Disney gaan weer korte filmpjes maken

Berichtdoor McDuck Menu » wo okt 01, 2008 10:48 pm

Heerlijk om weer zoiets te zien :D
Erg mooi geanimeerd en heeft echt de sfeer van die oude Goofy filmpjes, al zijn de grappen wat moderner ingesteld.
(Vond het vooral leuk om Goofy's kreet weer te horen, 5:36)
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Rockerduck » vr okt 03, 2008 2:09 pm

Heerlijk filmpje! Echt old-school Disney-stijl. :) Alleen jammer dat het op het einde een beetje te wild wordt. Dan lijkt het een beetje op die hyperactieve serie Mickey Mouse Works. Maar die filmpjes werden gemaakt in een Fillipijnse tekenfabriek, en dít filmpje is duidelijk met zorg en vakkundigheid geanimeerd!
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr okt 03, 2008 3:24 pm

Er staat dat het filmpje voor 'National Treasure 2' kwam. Toch aardig. Dan hebben de bioscoopbezoekers toch nog wat leuks gezien die avond.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Michiel P » zo okt 05, 2008 7:09 pm

Waarom draagt Goofy eigenlijk een oranje supporters-outfit? De footballteams in de wedstrijd waar hij naar kijkt hebben rode en blauwe tenues. (Hoewel Goofy dat niet kan zien, want hij heeft een zwartwit-televisie.)

Wij zijn in Nederland zó gewend aan supporters met oranje kleding, dat het niet meteen opvalt dat dat helemaal geen logische kleur is voor Goofy's outfit. Zou het zijn bedoeld als knipoogje naar Wilbert Plijnaar? (De kaashoed die een van de andere supporters op heeft is trouwens wél typisch Amerikaans.)
Avatar gebruiker
Michiel P
Member
 
Berichten: 1005
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 5:28 pm

Berichtdoor Rockerduck » ma okt 06, 2008 3:37 am

Michiel P schreef:Zou het zijn bedoeld als knipoogje naar Wilbert Plijnaar?

Heeft Plijnaar dan meegewerkt aan de cartoon? (Ik heb de aftiteling niet gecheckt.) Werkte Plijnaar niet voor DreamWorks? Doet Jippes nog wel eens iets voor Walt Disney Feature Animation?
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Henrieke » ma okt 06, 2008 1:47 pm

Rockerduck schreef:Heeft Plijnaar dan meegewerkt aan de cartoon? (Ik heb de aftiteling niet gecheckt.) Werkte Plijnaar niet voor DreamWorks? Doet Jippes nog wel eens iets voor Walt Disney Feature Animation?

Zie dit filmpje.
Wat betreft Jippes, volgens mij werkt die op dit moment alleen aan zijn Havank strip. (En waarschijnlijk nog wat reclameopdrachten links en rechts?)
Henrieke
Member
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 11:12 pm

Vorige

Keer terug naar Disney films

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten