Up

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr jan 02, 2009 5:20 pm

De nieuwste Disney-Pixar film, Up. Deze komt in de bioscoop op 29 mei en in Nederland op 29 juli. De website:
http://disney.go.com/disneypictures/up/
De trailer is grappig, vind ik. Dit wordt een van de beste Pixarfilms denk ik, maar Rattatouille staat bij mij nog steeds op 1. Dan WALL-E, denk ik. Onderaan denk ik Finding Nemo, dan The Incredibles, op 3 Cars en wat daartussen zit, daar weet ik het nog niet van. Alleen A Bug's Life heb ik nog niet gezien.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr jan 02, 2009 10:43 pm

Sorry, ik had het verkeerd.

Toy Story: niet gezien.
A Bug's Life: niet gezien.
Toy Story 2: gezien op tv.
Monsters Inc.: niet gezien.
Finding Nemo: gezien op tv.
The Incredibles: gezien in de bioscoop en op dvd.
Cars: gezien in de bioscoop en op dvd.
Ratatouille: gezien in de bioscoop en op dvd.
WALL-E: gezien in de bioscoop en op kamp op dvd.
Up: aan het monteren.
Toy Story 3: aan het maken.
Cars 2: aan het bedenken.
The Bear and the Bow: aan het bedenken.
Newt: aan het bedenken.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor huugduck » wo apr 08, 2009 7:28 pm

Ik heb gezien
Sneeuw witje
pinokio
Doornroosje
Fantasiea 2000
Robin Hood
Dolmatieërs
De aristokatten
Olivier & co
Keizer kuzco
Leeuwe koning 1
leeuwe koning 2
Assepoester
Lady en de vagen bond
Mary popins
Jungel book
de speurneuzen
the in crade bolls
Chiken littel
Mickeys kerstfeest
En dan ben ik er nog een paar vergeten.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Caspar » do apr 09, 2009 10:55 am

Vond Finding Nemo en Toy Story toch wel geniale films hoor. DIe andere volgens mij allemaal niet gezien, van de pixar films dan, de classics etc. ken ik natuurlijk wel wat meer van.

Maar dit gaat over Up. Waar gaat die film precies over?
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor huugduck » do apr 09, 2009 11:54 am

De film ging over zo,n heele chagereininge opa die niet zo veel meer kon. En dan opeens stijgt zijn huis op. Ik weet het ook niet helemaal maar volgens mij was het zoiets.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor McDuck Menu » do apr 09, 2009 3:10 pm

Ik heb de trailer bekeken en vond het erg grappig om te zien :D Vooral met die hond haha
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor mcDuck King » do apr 09, 2009 6:17 pm

hier staat de trailer http://www.youtube.com/watch?v=9MSVaOfZcnU heel grappig met aankloppend ventje :lol:
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor DisneyRemc°o° » do apr 09, 2009 8:40 pm

huugduck schreef:De film ging over zo,n heele chagereininge opa die niet zo veel meer kon. En dan opeens stijgt zijn huis op. Ik weet het ook niet helemaal maar volgens mij was het zoiets.

Ik ken niet het hele verhaal (en ben even te lui om te Googlen ;)), maar volgens mij moeten ze verhuizen wegens nieuwbouw, maar weigert opa om z'n huis te verlaten. Z'n vrouw wil graag op reis, dus besluit opa om het huis mee te nemen. Met behulp van tig ballonnen laat hij het huis opstijgen.
DisneyRemc°o°
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 8:07 pm
Woonplaats: Leerdam

Berichtdoor mcDuck King » vr apr 10, 2009 8:24 pm

eh, ik dacht dat hij wakker werd en dacht die heel zijn leven nog geen avontuur heeft gemaakt. En dat hij zijn avontuur maakte in een vliegend huis. Maar ja, er staan niet voor niks bouwvakkers
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 02, 2009 12:13 pm

De film gaat over Carl Fredericksen. Als kind ontmoet hij een meisje genaamd Ellie. Allebei houden ze van avontuur. Ze trouwn, en Carl wordt balonnenverkoper. Hij gaat met pensioen, en doet het rustig aan. Op een nacht schrikt hij wakker en bedenkt zich dat hij al 78 jaar is. Als ze hem ook nog eens in een bejaardentehuis willen stoppen omdat ze nieuwbouw gaan bouwen. Carl laat allemaal balonnen door de schoorsteen en stijgt op. Helaas heeft hij een passagier: de 70 jaar jongere Russell. Samen ontdekken ze nog een pratende hond en een nieuwe vogel en gaan naar Venezuela.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rockerduck » za mei 02, 2009 9:09 pm

Duckfan van Down Under schreef:Helaas heeft hij een passagier: de 70 jaar jongere Russell. Samen ontdekken ze nog een pratende hond en een nieuwe vogel

Kijk, hier haak ik dus af. Dat klinkt als de standaard verplichte "grappige" sidekicks.

Duckfan van Down Under schreef:en gaan naar Venezuela.

Waarom naar Venezuela? Opvallend, aangezien dat niet bepaald een vriend is van Amerika (in ieder geval niet in de Bush-jaren; en nu nog steeds niet als je de media moet geloven). Gaan ze op bezoek bij Hugo Chávez? ;)
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo mei 03, 2009 6:27 pm

De laatste zinnen mogen iets uitgebreider. Ze willen hem dus in een bejaardentehuis stoppen, en de alsof het niet slechter kan overlijdt Eillie. Dan stijgt hij op, en Russell belzandt op het laatste moment op de veranda. Carl wilt Russell weer afzetten, maar dankzij een orkaan belanden ze in Venezuela. De Pixar-crew heeft Venezuela gekozen voor het uitzicht, en Up is ook nog in 3-D. Dat geeft (letterlijk) extra dimensie. Dan moeten ze een (snipe) zoeken voor eten. Russell vindt er een, en hij houdt ook nog van chocolade. Op aandringen van Russell gaat hij mee (het blijkt een nieuw diersoort te zijn) en later komen ze nog een hond tegen die kan praten door middel van een high-tech halsband. De hond z'n "vrienden" hebben ook high-tech halsbanden met iets, en ze zijn jaloers op hem. Of zoiets.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » wo mei 13, 2009 4:39 pm

wanneer komt Up eigenlijk in Nederland in de bioscoop?
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo mei 13, 2009 6:20 pm

Oktober... 8... Maar het goede nieuws is dat vandaag het Cannes Filmfestival geopend wordt, met de eerste vertoning van Up voor publiek (was ik daar maar).
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr mei 15, 2009 4:52 pm

Ka die film niet wat eerder komen! :mad:
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Volgende

Keer terug naar Disney films

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten