Disney Nieuws

Berichtdoor Disney Nieuws » di jul 24, 2007 6:29 pm

Daniel73 schreef:Die link verwijst naar de door jou gemaakte pagina, 'Disney en Duck-nieuws'.

Sander heeft deze pagina gemaakt. Het layout komt van DisneyRemco.

Overigens zou het fijn zijn als er een forum gemaakt kan worden met de naam "Nieuws" o.i.d., waarin mensen kunnen reageren op de artikelen van de nieuwssite's.
Disney Nieuws
New member
 
Berichten: 9
Geregistreerd: di mei 08, 2007 2:16 pm

Berichtdoor Daniel73 » zo jul 29, 2007 1:23 am

Disney Nieuws schreef:['Disney en Duck-nieuws'] Sander heeft deze pagina gemaakt. Het layout komt van DisneyRemco.

Dank! Dank!

Disney Nieuws schreef:Overigens zou het fijn zijn als er een forum gemaakt kan worden met de naam "Nieuws" o.i.d., waarin mensen kunnen reageren op de artikelen van de nieuwssite's.

Waarvoor wil je dat gebruiken? Voor directe linken van/naar artikelen op 'Disney en Duck-nieuws'?
Elk topic heeft een eigen vaste link. De nummering ervan gaat automatisch en is onafhankelijk van subfora.

Nadeel van nieuws is dat het oud wordt. In principe kan er overal op het board nieuws zijn. Zoals bijvoorbeeld een nieuwe film en elke week een nieuwe Donald Duck. Waar zou dat dan thuishoren?
Mijn voorstel is om zulke topics over het board te spreiden, zodat ze ook voor de toekomst in de juiste categorie staan.

Als je eigen (sub)forum wil met nieuws-topics voor de nieuwssites, dan moet dat in principe mogelijk zijn. Daar gaat het me niet om.
Ik geef alleen wat punten waarom vooralsnog is gekozen om geen apart nieuws-subforum te hebben. Ik ben benieuwd naar reacties over dit onderwerp. Wat te doen?
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Ei » wo jan 02, 2008 6:32 pm

Roddelflop.nl
Gepubliceerd op dinsdag 1 januari 2008 20:59:57

Een nieuw jaar, een nieuwe samenwerking: een nieuwe site!

Vanaf vandaag, 1 januari 2008, zal Roddelflop.nl je het laatste Disney-nieuws brengen met de nadruk op het Duck-nieuws. Nieuwtjes, indexen, aankondigingen, interviews en nog veel meer vind je nu allemaal op één site! Om dit voor elkaar te krijgen, zijn de voormalige Roddelflop en de website DisneyNieuws gefuseerd. Samen gaan zij er nu voor zorgen dat jij op de hoogte blijft!

Het Roddelflop-team wenst je een goed 2008 toe!

*De komende maand zullen de indexen gewoon nog op deze site verschijnen, daarna zal er niets meer aan toegevoegd worden.*

http://usr.klumpke.mine.nu/donaldducknet/nieuws/
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Vorige

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten