COA/Inducks

Berichtdoor Hidde » ma dec 12, 2011 8:21 pm

Hidde schreef:Op inducks zijn de scans juist geweldig te zien!! Klik maar op HR onder de verkleining [...] Ik vind juist het mooie van de site dat ze hele mooie scans hebben (van de Nederlandse uitgaven dan van de laatse paar jaar).

Weet iemand eigenlijk hoe ze aan die mooie scans komen? Krijgt COA/Inducks ze soms van de redactie? Ik kan mij niet voorstellen dat een scan-apparaat (printer) zo goed kan scannen.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Ui » wo dec 14, 2011 6:49 pm

Hidde schreef:Weet iemand eigenlijk hoe ze aan die mooie scans komen? Krijgt COA/Inducks ze soms van de redactie?

Uit het topic 'DD 2011-41':
2011-10-07 08:12:14, Dubbelduck schreef:Scannen doe ik overigens niet zelf, die worden altijd door Ferdi toegevoegd.

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=45845#p45845
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: COA/Inducks

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma aug 20, 2012 7:29 pm

Iemand anders die vandaag niet op de site kan?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Re: COA/Inducks

Berichtdoor Duck » ma aug 20, 2012 7:57 pm

Duckfan van Down Under schreef:Iemand anders die vandaag niet op de site kan?

Vanmorgen kon ik er nog wel op ,maar nu niet.
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Re: COA/Inducks

Berichtdoor Hidde » ma aug 20, 2012 11:25 pm

Bij mij is de site nu wel te zien.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: COA/Inducks

Berichtdoor snowmansion » ma okt 01, 2012 3:48 pm

Heeft iemand anders ook een beveilingsprobleem (Certificaat) als je inlogt bij Inducks?

Ik zie ook in mijn adres balk de https: doorgestreept staan met een diagonale streep.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: COA/Inducks

Berichtdoor Zwarte Capihoorn » ma okt 01, 2012 4:07 pm

Ik heb het soms. Heel vaag...
Hope rides alone
Avatar gebruiker
Zwarte Capihoorn
Kek
Member
 
Berichten: 707
Geregistreerd: zo mei 29, 2011 6:45 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: COA/Inducks

Berichtdoor snowmansion » wo okt 24, 2012 5:50 pm

Ik blijf dit krijgen. Overigens krijg ik alleen deze melding als ik met mijn default browser (Chrome) surf.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: COA/Inducks

Berichtdoor Little Helper » do jan 31, 2013 12:45 am

Waarom hebben ze bij Inducks eigenlijk bij Personages geen lijst van Beste verhalen? Dat zou het zoeken naar leuke verhalen veel makkelijker maken. Ook als je een bepaald verhaal zoekt zou het geen kwaad kunnen, denk ik.

Kan anders iemand die op Inducks een acc. heeft dit kunnen voorleggen? (als jullie het tenminste ook een idee vinden?)
Fan of Gottfredson, Taliaferro, Barks, Gulbransson,
Avatar gebruiker
Little Helper
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: za jan 26, 2013 3:27 am
Woonplaats: Gyro Gearloose's workshop

Re: COA/Inducks

Berichtdoor Koen » do jan 31, 2013 8:56 am

Ze hebben wel een algemene top 100. http://coa.inducks.org/recommend.php?top100=1
Alleen niet per personage,helaas.
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Re: COA/Inducks

Berichtdoor Ui » do nov 21, 2013 1:48 am

Ui heeft weer wat te zeuren. (snotter)

Momenteel is Donald Duck Weekblad 2013-46, ondanks het bijna verschijnen van nummer 2013-48, nog steeds niet geindext op COA/Inducks.

Voor actuele indexen moet men tegenwoordig blijkbaar op het vervloekte McDrake zijn.
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=2894 (DD 2013-46)
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=2902 (DD 2013-47)

Blijkbaar raken redacteurs (die zakelijk baat bij het systeem hebben) en vrijwilligers uitgekeken op de wereld van Disney-strips.

Profeet Ui zegt: Het einde is nabij. (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: COA/Inducks

Berichtdoor Ridder ter Geit » do nov 21, 2013 9:24 am

Het indexen gebeurt inderdaad niet meer op het niveau van vroeger.
Als je een nieuw Nederlands verhaal in de nieuwe Donald Duck opzoekt staat er nu steevast alleen de naam van de hoofdpersoon van het verhaal bij. Verder staat er steeds vaker niet bij wie het getekend heeft en staat er geen scan bij (dat komt misschien omdat dat weekblad dan nog niet ge-indext is). Verder staan brievenbusstripjes vaak nog niet op Inducks.
Echter, ik mag eigenlijk niet klagen, omdat ik gratis gebruik maak van Inducks en er zelf niets aan bijdraag.

Ik zie dat onze Dubbelduck tot aan nummer 45 heeft geindext. Hij gaat vast later wel verder. Ik heb hem hier ook een poosje niet meer gezien.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3836
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: COA/Inducks

Berichtdoor DD » do nov 21, 2013 3:37 pm

De verhalen die net zijn aangekocht, zijn nog niet getekend en dus ook nog niet gepubliceerd (in de meeste gevallen niet eens gepland). Bij deze verhalen staat (nog) alleen de hoofdpersoon. Zodra het wordt gepubliceerd komen de andere figuren erbij.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: COA/Inducks

Berichtdoor Ui » zo nov 24, 2013 1:26 am

DD schreef:De verhalen die net zijn aangekocht, zijn nog niet getekend en dus ook nog niet gepubliceerd (in de meeste gevallen niet eens gepland). Bij deze verhalen staat (nog) alleen de hoofdpersoon. Zodra het wordt gepubliceerd komen de andere figuren erbij.

- Het gaat niet alleen om verhalen die net zijn aangekocht. Ook om verhalen die reeds klaar zijn.
- Wat betreft Weekbladen loopt de redactie qua kennis een paar weken vooruit op wat reeds in de winkels ligt.

Vroeger werd Inducks veel actiever bijgehouden dan nu. (snik)
Welke theorie men verder ook heeft.

Duckstad vergaat. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: COA/Inducks

Berichtdoor Scrooge$ » vr dec 06, 2013 4:17 pm

ik vond dit topic eerst niet maar nu zie ik dat het niks nieuws is dat coa inducks achter loopt, ik vind het wel vervelend maar zelf leg ik ook niks bij, waar is Dvr trouwens want hij verzorgt de meeste Nederlandse uitgaven.
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten

cron