each other for ten years, Scrooge McDuck is reunited with Donald Duck after he asks Scrooge to watch his three nephews Huey, Dewey, and Louie for the day. The presence of the newcomers rekindles Scrooge's spirit of adventure, leading the group to go on many new treasure-hunting expeditions, while the nephews and their new friend Webby seek the truth behind their uncles' broken relationship and the mysterious disappearance of Huey, Dewey, and Louie's mother and Donald's sister Della Duck.
bron: https://en.wikipedia.org/wiki/DuckTales_(2017_TV_series)

Na tien jaar niet met elkaar gesproken te hebben, is Dagobert herenigd met Donald...
de neefjes en Webby gaan op zoek naar de waarheid achter de gebroken relatie van hun ooms
en de mysterieuze verdwijning van Della Duck, moeder van de neefjes en zus van Donald.


Nee! Zeg Ui dat het niet zo is!
Vreselijk! Dit gaat zelfs verder dan Don Rosa zelfs maar kon dromen in de jaren '90, toen hij relationele crisissen op de Duckfamilie losliet!
Ui denkt met hoofdpijn terug aan bijvoorbeeld het gedrein in het rammelende 'A Letter From Home' (D 2003-081). (huil huil)

Misschien is de afwijkende tekenstijl wrang genoeg een zegen in deze serie.
Het resultaat lijkt in het niets op werk van Carl Barks. Zelfs nog minder dan dat van Rosa, die wel probeerde om de stijl van Barks na te bootsen.
De serie is wat dat betreft makkelijk terzijde te schuiven. (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Jop Duck » ma jul 02, 2018 3:11 pm

Ui schreef:Na tien jaar niet met elkaar gesproken te hebben, is Dagobert herenigd met Donald...
de neefjes en Webby gaan op zoek naar de waarheid achter de gebroken relatie van hun ooms
en de mysterieuze verdwijning van Della Duck, moeder van de neefjes en zus van Donald.


Nee! Zeg Ui dat het niet zo is!
Vreselijk! Dit gaat zelfs verder dan Don Rosa zelfs maar kon dromen in de jaren '90, toen hij relationele crisissen op de Duckfamilie losliet!
Ui denkt met hoofdpijn terug aan bijvoorbeeld het gedrein in het rammelende 'A Letter From Home' (D 2003-081). (huil huil)

Erger dan Rosa? Zit niet te schelden.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Jop Duck » wo jul 04, 2018 3:56 pm

Ik vind de tekenstijl niet om aan te zien. Vreselijk.
P.S.: Dit is mijn 1200ste bericht.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Ui » wo jul 04, 2018 6:45 pm

Uit het topic over 'Legend of The Three Caballeros',
over de tekenstijl van de nieuwe DuckTales:
02 jul 2018 08:36 pm, Dagoduck schreef:Over de tekenstijl: Ik vind de tekenstijl ook echt lelijk. Echt spuuglelijke eenden. ::cry:
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor RedArrow » za jul 14, 2018 2:11 pm

Ik vind de reboot veel leuker dan die serie van vroeger uit het Disney Festival. De personages zijn ten minste niet van karton. De achtergronden zijn allemaal stuk voor stuk geweldig. Eindelijk eens wat anders.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Dagopoetser » za jul 21, 2018 10:19 pm

https://www.youtube.com/watch?v=-rTzuLF ... e=youtu.be
Op comic con werd gisteren aangekondigd dat o.a. Diederik Duck en Rockerduck in seizoen 2 van DuckTales zullen voorkomen. Op zich leuk, maar wel jammer dat hun animatie-debuut in zo'n afschuwelijk lelijk getekende serie moet zijn. En hoewel ze een hoop figuren en verwijzingen en alles in de serie stoppen om fans tevreden te houden, zijn de scripts en verhaallijnen altijd van die cynische, onoprechte "kijk ons eens hip zijn"-bagger, die je echt na twee minuten al spuugzat bent. Ik vind die nieuwe 3Caballeros serie waar we het laatst over hadden honderdduizend keer beter in ieder geval.
Dagopoetser
Member
 
Berichten: 23
Geregistreerd: di jun 30, 2015 3:55 pm

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor BorisBoef » wo jul 25, 2018 12:07 pm

Dag mensen,

Ik ben groot fan van de Ducktales reboot. Over de tekenstijl kan je eindeloos discussieren, maar ik vind het heerlijk om de familie Duck weer op tv te zien. Ik kijk de afleveringen het liefst in het Nederlands en daar heb ik een vraag over.

Disney XD & Disney Channel zenden namelijk al een tijdje telkens dezelfde afleveringen uit. Deze pak m beet 6 afleveringen heb ik inmiddels wel gezien. In Amerika komen er steeds weer nieuwe uit. Heeft iemand enig idee in welk tijdsbestek ik deze in het Nederlands zou kunnen zien? Zouden deze uberhaupt al ingesproken zijn? Ik erger me eraan dat ik Ducktales niet volledig in het Nederlands volgen (ik weet dat seizoen 1 nog niet klaar is, maar er zijn zo weinig afleveringen in het Nederlands uitgezonden) Of moet ik wachten tot er een dvd uitkomt over een jaar? (Dat duurt me wel heel lang)
Ik kijk weleens op Reddit en ik kom daar berichten tegen dat o.a. Darkwing Duck terugkeert etc. Nou, laat me dat zien in het oude vertrouwde Nederlands!

Ik weet niet hoe jullie het persoonlijk kijken? In het engels waarschijnlijk?
Avatar gebruiker
BorisBoef
New member
 
Berichten: 4
Geregistreerd: wo jul 25, 2018 11:12 am

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jul 26, 2018 8:22 pm

Ik kijk elke nieuwe aflevering zodra deze op YouTube gezet is, in het Engels.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Jop Duck » zo jul 29, 2018 8:41 am

Ik kijk ze gewoon op Disney XD in het Nederlands.
P.S.: Dit is mijn 1300ste bericht.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor RedArrow » do aug 02, 2018 3:20 pm

BorisBoef schreef:Dag mensen,

Ik ben groot fan van de Ducktales reboot. Over de tekenstijl kan je eindeloos discussieren, maar ik vind het heerlijk om de familie Duck weer op tv te zien. Ik kijk de afleveringen het liefst in het Nederlands en daar heb ik een vraag over.

Disney XD & Disney Channel zenden namelijk al een tijdje telkens dezelfde afleveringen uit. Deze pak m beet 6 afleveringen heb ik inmiddels wel gezien. In Amerika komen er steeds weer nieuwe uit. Heeft iemand enig idee in welk tijdsbestek ik deze in het Nederlands zou kunnen zien? Zouden deze uberhaupt al ingesproken zijn? Ik erger me eraan dat ik Ducktales niet volledig in het Nederlands volgen (ik weet dat seizoen 1 nog niet klaar is, maar er zijn zo weinig afleveringen in het Nederlands uitgezonden) Of moet ik wachten tot er een dvd uitkomt over een jaar? (Dat duurt me wel heel lang)
Ik kijk weleens op Reddit en ik kom daar berichten tegen dat o.a. Darkwing Duck terugkeert etc. Nou, laat me dat zien in het oude vertrouwde Nederlands!

Ik weet niet hoe jullie het persoonlijk kijken? In het engels waarschijnlijk?

Ze zenden steeds dezelfde 12 afleveringen uit. De eerste helft van het seizoen dus.
10/02 09:50 Whoe-oe! (deel 1)
10/02 10.10 Ontsnapping uit/naar Atlantis! (deel 2)
10/03 08.45 Een denderend dagje uit!
11/03 08.45 De grote dubbeltjesjacht!
17/03 08.45 Het zware verjaardagsfeestje!
18/03 08.45 De helse Honkie-tonkies!
24/03 08.45 Het huis van de geluksvogel!
25/03 08.45 De schurkachtige stage bij Mark Gaai!
31/03 08.45 De levende mummies van Toth-Ra!
01/04 08.45 De niet te beklimmen top van de Mount Neverest!
07/04 08.45 De verloren banen van Meerschap! (VS: 18 mei)
08/04 08.45 Het mysterie van villa Duck! (VS: 25 mei)

Die laatste twee afleveringen kwamen hier op Disney Channel voordat ze in de Verenigde Staten verschenen. Je kan echt niet klagen. Vroeger moesten we altijd maanden, wat zeg ik, jaren wachten.

De aflevering "The Spear of Selene!" stond ook gepland in Nederland en Vlaanderen, maar werd niet uitgezonden. Waarschijnlijk kregen ze door dat de VS zo hard achter liep.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney films

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron