Facebook

Berichtdoor Loebas » wo maart 09, 2011 12:03 am

Ik zag net dat Donald voortaan ook facebook heeft. :D
https://www.facebook.com/DonaldDuckNL
Avatar gebruiker
Loebas
Lobbes
Member
 
Berichten: 250
Geregistreerd: vr jan 09, 2009 11:05 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo maart 09, 2011 12:12 am

Mooi! Nu alleen nog een officiele Hyve.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Rubberduck » wo maart 09, 2011 12:27 am

Duckfan van Down Under schreef:Mooi! Nu alleen nog een officiele Hyve.

Hyves? Da's passé!
Oooh, mama! Can this really be the end?
To be stuck inside of Mobile with the Memphis blues again!
Rubberduck
Member
 
Berichten: 1098
Geregistreerd: vr nov 13, 2009 4:34 pm

Berichtdoor DD » wo maart 09, 2011 1:26 am

Het is niet passé, maar alleen voor Nederland en wordt meer gebruikt door kinderen tot 18 jaar. Ik heb zelf niks met hyves.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor DD » wo maart 09, 2011 1:32 am

O ja, ben ff lid geworden.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor kwuk duck » wo maart 09, 2011 2:12 pm

Hyves is leuk als je er iets mee doet, ik heb het ook maar kijk maar heel soms erop en dan krijg je op straat van die vragen van`wanneer accepteer je me nou``of `krabbel me nou eens terug`en daar wordt ik zachtgezegt best chagerijnig van!


Wel leuk, Ik zat laatst in de trien en op een gegeven moment met een amerikaan te praten dit naar amsterdam moest, toen we het over social networks hadden zei ik dat wij in NL veel hyves hebben waarop hij mij raar aankeek, nu bleek dat hyves in USA een erg besmettelijke ziekte is!
(bij nader inzien is hyves dit in Nl ook we)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor McDuck Menu » wo maart 09, 2011 4:38 pm

"nu bleek dat hyves in USA een erg besmettelijke ziekte is!" Denk H. I. V. ?

Haha, ja dit is wel herkenbaar.. Een paar jaar terug vroeg een leuke jongedame me ook of ik Hyves had. Ik: "Nou ik hoop het niet". Bleek het dus om die netwerksite te gaan ;) Zij vatte het niet zo positief op.. nooit meer gezien :P

Donald Duck op Facebook is wel leuk trouwens, er komen aankondigingen op over wat er deze week in de DD komt te staan, af en toe een stripje, en af en toe wat achtergrond info over de tekenaars. Leuk initiatief.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor kwuk duck » wo maart 09, 2011 4:40 pm

McDuck Menu schreef:"nu bleek dat hyves in USA een erg besmettelijke ziekte is!" Denk H. I. V. ?

Haha, ja dit is wel herkenbaar.. Een paar jaar terug vroeg een leuke jongedame me ook of ik Hyves had. Ik: "Nou ik hoop het niet". Bleek het dus om die netwerksite te gaan ;) Zij vatte het niet zo positief op.. nooit meer gezien :P

Waar de social media wel niet goed voor is!
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo maart 09, 2011 6:28 pm

kwuk duck schreef:Hyves is leuk als je er iets mee doet, ik heb het ook maar kijk maar heel soms erop en dan krijg je op straat van die vragen van`wanneer accepteer je me nou``of `krabbel me nou eens terug`en daar wordt ik zachtgezegt best chagerijnig van!

Ha! Bij mij in de klas gaat het zo:
"DvDU, je moet ook een Hyve aanmaken! Jij zit nooit op internet (ze moesten eens weten) en je mist alles."
Ik: "Maar ik doe er niks mee."
"Toch moet je er een aanmaken."
Dat is toch gewoon verspilde moeite?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Bruno » wo maart 09, 2011 7:19 pm

Duckfan van Down Under schreef:
kwuk duck schreef:Hyves is leuk als je er iets mee doet, ik heb het ook maar kijk maar heel soms erop en dan krijg je op straat van die vragen van`wanneer accepteer je me nou``of `krabbel me nou eens terug`en daar wordt ik zachtgezegt best chagerijnig van!

Ha! Bij mij in de klas gaat het zo:
"DvDU, je moet ook een Hyve aanmaken! Jij zit nooit op internet (ze moesten eens weten) en je mist alles."
Ik: "Maar ik doe er niks mee."
"Toch moet je er een aanmaken."
Dat is toch gewoon verspilde moeite?

Geniet er maar van zolang je het volhoudt! Facebook is verslavend!

Ze moesten eens weten ja! Haha
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Michiel P » wo maart 09, 2011 9:17 pm

McDuck Menu schreef:"nu bleek dat hyves in USA een erg besmettelijke ziekte is!" Denk H. I. V. ?

Nee, dat klopt niet. Het gaat niet om HIV, maar om "hives", dat is rode uitslag ("netelroos").

Duckfan van Down Under schreef:"Maar ik doe er niks mee." [...] Dat is toch gewoon verspilde moeite?

Zelf weten, Duckfan. Om vooruit te komen in het leven is het belangrijk dat je contacten onderhoudt. Dat de mensen die voor jou iets kunnen betekenen, jou ergens van kennen. Nou ja, dat is voor als je straks gaat studeren of een baan moet vinden.

Maar verder zijn sociale media natuurlijk ontzettend triviaal en stompzinnig. :P
Avatar gebruiker
Michiel P
Member
 
Berichten: 1005
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 5:28 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » wo maart 09, 2011 9:29 pm

Zeker stompzinnig. En vreselijk zonde van de tijd als je er niks waardevols mee doet.

Ik heb zelf wel een account en heb alle familie vrienden kennisen oud klasgenootjes en echt iedereen erop gegooit. Toen een tijdje gecontact met vele en na een tijd een heleboel weer afgegooit omdat ze of niks meer op hyves doen. Nu heb ik inmiddels een clubje van 100 over die voor mij het meest waard zijn. En dan ben je na 10 minuutjes klaar.

Daarom schrijf ik hier ook niet zoveel reacties omdat ik al weinig tijd heb en geen zin heb in lange naar mijn idee nutteloze discussies met bijv. (h)ui(l)
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Re: Facebook

Berichtdoor Ui » zo mei 20, 2012 3:15 pm

Uit het topic 'DD 2012-20':

De Zwarte Schim schreef:Tevens kun je nu ook de strips die in het blad komen op facebook zeggen wat je er van vindt. Donald Duck vraagt op facebook hoe je de Donald Duck vond en de verhalen etc. Ze proberen zich volgens mij zoveel mogelijk aan te passen aan de [abonnee] in deze tijd.

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=51297#p51297
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Facebook

Berichtdoor Ui » zo mei 20, 2012 3:19 pm

De Zwarte Schim schreef:[Donald Duck op Facebook] Ze proberen zich volgens mij zoveel mogelijk aan te passen aan de [abonnee] in deze tijd.

Facebook is de moord voor onafhankelijke platforms. Voor zover die in Duckstad bestaan, met al die medewerkers die achter de schermen de fans bespelen. (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Facebook

Berichtdoor snowmansion » zo mei 20, 2012 7:59 pm

Ui schreef:
De Zwarte Schim schreef:[Donald Duck op Facebook] Ze proberen zich volgens mij zoveel mogelijk aan te passen aan de [abonnee] in deze tijd.

Facebook is de moord voor onafhankelijke platforms. Voor zover die in Duckstad bestaan, met al die medewerkers die achter de schermen de fans bespelen. (snik)


Hoe bedoel je dat Ui? Medewerkers die andere gebruikers proberen te beïnvloeden door middel van hun persoonlijk benaderen via Facebook? Dat zou toch ook gewoon via de normale fora kunnen? Alhoewel Facebook natuurlijk wel tig keer groter en bekender is. Of bedoel jij dat de medewerkers berichten plaatsen als zijnde fans?
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Volgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron