Een tekenfilmserie: The Life and Times of Scrooge McDuck (fi

Berichtdoor mcDuck King » za apr 25, 2009 8:28 am

Dat zou nou wel een handig personage zijn voor wel ongeveer 10 verhalen, maar het bleek dat zij niet zo leuk ervoor was.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr mei 22, 2009 6:37 pm

Back on-topic, waar kunnen we nou eigenlijk het beste een serie van maken, over Barks verhalen, levensverhalen, Dagobert verhalen en Donald verhalen.
We gaan nu stemmen, ik stem voor levednsverhalen.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za mei 23, 2009 12:25 pm

Ik stem voor Barks verhalen. Al kun je die misschien het beste gewoon als strips lezen.
In het levensverhaal door Rosa zie ik ook wel een spannende avonturenserie, trouwens.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 23, 2009 12:42 pm

Rockerduck schreef:
huugduck schreef:Ik vind dat dagobert genoeg tegen standers heeft daar hoeft er niet nog een bij.

Ik vind Miss Penny Wise wel interessant omdat zij de enige is die Dagobert legaal, dus volgens de wet, al zijn geld af kan nemen. Zij heeft een schuldbekentenis van Dagobert van lang geleden. Als ze zou willen, zou ze al zijn geld op kunnen eisen. Als de Zware Jongens of Magica zijn geld of dubbeltje stelen, is dat onwettig en kan Dagobert het altijd terug krijgen. Dat kan niet als Penny Wise van haar recht gebruik zou maken.

Wat is dat Miss Penny Wise verhaal nou eigenlijk? Ik kan haar niet vinden op I.N.D.U.C.K.S.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ei » za mei 23, 2009 2:27 pm

Duckfan van Down Under schreef:Wat is dat Miss Penny Wise verhaal nou eigenlijk? Ik kan haar niet vinden op I.N.D.U.C.K.S.

Miss Penny Wise (Juffrouw Penny Duit) treedt op het verhaal over Dagomeel, in album 'De beste verhalen van Donald Duck' 32. Donald moet Dagomeel huis-aan-huis gaan verkopen, maar weet niet hoe snelrijzend dat bakmeel is.
zie: http://coa.inducks.org/story.php?c=W+WDC+164-01
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 23, 2009 4:50 pm

Haha. Leuk verhaal. En nu weer on-topic.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor mcDuck King » za mei 23, 2009 4:55 pm

Ja, waar stemd nou iedereen op.
Levensverhalen Barks verhalen Dagobert en Donald verhalen van Barks, Rosa en Vicar
1 1 0
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor Ei » zo mei 24, 2009 7:13 am

Ei schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Wat is dat Miss Penny Wise verhaal nou eigenlijk? Ik kan haar niet vinden op I.N.D.U.C.K.S.

Miss Penny Wise (Juffrouw Penny Duit) treedt op het verhaal over Dagomeel, in album 'De beste verhalen van Donald Duck' 32. Donald moet Dagomeel huis-aan-huis gaan verkopen, maar weet niet hoe snelrijzend dat bakmeel is.
zie: http://coa.inducks.org/story.php?c=W+WDC+164-01

Duckfan van Down Under schreef:Haha. Leuk verhaal. En nu weer on-topic.

Dat was on-topic. Ei stelde voor om Miss Penny Wise te gebruiken in een tekenfilmserie over Dagobert's leven.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor mcDuck King » zo mei 24, 2009 10:39 am

Ja, maar nu gaan we verder met het verkiezing hoofdstuk in dit onderwerp ;)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Vorige

Keer terug naar Disney films

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten