Donald Duck forum

Berichtdoor Josephine » zo maart 25, 2007 4:05 pm

Ik heb vorige week een forum gemaakt van Donald Duck. Dit is de link: Duckstadonline . Zoals te zien is ben ik er nog druk aan bezig. Er missen nog veel dingen, er komt een nieuwe layout, nieuwe plaatjes, etc.. Ik hoop dat jullie toch even willen kijken en je mening geven.:)
Wordt lid van mijn forum: Duckstadonline
Josephine
Member
 
Berichten: 15
Geregistreerd: zo maart 25, 2007 3:59 pm

Berichtdoor mcprul » zo maart 25, 2007 4:19 pm

Die plaatjes bovenin komen van Donaldduckweb.nl, toch? De tekst daarvoor is niet goed leesbaar...
mcprul
Member
 
Berichten: 388
Geregistreerd: za jan 06, 2007 7:03 pm

Berichtdoor Eider » zo maart 25, 2007 6:24 pm

Misschien is het wel netjes om toestemming te vragen over de plaatjes.

Verder een aardig forum. Maar waarom wil je nog een forum? Dit forum kan wel wat meer leden gebruiken :).
Eider
Member
 
Berichten: 119
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:08 pm

Berichtdoor Josephine » zo maart 25, 2007 8:06 pm

@Mcprul: Ja, ik weet dat de tekst niet zo goed leesbaar is, maar iemand heeft die banner voor mij gemaakt, dus dan ga je ook niet lopen zeuren over die details.:p

@Eider: Misschien moet ik idd wel toestemming vragen over die plaatjes. Ja, dit forum kan inderdaad wel wat leden gebruiken, maar ben er pas een week mee begonnen. Maar wat bedoel je met nog een forum?:s
Wordt lid van mijn forum: Duckstadonline
Josephine
Member
 
Berichten: 15
Geregistreerd: zo maart 25, 2007 3:59 pm

Berichtdoor Eider » zo maart 25, 2007 8:18 pm

Nou ik bedoel eigenlijk dat het op McDrake nog niet erg druk is.

Waarom wil je zelf ook een Donald Duck forum als er hier al een is? (pure nieuwsgierigheid ;))
Eider
Member
 
Berichten: 119
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:08 pm

Berichtdoor Josephine » zo maart 25, 2007 8:28 pm

Nou, ik had 'm al voor ik dit forum kende en ik vind het leuk om sites te maken. Ik heb bijvoorbeeld ook een Harry Potter site, terwijl er toch zat fora over Harry Potter zijn. Het is gewoon leuk werk, je kunt gewoon zelf al je ideeen kwijt enzo. En naja, het is gewoon leuk om te doen.:)
Wordt lid van mijn forum: Duckstadonline
Josephine
Member
 
Berichten: 15
Geregistreerd: zo maart 25, 2007 3:59 pm

Berichtdoor Ei » zo maart 25, 2007 8:36 pm

Eider schreef:Nou ik bedoel eigenlijk dat het op McDrake nog niet erg druk is.

Waarom wil je zelf ook een Donald Duck forum als er hier al een is? (pure nieuwsgierigheid ;))

Wat is druk? Een board kan ook te druk zijn, zodat je tijd tekort komt om te lezen wat er staat.
Met onder anderen Coolojw, DisneyRemco en Rockerduck als verslaggevers ('Song of the South', 'Pirates of the carribean') en onder anderen Robb_K, Henrieke en McDuck Menu als fan-tekenaars valt er op McDrake al veel te beleven.
Neemt niet weg dat men, in een tijd waar weblogs als paddenstoelen uit de grond schieten, blijkbaar snel geneigd is een eigen club op te richten. Als iedereen dat zou doen zou je alleen al in Nederland als het ware 16 miljoen clubs hebben met elk maar 1 lid. :)
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Josephine » di apr 03, 2007 3:58 pm

Ei schreef:
Eider schreef:Nou ik bedoel eigenlijk dat het op McDrake nog niet erg druk is.

Waarom wil je zelf ook een Donald Duck forum als er hier al een is? (pure nieuwsgierigheid ;))

Wat is druk? Een board kan ook te druk zijn, zodat je tijd tekort komt om te lezen wat er staat.
Met onder anderen Coolojw, DisneyRemco en Rockerduck als verslaggevers ('Song of the South', 'Pirates of the carribean') en onder anderen Robb_K, Henrieke en McDuck Menu als fan-tekenaars valt er op McDrake al veel te beleven.
Neemt niet weg dat men, in een tijd waar weblogs als paddenstoelen uit de grond schieten, blijkbaar snel geneigd is een eigen club op te richten. Als iedereen dat zou doen zou je alleen al in Nederland als het ware 16 miljoen clubs hebben met elk maar 1 lid. :)

Tja, maar je kan meerdere dingen tegelijk doen. Ik bezoek heel veel fora en daarnaast maak ik er zelf ook een. Gewoon omdat ik het leuk vind om zelf ook zoiets te doen.:)
Wordt lid van mijn forum: Duckstadonline
Josephine
Member
 
Berichten: 15
Geregistreerd: zo maart 25, 2007 3:59 pm

Berichtdoor Rockerduck » di apr 03, 2007 7:40 pm

Ik zou beginnen met die spelfout uit je sig te halen.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Ei » di apr 03, 2007 7:46 pm

Rockerduck schreef:Ik zou beginnen met die spelfout uit je sig te halen.

"Wordt lid van mijn forum: Duckstadonline"

Welke spelfout? Volgens Ei heeft gebiedende wijs voor meerdere personen een "dt". Of bedoel je iets anders?
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor bolderbast » di apr 03, 2007 11:27 pm

Ei schreef:Welke spelfout? Volgens Ei heeft gebiedende wijs voor meerdere personen een "dt". Of bedoel je iets anders?

Nee, dat is tegenwoordig niet meer zo. Nieuwe spelling!
bolderbast
 

Berichtdoor Eider » wo apr 04, 2007 3:43 pm

Eider
Member
 
Berichten: 119
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:08 pm

Berichtdoor Rockerduck » wo apr 04, 2007 9:25 pm

Haha, Ei wordt oud. :D
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor kwok » zo jan 24, 2010 10:40 pm

Als je kijkt op deze site en dan bij donald duck en dan bij minst favorite personage. Vinden de meeste daar de pocket personages het stomst.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Re: Donald Duck forum

Berichtdoor Koen » vr dec 14, 2012 9:11 am

Ik keek net nog even op Duckstadonline en ik zie dat een erg nieuw lid een aanval van spam erop heeft gepleegd. Best triest,eerst komt er 2 jaar niemand en vervolgens krijgt het een spam-aanval. :(
BarksJippesRotaFerioliKarpGottfredsonScarpaVicarFan!
''I'm going to try to buy Mount Everest, the Taj Mahal, and Hong Kong, and move them to my Amusement Park in Duckburg!''
~Scrooge McDuck (1963)
Avatar gebruiker
Koen
-_-
Member
 
Berichten: 1359
Geregistreerd: zo sep 16, 2012 3:38 pm
Woonplaats: Eindhoven

Volgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron