www.Donaldduck.nl

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Ui » do sep 20, 2012 12:27 am

Duck schreef:Heee, dat is super leuk om te zien! :)

Ui vindt de "60" ontbreken. Als dat niet kan vanwege reclame, of vanwege een voor leken ontbrekende uitleg, dan had men iets anders kunnen tekenen op de achtergrond. Nu is de achtergrond leeg.
Al had men er maar een scepter bij getekend. In elk geval iets!
Zie hier een voorbeeld van creativiteit die veranderd is in leegte. Duck's ontwerp zit in essentie beter in elkaar dan de lege boel die men ervan heeft gemaakt. (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Duck » do sep 20, 2012 1:45 pm

Ui schreef:
Duck schreef:Heee, dat is super leuk om te zien! :)

Ui vindt de "60" ontbreken. Als dat niet kan vanwege reclame, of vanwege een voor leken ontbrekende uitleg, dan had men iets anders kunnen tekenen op de achtergrond. Nu is de achtergrond leeg.
Al had men er maar een scepter bij getekend. In elk geval iets!
Zie hier een voorbeeld van creativiteit die veranderd is in leegte. Duck's ontwerp zit in essentie beter in elkaar dan de lege boel die men ervan heeft gemaakt. (snik)

Mijn vader zei dat het misschien zo is dat de 60 ontbreekt omdat zo'n 60 ook op de prijs van de postzegel kan lijken (0,60 euro).
Maarja, toch blijf ik het heel leuk vinden dat een door mij ontworpen postzegel in de winkel komt te liggen! :D
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Ui » do sep 20, 2012 3:56 pm

Duck schreef:Mijn vader zei dat het misschien zo is dat de 60 ontbreekt omdat zo'n 60 ook op de prijs van de postzegel kan lijken (0,60 euro).

Inderdaad. Goed gezien! (snif)
Maar dan had men toch de prijs van de postzegel kunnen tonen achter Donald?

Duck schreef:Maarja, toch blijf ik het heel leuk vinden dat een door mij ontworpen postzegel in de winkel komt te liggen! :D

Je bent veel te goed voor deze wereld. Advocaat Ui adviseert je, om de redactie aan te klagen wegens vandalisme en reputatieschade. Jij kunt immers meer dan achtergronden leeg laten. Alle postzegels dienen te worden teruggeroepen! We moeten principieel zijn! (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor snowmansion » do sep 20, 2012 7:01 pm

Persoonlijk vind ik jouw ontwerp toch echt de leukste Duck. Niet omdat jij lid bent van McDrake, maar omdat hij imo ook origineel is. Donald onder de postzegels komt al ergens op een cover voor in de midden jaren 90 (plaatjes plakken tijd) :). Die andere van Nederland op een afstand vind ik niet zo bijzonder. Donald als een koning.. ja dat is hij!!
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Duck » do sep 20, 2012 7:04 pm

snowmansion schreef:Persoonlijk vind ik jouw ontwerp toch echt de leukste Duck. Niet omdat jij lid bent van McDrake, maar omdat hij imo ook origineel is. Donald onder de postzegels komt al ergens op een cover voor in de midden jaren 90 (plaatjes plakken tijd) :). Die andere van Nederland op een afstand vind ik niet zo bijzonder. Donald als een koning.. ja dat is hij!!

Dankje! :)
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Hidde » za sep 29, 2012 3:12 pm

Duck schreef:Iets nieuws: Goofy geeft raad http://www.donaldduck.nl//pagina/goofygeeftraad
Dezelfde rubriek met dezelfde (komische) antwoorden staan ook in de Duitse Micky Maus, alleen heet het daar "Dussel denkt mit", dus hetzelfde als Goofy weet raadt, maar dan met Diederik.
De Nederlandse redactie zal denk ik ook door die Duitse rubriek op het idee zijn gekomen om een Goofy Geeft Raad te maken. Maarja, het is en blijft de Nederlandse redactie, dus hebben ze (natuurlijk) Goofy in plaats van Diederik gedaan.
Een verschil met de Duitse is ook dat het in Duitsland ergens in het blad staat, in Nederland komt het op donaldduck.nl.

De eerste staat op de site: http://www.donaldduck.nl/leestafel/1549/#duck
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor De Zwarte Schim » za sep 29, 2012 5:02 pm

Wat een achterlijke vragen! Die vragen hebben toch geen niveau meer! in plaats dat ze echt normale vragen plaatsen, maar nee.
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Ridder ter Geit » za sep 29, 2012 8:23 pm

Dat is natuurlijk ook wel gedaan om het een komisch gehalte te geven.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Karel » za sep 29, 2012 8:27 pm

Volgens mij verzint de redactie die vragen zelf...
"I was alone, me against the world, and the world was winning!"
Scrooge McDuck - A letter from home
Avatar gebruiker
Karel
Een echte Don Rosa Fan!
Member
 
Berichten: 818
Geregistreerd: wo jan 25, 2012 8:35 pm

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor McDuck Menu » di okt 02, 2012 1:55 pm

Goh,dit wist ik helemaal niet ::shock:
Twitter: "Ben jij abonnee van mijn blad? Vergeet dan niet elke week de gratis 12 pagina's extra strips te lezen in het Clubhuis! http://ow.ly/e98nO "
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Ridder ter Geit » di okt 30, 2012 4:21 pm

http://www.donaldduck.nl/leestafel/1571/#duck

Kwekken met juffrouw Eugenia! Met leuke verwijzingen, onder andere naar het eerste verhaal waarin ze voorkomt (hetzelfde als het eerste verhaal met Zwarte Magica, zijn beiden op het eerste plaatje te zien).
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Koen » wo nov 21, 2012 2:42 pm

Het valt me op dat de aankondiging in het dagboek van oom Donald steeds minder uitgebreid wordt. Geen idee hoe dit komt.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Koen » do dec 27, 2012 6:55 pm

In oom Donald's brievenbus staat een aankondiging dat Lampje in de Duckipedia staat,maar ik zie het niet op de site! Ligt dit aan mijn laptop of aan de site??? :(

Oh ja,en de aankondiging op de homepage is ook nog voor nummer 52-2012! Helluuup! :O
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor MatroosDuck » do dec 27, 2012 7:14 pm

Roep denkt vast: 'Och, wie kijkt er toch ooit eens op die site! Ik zet hem er wel op als mijn koffie op is'
Avatar gebruiker
MatroosDuck
:)
Member
 
Berichten: 1120
Geregistreerd: za apr 09, 2011 11:46 am

Re: www.Donaldduck.nl

Berichtdoor Koen » do dec 27, 2012 7:59 pm

MatroosDuck schreef:Roep denkt vast: 'Och, wie kijkt er toch ooit eens op die site! Ik zet hem er wel op als mijn koffie op is'


Haha :)
Maar ff serieus,het is bij jou dus ook?
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron