Donald Duck Fanvizier

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » ma okt 21, 2013 5:46 pm

DD schreef:Heeft men hier op McDrake ooit van privé in het context van privé leven gehoord?

Nu hij beroemd is, is hij publiek bezit. Echt wel!
Het enige "privé" dat hij nu nog zal kennen is het weekblad 'Privé'. Haha! (snif)

DD schreef:Of gaat hij net als, toentertijd, de redactieleden van [Donald Duck Weekblad] gemolesteerd worden als hij even niks van zich laat horen?

Wat een geforceerde, historisch foute vergelijking. En dat, naar aanleiding van een grap. (huil huil)

De grap is vaak het gat waardoor de waarheid fluit.
- Japans gezegde.

bron: http://www.citatenverzameling.com/trefwoorden-waarheid.html

Men (of tenminste Ui) maakt zich hooguit ongerust, of 'Nader Bekeken #2' gemaakt gaat worden.

Hoog tijd voor 'Donald Duck Fanvizuur', gepresenteerd door Ui!
- "Wat een vre-se-lijk verhaal."
- "Deze week wéér aandacht voor die vermaledijde, vorige hoofdredacteur. Houdt dat dan nooit op?!"
- "Veel mensen denken, dat het afzeggen van Donald Duck Weekblad moeilijk is.
In dit filmpje laten wij zien, hoe makkelijk het eigenlijk is."
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » ma okt 21, 2013 6:14 pm

Ui schreef:
DD schreef:Heeft men hier op McDrake ooit van privé in het context van privé leven gehoord?

Nu hij beroemd is, is hij publiek bezit. Echt wel!
Het enige "privé" dat hij nu nog zal kennen is het weekblad 'Privé'. Haha! (snif)

Zodra men hem ervoor betaalt, zal hij op afgesproken tijden van zich moeten laten horen.

Ui schreef:
DD schreef:Of gaat hij net als, toentertijd, de redactieleden van [Donald Duck Weekblad] gemolesteerd worden als hij even niks van zich laat horen?

Wat een geforceerde, historisch foute vergelijking. En dat, naar aanleiding van een grap. (huil huil)

Hier is niks fouts aan. Toen dachten sommigen ook dat zij elke moment voor elke vraag paraat moesten staan. Ze vergaten dat de redacteurs namelijk maar mensen zijn en in hun vrije tijd hier rondneusden. Of betaalde je alter ego hen om vragen te beantwoorden? Nee dus! ;)
Laatst bijgewerkt door DD op ma okt 21, 2013 6:34 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » ma okt 21, 2013 6:29 pm

DD schreef:
Ui schreef:Het enige "privé" dat hij nu nog zal kennen is het weekblad 'Privé'. Haha! (snif)

Zodra men hem ervoor [betaalt], zal hij op afgesproken tijden van zich moeten laten horen.

Ja, ga er nog serieus op door. (snik)

DD schreef:
Ui schreef:
DD schreef:Of gaat hij net als, toentertijd, de redactieleden van [Donald Duck Weekblad] gemolesteerd worden als hij even niks van zich laat horen?

Wat een geforceerde, historisch foute vergelijking. En dat, naar aanleiding van een grap. (huil huil)

Hier is niks fouts aan. Toen dachten sommigen ook dat zij elke moment voor elke vraag paraat moesten staan. Ze vergaten dat de redacteurs namelijk maar mensen zijn en in hun vrije tijd hier rondneusden. Of betaalde je alter ego hen om vragen te beantwoorden? Nee dus! ;)

Hier is alles fout aan, beste DD. Dusdanig, dat een goede admin zo'n passage, met zo'n laf lachebekje er achteraan, als off-topic getrol zou moeten verwijderen.

Heeft DD misschien iets zinnigs, iets inhoudelijks te melden, over 'Donald Duck Fanvizier'? Of duikt DD liever van tijd tot tijd op, om foutief te vertellen over hoe redactieleden (die zich in functie presenteerden) volgens hem "gemolesteerd" zouden zijn?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » ma okt 21, 2013 6:44 pm

Mijn inhoudelijke opmerking over fanvizier is dat de oprichter ervan een tiener is, die nog op school zit en geen enkele verantwoording aan niemand hoeft af te leggen, al zou hij zelfs nooit meer naar zijn fanvizier omkijken. Want zodra zo een persoon het gevoel krijgt dat er druk op hem wordt uitgeoefend, is de kans groot dat hij stilletjes verdwijnt. Net als de redactieleden vroeger. VANDAAR mijn vergelijking met hen (gevolgd door een laf lachebekje ;) ).

En als admin zich bekommert om offtopic-misdaad, dan kan ik genoeg recente voorbeelden opnoemen waaraan hij niks doet, dus waarom zou dit een probleem zijn (nogmaals gevolgd door een laf lachebekje ;) ).
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » ma okt 21, 2013 7:06 pm

DD schreef:Mijn inhoudelijke opmerking over fanvizier is dat de oprichter ervan een tiener is, die nog op school zit en geen enkele verantwoording aan niemand hoeft af te leggen, al zou hij zelfs nooit meer naar zijn fanvizier omkijken.

Wie heeft het hier over verantwoording afleggen? Of moet Ui nu aan jou verantwoording afleggen?
De maker van 'Donald Duck Fanvizier' heeft gevráágd om coaching. En veel van die coaching heeft gedraaid om het vermijden van verplichtingen, namelijk door geen beloften te doen aan het publiek.

Natuurlijk moet de maker uiteindelijk zelf weten wat hij doet. Als hij zijn plannen voor 'Nader Bekeken #2' niet volbrengt, is dat een ontzettend gemiste kans voor hemzelf en zijn ambitie. Dan heeft het wellicht ook geen zin om vragen van een studente te beantwoorden, omdat dit aandacht vestigt op een kanaal waar de maker (volgens jou) op elk moment niet meer naar hoeft om te kijken.

Ter herinnering, voor DD:
17 okt 2013 07:56 pm, Cray schreef:iK GA beginnen met scannen morgen filmen voor oogst
en dan klaar maken voor nader bekeken.

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=62286#p62286

Mag een coach volgens jou niet voorzichtig peilen of deze uitzending er gaat komen? Te meer omdat coach vanmiddag een uurtje is bezig geweest met het helpen voorbereiden?
Zie: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=62442#p62442

DD schreef:Want zodra zo een persoon het gevoel krijgt dat er druk op hem wordt uitgeoefend, is de kans groot dat hij stilletjes verdwijnt. Net als de redactieleden vroeger. VANDAAR mijn vergelijking met hen (gevolgd door een laf lachebekje ;) ).

Oef, wat een koprol! Heb je je nek niet gebroken? Haha! (snif)
Een scholier vergelijken met redactieleden die zich presenteerden als redactieleden.

DD schreef:En als admin zich bekommert om offtopic-misdaad, dan kan ik genoeg recente voorbeelden opnoemen waaraan hij niks doet, dus waarom zou dit een probleem zijn (nogmaals gevolgd door een laf lachebekje ;) ).

Inderdaad, een laf lachebekje. Het gaat hier om off-topic getrol. Getrol.
Steek zelf ook even de handjes uit de mouwtjes voor 'Donald Duck Fanvizier', in plaats van degenen die er wel nog zichtbaar betrokken bij zijn op McDrake, voor schut proberen te zetten.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » ma okt 21, 2013 7:13 pm

Ui schreef:Steek zelf ook even de handjes uit de mouwtjes voor 'Donald Duck Fanvizier', in plaats van degenen die er wel nog zichtbaar betrokken bij zijn op McDrake, voor schut proberen te zetten.

Hoezo? Maakt een lidmaatschap op McDrake mij automatisch "coach" voor onambitieuze tieners die vol goede moed een heel programma beginnen en er vervolgens (blijkbaar) met de pet naar gooien?
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » ma okt 21, 2013 8:34 pm

DD schreef:Maakt een lidmaatschap op McDrake mij automatisch "coach" voor onambitieuze tieners die vol goede moed een heel programma beginnen en er vervolgens (blijkbaar) met de pet naar gooien?

Blijkbaar wel. Jij bent nu blijkbaar automatisch een "coach" die tieners aanmoedigt om met de pet te gooien naar een heel programma dat ze zelf hebben bedacht.

Je schreef:
Mijn inhoudelijke opmerking over fanvizier is dat de oprichter ervan een tiener is, die nog op school zit en geen enkele verantwoording aan niemand hoeft af te leggen, al zou hij zelfs nooit meer naar zijn fanvizier omkijken.

Het is om dit soort opmerkingen van mede-volwassenen, dat Ui moedeloos wordt van het "coachen". Want de tiener mag elk moment een lange neus maken, en dan is de coach ineens een stalker.

Misschien moet er iets op papier gezet gaan worden. Zodat niet alleen de "coach", maar ook de gecoachte persoon zichzelf duidelijk verplicht om afspraken na te komen. Anders zit meneer coach straks zomaar voor niets werk te doen, voor uitzendingen die niet gaan komen, terwijl de vertrokken tiener ondertussen de zegen van volwassenen krijgt. (snotter)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » ma okt 21, 2013 8:49 pm

Ik vind sowieso dat je veel te veel tijd (met nadruk op veel) hieraan hebt besteed. Hele lappen tekst en tijd heb je er (naar mijn mening) aan verspild. Als je dat voor iemand als John de Mol had gedaan, was je nu een gerespecteerd en rijk format maker geweest :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Hidde » ma okt 21, 2013 9:04 pm

Waarom denkt iedereen dat Cray er met de pet naar heeft gegooid, omdat hij één dag niet online is geweest?

DD schreef:Ik vind sowieso dat je veel te veel tijd (met nadruk op veel) hieraan hebt besteed. Hele lappen tekst en tijd heb je er (naar mijn mening) aan verspild. Als je dat voor iemand als John de Mol had gedaan, was je nu een gerespecteerd en rijk format maker geweest :P

Ik hoop dat Ui dit niet alleen voor Cray deed maar ook omdat hij het zelf leuk vond om te doen. Je verspilt geen tijd met je hobby.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » ma okt 21, 2013 9:16 pm

Hidde schreef:Je verspilt geen tijd met je hobby.

1 - 0 voor jou.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » ma okt 21, 2013 9:25 pm

DD schreef:Ik vind sowieso dat je veel te veel tijd (met nadruk op veel) hieraan hebt besteed. Hele lappen tekst en tijd heb je er (naar mijn mening) aan verspild. Als je dat voor iemand als John de Mol had gedaan, was je nu een gerespecteerd en rijk format maker geweest :P

Tot nu toe zijn de resultaten goed.
Het vermoeiende is vooral de terugkerende vraag of een uitzending wel of niet gaat komen. Vooral en bovenal omdat mede-volwassenen dan op de het-is-nog-maar-een-kind-tournee gaan. (snik)

Hidde schreef:Waarom denkt iedereen dat Cray er met de pet naar heeft gegooid, omdat hij één dag niet online is geweest?

Dat is niet de mening van Ui.

Hidde schreef:Ik hoop dat Ui dit niet alleen voor Cray deed maar ook omdat hij het zelf leuk vond om te doen. Je verspilt geen tijd met je hobby.

Met hobby kan men wel degelijk tijd verspillen. Vooral als men meerdere hobby's heeft.
Ui vindt het coachen leuk, zolang er daadwerkelijk wat met de coaching gedaan wordt en het niet, als er niets met de coaching gedaan wordt, op het stalken van een scholier gaat lijken.

Ui mag vooralsnog verwachten dat 'Nader Bekeken #2' er, volgens afspraak, gaat komen. Maar als die er niet komt en Ui dus werk voor niets heeft gedaan, kan het toch niet zo zijn dat mede-volwassenen de kant kiezen van degene die zijn/haar afspraken niet nakomt - ongeacht of dat nu gaat om een kind of om een volwassene. Zodra het coachen die kant uitgaat, is het een contra-productieve manier van coachen, vanwege het belonen van zowel het wel als het niet nakomen van afspraken.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » ma okt 21, 2013 9:35 pm

Waarom denkt iedereen dat Cray er met de pet naar heeft gegooid, omdat hij één dag niet online is geweest?

Dank je wl hidde als ik naar een hoorzitting moet en ook nog naar de kinderbescherming mag ik toch wel even rust nemen.
je moet niet denken dat ik opgeef omdat ik even inactief ben de wereld is er nog.

BERICHT AAN IEDEREEN IK MOET MORGEN NAAR DE STAD DUS IK BEN ER NIET EN IK MOET NAAR NOG EEN AFSPRAAk

Ok?

Daarna ga ik weer tijd eraan bestijden.
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » ma okt 21, 2013 9:45 pm

Cray schreef:Dank je wel hidde

Dank je wel, Ui, voor je voorwerk aan 'Nader Bekeken #2'? (snotter)
Zie: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=62442#p62442

Cray schreef:als ik naar een hoorzitting moet en ook nog naar de kinderbescherming mag ik toch wel even rust nemen.

Je bent niet de enige die belangrijke afspraken heeft.

Je vraagt om hulp, maar zodra men aandringt om wat met die hulp te doen, blijkt er een belangrijke afspraak te zijn en zal er een opmerking komen over "de wereld is er nog". Op die manier kom je wat arrogant over. (snik)
Ach, wat maakt het uit als iemand misschien een lijst voor niets maakt. De wereld is er nog! Daarmee lijk je maling te hebben aan de hulp die men je biedt.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Jordy » ma okt 21, 2013 11:19 pm

Wat een ongezellige sfeer...

Geef liever Cray een aantal tips of complimenten in plaats van dit soort onzin te plaatsen.
UI neemt tenminste de moeite en tijd voor Cray, en daarbij is pushen gewoon nodig...

Trouwens Cray, je laatste bericht komt wel wat lullig over...
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » di okt 22, 2013 5:23 am

Jordy schreef:Wat een ongezellige sfeer...

De wereld is er nog! Haha! (snif)

Jordy schreef:Geef liever Cray een aantal tips of complimenten

Nog meer tips of complimenten?

Jordy schreef:in plaats van dit soort onzin te plaatsen.

Zo onzinnig is de onzin helaas niet. Er rijzen blijkbaar een aantal vragen en misverstanden rondom dit project en de coaching er omheen. En dat zou heel terecht zijn.

Zoals nu openbaar onthuld is er blijkbaar sprake van een bepaalde problematiek waar een instantie van de overheid bij betrokken is. Ui weet daar het een en ander over via privé-communicatie, maar lang niet alles; en dat hoeft ook zeker niet, zolang het niet gaat om 'Donald Duck Fanvizier' en McDrake en, zoals blijkt, met name Ui's betrokkenheid in het helpen vinden van een pad om goed (of tenminste beter) te kunnen omgaan met de problematiek.

De betrokkenheid van McDrake, en met name die van Ui, zou bekénd zijn bij professionals.
Deze betrokkenheid zou door professionals zelfs zijn toegejuicht als zijnde een mogelijke verlichting van de problematiek die men ziet. Het project 'DDF' zou bewijzen, dat er sprake is van een relatief zelfstandig en zelfs maatschappelijk functioneren. Onder meer het benaderen van bedrijven, met name het doveninstituut, betreffende het gesponsord voeren van ondertiteling. Maar ook, zeker niet in het minst, het samenwerken met mensen die het project willen steunen.

Met andere woorden, 'DDF', McDrake en met name Ui zouden zijn genoemd bij minstens één professionele bijeenkomst naar aanleiding van problematiek, als argument dat ze de problematiek verlichten of zelfs kunnen doen twijfelen aan problematiek.
De vraag rijst bij Ui, wat zou gebeuren als een instantie zoals de genoemde instantie, zou gaan kijken op dat zo behulpzame McDrake, om te oordelen hoezeer het genoemde project 'DDF' eigenlijk wel echt een constructieve, gezonde bezigheid is. Zou men dan nog steeds juichen?

Als de hoeders daadwerkelijk achter heilzaamheid van het project staan, laten ze dan helpen om een klimaat te scheppen waarin zo'n heilzaam project kan plaatsvinden.

Want er is voor Ui ook een tegenstrijdig signaal, gemeld op McDrake. Namelijk dat 'DDF' maar een hobby is en school (terecht) het belangrijkst. Dit naar aanleiding van een gesprek, misschien met school. Vandaar dat Ui ging benadrukken, dat 'DDF' méér dan een hobby zou zijn, gezien het een klein centje willen bijverdienen en de bovenstaand geschetste situatie van gezonde coaching met medeweten van professionals.

Ui vreest een indruk waarin project 'DDF' en vrijwilligers die eraan meewerken, richting (zelfs) professionals naar believen kunnen worden opgevoerd als A. ondersteunend, en B. hinderend.
De opties zijn tegenstrijdig, waardoor in praktijk onvrede kan gaan ontstaan. En dan is er, bij minderjarigen, sowieso geen sprake meer van een gezond project. Waardoor per definitie optie B geldt.

Jordy schreef:UI neemt tenminste de moeite en tijd voor Cray, en daarbij is pushen gewoon nodig...

Ook Jordy neemt nog moeite en tijd voor dit project.
En wat krijgt ook hij? Standjes. En degene die de hulp zo hard kon gebruiken, is dankbaar voor het geven van een standje, suggereert daarbij dat hij gehinderd (en dus níet gesteund) wordt in zijn problematiek, speelt vervolgens mooi weer over een wereld die er nog is, en dat men de volgende dag ook niet op hem hoeft te rekenen, want hij gaat naar de stad.

Wat betreft "pushen" gold afgelopen zaterdag telefonisch de mening van filmmaker, dat de serie 'Nader Bekeken' dit keer de moeite niet waard was, omdat er maar één stripblad (Donald Duck Weekblad 2013-43) te bespreken zou zijn.
Hiermee werd gesuggereerd dat filmmaker blijkbaar liever een lánge aflevering van 'Nader Bekeken' zou maken. En ondertussen maar vertellen over het willen werken aan een show met daarin een vertoning van, nota bene, complete Disney-tekenfilmpjes uit/over de Tweede Wereldoorlog! (Waarover later meer.)
Er werd toen niet verteld dat zelfs een korte aflevering van 'Nader Bekeken' problematisch zou zijn, gezien een belangrijke afspraak op maandag. Er werd zelfs verteld dat er deze week veel tijd zou zijn om aan films te werken. Vandaar dat Ui met het voorbereiden van 'Nader Bekeken' aan de slag is gegaan.

Zaterdag een leuk, grappig, motiverend gesprek voor wat Ui betreft. Vervolgens wordt het stil. Heel stil. En dan is Ui weliswaar laat met het leveren van de telefonisch beloofde voorbereiding; Ui is er ook niet aan herinnerd.
En dan nu openbaar zelfs maar de suggestie dat op McDrake sprake is van onredelijk "pushen", en dat nog met een bedankje steunen ook? (snik)

Het willen gaan tonen van complete, controversiële Disney-tekenfilms op 'Donald Duck Fanvizier', van/over de Tweede Wereldoorlog, dat lijkt nu alle enthousiasme van filmmaker te hebben. Waarschuwingen van Ui, over auteursrechten, ten spijt. Want Disney zou volgens filmmaker een beleid hebben waarin men particuliere YouTube-vertoning van complete Disney-tekenfilms toestaat.
Zelfs al zou er in praktijk zo'n beleid zijn, dan kan zo'n beleid elk moment voorbij zijn en een kanaal in legale problemen brengen.
En dan duurt het nog lang voordat Ui, pas dagen later, terugdenkt aan ooit het plan voor credits waarin Sanoma én een piratenbaai bedankt worden. Misschien zelfs met McDrake erbij.
In plaats van het steunen van een zo auteursrechtelijk, juridisch veilig mogelijk 'DDF', zal het een kanaal worden waarin de aanwezigheid van uitgebreide piraterij zelfs maar geriskeerd wordt.
Smekend: "Doe het dan op een ander kanaal." Nee, de complete, controversiële tekenfilms zullen en moeten op 'DDF' vertoond worden.
Doe dergelijke dergelijke activiteiten op 'Donald Duck FanPlezier', of zo. Nee.
En wat als Ui nu nee zegt. Dat er niets van in komt, op 'DDF', waarin Ui veel tijd en energie heeft gestoken?

'Donald Duck Fanvizier' lijkt met zulke plannen een kanaal dat huidige, nota bene "good feeling"-reeksen aangaande nieuws en recensies verwaarloost, omwille van plotseling enthousiasme over het vertonen van complete Disney-tekenfilms over... oorlog.

Waarmee dus zelfs maar theoretisch het risico geldt, dat YouTube het kanaal en dus óók de kanaalnaam kan deleten.
Dus al zouden 'DDF'-medewerkers oogluikend deze situatie toestaan en verdere tijd en energie in dit project steken, dan staat er straks misschien als YouTube-melding: "Het YouTube-account Donald Duck Fanvizier is beëindigd omdat we meerdere meldingen van derden hebben ontvangen wegens auteursrechtschendingen van eisers als: (vul maar in)."

Welnee, zoiets gebeurt niet bij complete Disney-tekenfilms, zegt de filmmaker beslist.
Voornemend om het plan onverstoord door te zetten.

Jordy schreef:Trouwens Cray, je laatste bericht komt wel wat lullig over...

Het wordt tijd om, gezien openbaar genoemd professioneel instituut, een duidelijke keuze te zien.

'Donald Duck Fanvizier' en McDrake en met name Ui zijn, ook officieel gezien:
A. ondersteunend
B. hinderlijk

Het is één van de twee. A of B.

En als het A is, dan dienen er duidelijke afspraken gemaakt worden. Waarbij Ui, als er echt sprake is van betrokkenheid van professionals, bereid is om ook met hen afspraken te maken. Als het project dan echt zo serieus en heilzaam is.
McDrake kan kwalijk een rol spelen in een situatie waarin de ene keer sprake lijkt van mantelzorg en de andere keer van stalking. 't Is één van de twee.

En excuses als Ui per ongeluk te veel heeft verteld, ter verdediging in het door filmmaker openbaar voor schut gezet worden. Met het door filmmaker noemen van zo'n professionele instantie zou het beeld kunnen ontstaan, dat een stel internetbeulen op McDrake, geen genade hebben met iemands problematiek. Terwijl die beulen zijn verwelkomd om diens problematiek te helpen verzachten, wat onder medeweten van een instantie van de overheid zou zijn.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron