Donald Duck Fanvizier

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » wo aug 28, 2013 6:41 pm

Donald Duck Nieuws: Fout op donaldduck.nl, Nieuwe game, Forums
http://www.youtube.com/watch?v=dU_LNL5d05E

Bij 1:12, tijdens het bespreken van Scheurkalender 2014, is taalgebruik te horen dat door sommige McDrakers als schokkend ervaren kan worden: "scheur, scheur, scheur, scheur". Hahaha! (snif)
Verzamel je de Scheurkalenders niet, Donaldducksubsnl?

Inhoud:
0:00 introductie
0:20 nieuwe manier van filmen, nieuw filmschema, verwijzing naar filmpje op Facebook
0:50 nieuwe uitgaven: Donald Duck Scheurkalender 2014
1:22 fout op website donaldduck.nl, verwijzing naar filmpje op Facebook
1:42 nieuwe inhoud op website donaldduck.nl
1:55 kijkersvraag: waarom wel Katrien stripblad, maar geen Katrien pockets meer
2:17 kijkers"vraag": met achterkant is rug bedoeld
2:26 kijkers"vraag": stemmen op Themapockets
2:41 prijzen die gewonnen kunnen worden
3:21 forums: McDrake

Commentaar:

0:20 nieuwe manier van filmen, nieuw filmschema, verwijzing naar filmpje op Facebook

Geen link.

1:22 fout op website donaldduck.nl, verwijzing naar filmpje op Facebook

Geen linken.

1:42 nieuwe inhoud op website donaldduck.nl

Geen link.

1:55 kijkersvraag: waarom wel Katrien stripblad, maar geen Katrien pockets meer

Wat is je bron?

2:26 kijkers"vraag": stemmen op Themapockets

Geen link.
Kan men ook stemmen op Dubbelpocket Extra? Of wordt deze reeks per ongeluk genoemd?
Het gesproken webadres klopt niet. Het moet zijn: "http://www.donaldduck.nl/pagina/themapocketpoll". (Dus met "pagina" ertussen.)


Algemeen commentaar:
- Deel de filmpjes in met hoofdstukken, die je van elkaar scheidt met bufferbeelden. Op zijn allersimpelst bijvoorbeeld even een zwart beeld met daarin de titel van het volgende hoofdstuk. Dit maakt informatie makkelijker terug te vinden. Vooral als op YouTube de tijdbalk een previewmogelijkheid heeft, zoals ook hier het geval is.
- Presentatie is goed, maar klinkt lichtelijk nerveus. Is de camera erg bijtgraag? Dat nerveuze heeft voor Ui wat sympathieks, maar je lijkt er zelf wat onder te lijden. Probeer in het kader van je kanaal, je camera als je vriend te zien; want jij bepaalt hier, wat het publiek uiteindelijk van het gefilmde te zien krijgt. Jij hebt hier de controle; het is geen live verbinding.
Goed dat je met je lichaam meebeweegt. Goed dat je de kijker lijkt aan te kijken, dwars door het glas heen.
- Wat betreft het stukje kleine film waarin je achter een tafel zit (0:25), zou je iets uit het midden kunnen zitten. Bij voorkeur, voor de kijkers, meer naar rechts. Als je in het midden gaat zitten wordt het beeld star en daardoor jijzelf ook. Het spelen met het midden gebeurt ook in professionele producties; let daar maar eens op.
Als je rechts in het scherm zit, heb je links de ruimte om bijvoorbeeld strips en beeld-in-beeld te laten zien.
- Kijk uit met het beloven van veel filmpjes en met het voeren van zware tijdschema's. Zou je twee goede filmpjes per week maken, dan is dat al zwaar zat. En je loopt bij veel filmpjes het risico dat kijkers je moe gaan worden - hoe goed en professioneel je ook bent!

DD schreef:
Ui schreef:
DD schreef:Wat mij opvalt is dat je niet edit voor je een filmpje online zet. Ofterwijl je "bloopers" zitten er nog in.

Is er ook nog iets complimenteus te melden?

Ten eerste was dit kritiek in de trant van een tip waar hij wat aan heeft om zijn video's te verbeteren en niet als klacht.

Maar waar zie jij bloopers?

DD schreef:En ten tweede: als je, je "uierdoppen" beter op mijn eerdere berichten had laten functioneren, kon je zien dat ik zijn initiatief juist toejuich :) Dat ik daarnaast mijn eigen kritiek en mening geef, wil niet zeggen dat ik hem tegenwerk.

Jij bent, wat betreft McDrake, zijn ontdekker. Dat staat vast!

Bij de aankondiging had Ui echter, even de vrees dat het ging om een tot leven gekomen papierversnipperaar. Iemand die als het ware, strips verslindt zoals Koekiemonster een koekje. Daarmee werd het kanaal een beetje belachelijk gemaakt en dat is, vooral gezien de werkelijkheid, gewoon zeer onterecht. Vandaar Ui's tegengelUId.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » wo aug 28, 2013 7:04 pm

Ui schreef:Maar waar zie jij bloopers?

Zie het stukje van 2.45 tot 3.30 bijvoorbeeld.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Jordy » wo aug 28, 2013 7:26 pm

Erg leuk dit! Heb alleen wel het idee dat je een beetje zenuwachtig bent?!
Geen probleem natuurlijk, straks over 20 filmpjes merk je hier niks meer van ::mrgreen:

Hoe oud ben je eigenlijk? Je ziet er nog jong uit, en dan zo'n collectie!
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » wo aug 28, 2013 7:35 pm

DD schreef:
Ui schreef:Maar waar zie jij bloopers?

Zie het stukje van 2.45 tot 3.30 bijvoorbeeld.

Je bedoelt dat hij eerst per ongeluk Dubbelpocket 59 zegt, in plaats van Dubbelpocket 49?
Het laten staan van sommige versprekingen kan een filmpje iets spontaans, menselijks geven. Zo lijkt een filmpje levensecht, terwijl toch de echte bloopers zijn weggeknipt.

Jordy schreef:Je ziet er nog jong uit, en dan zo'n collectie!

Dat zeggen ze tegen Ui ook altijd. Haha! (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Jordy » wo aug 28, 2013 7:37 pm

Ui schreef:
Jordy schreef:Je ziet er nog jong uit, en dan zo'n collectie!

Dat zeggen ze tegen Ui ook altijd. Haha! (snik)


Haha, we zijn toch allemaal jong? :) Alleen ?DonaldDuckNL? is net wat jonger denk ik ::mrgreen:
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » wo aug 28, 2013 7:58 pm

Jordy schreef:Alleen ?DonaldDuckNL? is net wat jonger denk ik ::mrgreen:

Wat zal het schelen. (kuch kuch) Hoe jong is Jordy? Onder of boven de 18 jaar?

Ontzettend leuk om iemand zo met zijn verzameling bezig te zien. Voor Ui leek Duckstad steeds meer te bestaan uit ASCII, spellingcontroleurs, plastic beschermhoesjes en lastige Disney-medewerkers. Ineens is daar iemand die zichzelf met gezicht erbij, op een leuke, persoonlijke manier toont op YouTube. Dat is andere koek dan polemiek. 't Is toch een verschil, in elk geval voor Ui, als iemand zich zo openlijk, kwetsbaar opstelt. Daar zit UI dan, gewapend met zijn grote mond en zijn toetsenbord. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Jordy » wo aug 28, 2013 7:59 pm

Daar bedoel ik niks mee, ik ben er alleen benieuwd naar. Dat mag toch?! :)
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » wo aug 28, 2013 8:09 pm

Ui schreef:
DD schreef:
Ui schreef:Maar waar zie jij bloopers?

Zie het stukje van 2.45 tot 3.30 bijvoorbeeld.

Je bedoelt dat hij eerst per ongeluk Dubbelpocket 59 zegt, in plaats van Dubbelpocket 49?

Neen. Ik heb het over een echte blooper die hij tot drie keer toe herhaalt. Zulke bloopers worden weleens aan het einde van films en series getoond of dienen soms als bonusmateriaal op DVD's. Bloopers zijn dus normaal maar horen er uit geknipt te worden natuurlijk.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » wo aug 28, 2013 8:17 pm

Jordy schreef:Daar bedoel ik niks mee, ik ben er alleen benieuwd naar. Dat mag toch?! :)

Waar stelt Ui dat je iets bedoelt? Ui begrijpt je reactie niet. (snik)

DD schreef:Neen. Ik heb het over een echte blooper die hij tot drie keer toe herhaalt.

Waar dan? Wat wordt drie keer herhaald?

DD schreef:Bloopers zijn dus normaal maar horen er uit geknipt te worden natuurlijk.

Dat hangt van de blooper af. Niet alles hoeft te worden schoongepoetst, omdat een gereguleerde spontaniteit iets menselijks kan geven aan een film.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » wo aug 28, 2013 9:14 pm

Oh ik zie elke dag dat er nieuwe berichten op dit forum zijn maar ik zie ze nooit en nu heb ik de Pagina 2 van 3 • 123 gezien oops :P
Ik ga proberen veel te lezen en beantwoorden!
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » wo aug 28, 2013 9:49 pm

Beste mensen ik heb deze antwoorden in een word document getypt dus het is een beetje rommelig mijn excuses het zal bijna nooit meer gebeuren! :cool:


Oom Paspasu:
Welkom op McDrake! Stoor je maar niet aan dwazen die denken dat pockets met zo'n grote oplage het waardevolste in de wereld zijn (ik ken mensen die vierduizend jaar oude kleitabletten uit hun handen kapot hebben laten vallen en ook dat is niet erg, want er zijn er genoeg en ze waren toch al oud), of aan andere dwazen die denken dat spelling belangrijk is.
In het begin moet je je vorm proberen vinden. Ik hoop dat je iets hebt aan het commentaar dat hier gegeven wordt. Ik ben benieuwd naar de komende ontwikkelingen.

Donaldducksubsnl: Ik ga mijn best doen om wat meer mij aan de McDraker’s aan te passen!

Scrooge$:
Leuk dat je nu ook een mcdrake account hebt aangemaakt( ik verwachte al een beetje dat je het commentaar zou zien en erop zou reageren).
Ik heb een paar opmerkingen: Volgens mij is de Dubbelduck serie nog niet afgelopen wat je wel aangaf in een video en wat betreft je ''Giga prijsactie'' had je misschien beter de twee pockets en het spel apart kunnen nemen en apart kunnen weggeven, inplaats van twee scheetkussens in nog twee andere paketten weg te geven (waarvan ik niet denk dat iemand daar interese in heeft)
Bovenal vind ik het leuk dat je het kanaal bent begonnen en zal ik zeker het blijven volgen.( ben alleen wat voorzichtiger met je ducks want anders heb je dadelijk boze Mcdrakers op de stoep )

Donaldducksubsnl: De weggeef actie is te hoog gegrepen zie ik nu OOPS 
En mijn voor mijn Donaldtjes ga ik bubbeltjesplastic kopen een een luchtdichte kamer :p

[Dit wordt een lange post heb ik een tekst limiet?]

UI:
Een verdediging als binnenkomer. Kortom: welkom op McDrake! Haha! (snik)
Ik hou van een warme welkom!

UI:
Passie is een hartstochtelijk woord. Misschien wil je dat liever bewaren voor Valentijnsdag.
Ui zit meteen al te preken. Kortom: welkom op McDrake! Haha! (snotter)
Donaldducksubsnl: Ahh ik krijg het helemaal warm!

UI:
Misschien is men niet gewend dat een vloer schoon kan zijn?
Donaldducksubsnl: Tja mijn kleed was donzig zacht 50 jaar geleden
En nu is het harder dan laminaat ewwww..

UI:
Vind je het goed als men je helpt met juiste spelling? Op je kanaal, als zijnde een publieke presentatie, is spelling wel belangrijk.
Donaldducksubsnl: Ik ben heel erg blij mee als mensen helpen!
donaldducksubsnl schreef:
en sorry voor mijn slechte commentaar
kijk vrijdag weer en geef dan je mening maar!

UI:
Je hebt hier zowaar, spontaan op rijm geschreven.
Zulk talent is slechts aan weinigen gegeven.
Donaldducksubsnl: O ja wat leuk!

UI
Laat je niet gek maken, zoals wel met Ui is gebeurd. (snik) Het nieuw houden van strips kan een obsessie worden. Dan kan je hele dag verpest worden omdat er een vouwtje in een Donald Duck Weekblad is gekomen. Zo word je letterlijk ziek van je verzameling.
Donaldducksubsnl: Nee ik Doe waar Donald Ducks voor zijn:lezen!(en verzamelen)

Afgaand op je filmpjes vouw je soms je pockets erg ver open, wat (vooral bij oude pockets) kan zorgen voor losse bladzijden. Het blijven toch pokkenboekjes... eh... pocketboekjes. Ook bij stripalbums kan het uitkijken zijn.
Donaldducksubsnl: Losse bladzijden Ahum …….
UI:
Erg ver open wil zeggen, dat de lijmrand zichtbaar wordt bij het openvouwen. Probeer dat te vermijden en je kunt nog heel lang met je strips vooruit.

Jij gaat met je strips om zoals ook sommige striptekenaars dat kunnen doen. Zij behandelen hun strips als gebruiksvoorwerpen. Een strip waarvan zichtbaar genoten is, heeft iets bijzonders, iets persoonlijks. Dat persoonlijke, daar wordt nogal eens van gegruwd. Alsof een massaproduct een massaproduct moet blijven. Alsof het product terug moet naar de massa, zonder er op te vallen.

DD schreef:
Wat mij opvalt is dat je niet edit voor je een filmpje online zet. Ofterwijl je "bloopers" zitten er nog in.

UI:
Wat zuurprUIm Ui opvalt is, dat men vooral zit te klagen tegen iemand die een publiek laat meegenieten van zijn verzameling. Is er ook nog iets complimenteus te melden? Zeker voor een beginneling zijn de filmpjes redelijk tot goed verzorgd. Geen doelloos rondzwaaiende camera's, bijvoorbeeld.
Donaldducksubsnl: Heel erg bedankt mijn droom: Cameraman/Donald Duck redactuur!

UI:
Wat is mis met wat gestotter? De strips moeten volmaakt blijven, de mensen moeten volmaakt zijn; zo ontstaat een naar ontsmettingszeep geurende, synthetische wereld. Op YouTube lijkt het tegenwoordig mode om zelfs ademhalingen te verwijderen. Dan-krijg-je-van-die-opgefokte-praatfilmpjes-die-maar-doorratelen-en-doorratelen-en-de-kijker-geen-kans-geven-om-de-informatie-op-zich-in-te-laten-werken.
Donaldducksubsnl: daar heb ik ook zon hekel aan.

Oom Paspasu schreef:
(ik ken mensen die vierduizend jaar oude kleitabletten uit hun handen kapot hebben laten vallen en ook dat is niet erg, want er zijn er genoeg en ze waren toch al oud)
UI:
Dat is wel erg, als er historische gegevens verloren gaan. Wat betreft oude werken kan men weleens te makkelijk zijn. Dan staat men met een vinger te duwen op een eeuwenoud boek, terwijl men erbij staat te praten en daarmee vocht op het boek riskeert. Op een gegeven wordt een voorwerp zo kwetsbaar, dat het wél echt tijd wordt voor fluwelen handschoenen.
Donaldducksubsnl: Ook waar



DD:
Ten eerste was dit kritiek in de trant van een tip waar hij wat aan heeft om zijn video's te verbeteren en niet als klacht. Ten slotte zegt hij zelf dat alle kritiek welkom is. En ten tweede: als je, je "uierdoppen" beter op mijn eerdere berichten had laten functioneren, kon je zien dat ik zijn initiatief juist toejuich :) Dat ik daarnaast mijn eigen kritiek en mening geef, wil niet zeggen dat ik hem tegenwerk
Donaldducksubsnl: Dat snap ik ook wel ;-) ik juich het toe!

UI HEEFT WEER VEEL GESCHREVEN ( ben al een half uur aan het schrijven)

UI:

Bij 1:12, tijdens het bespreken van Scheurkalender 2014, is taalgebruik te horen dat door sommige McDrakers als schokkend ervaren kan worden: "scheur, scheur, scheur, scheur". Hahaha! (snif)
Donaldducksubsnl: Dat heb ik gemerkt

Verzamel je de Scheurkalenders niet, Donaldducksubsnl?
Donaldducksubsnl: Dat ga ik doen Beloof ik.

Inhoud:
0:00 introductie
0:20 nieuwe manier van filmen, nieuw filmschema, verwijzing naar filmpje op Facebook
0:50 nieuwe uitgaven: Donald Duck Scheurkalender 2014
1:22 fout op website donaldduck.nl, verwijzing naar filmpje op Facebook
1:42 nieuwe inhoud op website donaldduck.nl
1:55 kijkersvraag: waarom wel Katrien stripblad, maar geen Katrien pockets meer
2:17 kijkers"vraag": met achterkant is rug bedoeld
2:26 kijkers"vraag": stemmen op Themapockets
2:41 prijzen die gewonnen kunnen worden
3:21 forums: McDrake
Donaldducksubsnl: Mooi bedankt kan ik in de descriptie zetten!

Commentaar:

0:20 nieuwe manier van filmen, nieuw filmschema, verwijzing naar filmpje op Facebook

Geen link.

1:22 fout op website donaldduck.nl, verwijzing naar filmpje op Facebook

Geen linken.

1:42 nieuwe inhoud op website donaldduck.nl

Geen link.
Donaldducksubsnl: oops gaat ook op mijn to do list!
1:55 kijkersvraag: waarom wel Katrien stripblad, maar geen Katrien pockets meer

Wat is je bron?

Donaldducksubsnl: *kuch* vraag van UI *kuch* (met uitleg van UI bron = UI

2:26 kijkers"vraag": stemmen op Themapockets

Geen link.
Kan men ook stemmen op Dubbelpocket Extra? Of wordt deze reeks per ongeluk genoemd?
Donaldducksubsnl: ik zei Dubbelpocket extra zo heet de themapocket!
Het gesproken webadres klopt niet. Het moet zijn: "http://www.donaldduck.nl/pagina/themapocketpoll". (Dus met "pagina" ertussen.)
Donaldducksubsnl:mijn fout!


Algemeen commentaar:
- Deel de filmpjes in met hoofdstukken, die je van elkaar scheidt met bufferbeelden. Op zijn allersimpelst bijvoorbeeld even een zwart beeld met daarin de titel van het volgende hoofdstuk. Dit maakt informatie makkelijker terug te vinden. Vooral als op YouTube de tijdbalk een previewmogelijkheid heeft, zoals ook hier het geval is.
- Presentatie is goed, maar klinkt lichtelijk nerveus. Is de camera erg bijtgraag? Dat nerveuze heeft voor Ui wat sympathieks, maar je lijkt er zelf wat onder te lijden. Probeer in het kader van je kanaal, je camera als je vriend te zien; want jij bepaalt hier, wat het publiek uiteindelijk van het gefilmde te zien krijgt. Jij hebt hier de controle; het is geen live verbinding.
Goed dat je met je lichaam meebeweegt. Goed dat je de kijker lijkt aan te kijken, dwars door het glas heen.
- Wat betreft het stukje kleine film waarin je achter een tafel zit (0:25), zou je iets uit het midden kunnen zitten. Bij voorkeur, voor de kijkers, meer naar rechts. Als je in het midden gaat zitten wordt het beeld star en daardoor jijzelf ook. Het spelen met het midden gebeurt ook in professionele producties; let daar maar eens op.
Als je rechts in het scherm zit, heb je links de ruimte om bijvoorbeeld strips en beeld-in-beeld te laten zien.
- Kijk uit met het beloven van veel filmpjes en met het voeren van zware tijdschema's. Zou je twee goede filmpjes per week maken, dan is dat al zwaar zat. En je loopt bij veel filmpjes het risico dat kijkers je moe gaan worden - hoe goed en professioneel je ook bent!

Donaldducksubsnl: WOW Bedankt ik ga hieraan aan de slag!



UI: Is er ook nog iets complimenteus te melden?

Ten eerste was dit kritiek in de trant van een tip waar hij wat aan heeft om zijn video's te verbeteren en niet als klacht.

Maar waar zie jij bloopers?
Donaldducksubsnl: Goed punt

DD schreef:
En ten tweede: als je, je "uierdoppen" beter op mijn eerdere berichten had laten functioneren, kon je zien dat ik zijn initiatief juist toejuich :) Dat ik daarnaast mijn eigen kritiek en mening geef, wil niet zeggen dat ik hem tegenwerk.

Jij bent, wat betreft McDrake, zijn ontdekker. Dat staat vast!
Donaldducksubsnl: ALL HEIL DD HALELUA BEDANKT VOOR DE FANS!
Bij de aankondiging had Ui echter, even de vrees dat het ging om een tot leven gekomen papierversnipperaar. Iemand die als het ware, strips verslindt zoals Koekiemonster een koekje. Daarmee werd het kanaal een beetje belachelijk gemaakt en dat is, vooral gezien de werkelijkheid, gewoon zeer onterecht. Vandaar Ui's tegengelUId.
Donaldducksubsnl: tegengenUId wordt van het jaar!

Erg leuk dit! Heb alleen wel het idee dat je een beetje zenuwachtig bent?!
Geen probleem natuurlijk, straks over 20 filmpjes merk je hier niks meer van ::mrgreen:

Hoe oud ben je eigenlijk? Je ziet er nog jong uit, en dan zo'n collectie!

Donaldducksubsnl: ik ben jong en ja ik ben zenuwachtig want elke moment kan een Boze mcdraker voor de stoep staan :p

Ui:
Je bedoelt dat hij eerst per ongeluk Dubbelpocket 59 zegt, in plaats van Dubbelpocket 49?
Het laten staan van sommige versprekingen kan een filmpje iets spontaans, menselijks geven. Zo lijkt een filmpje levensecht, terwijl toch de echte bloopers zijn weggeknipt.
Donaldducksubsnl: Yep i am HUMAN!

Jordy: Haha, we zijn toch allemaal jong? Alleen ?DonaldDuckNL? is net wat jonger denk ik
Donaldducksubsnl: ik ben de jongste van jullie allemaal!



DD schreef:Bloopers zijn dus normaal maar horen er uit geknipt te worden natuurlijk.

Dat hangt van de blooper af. Niet alles hoeft te worden schoongepoetst, omdat een gereguleerde spontaniteit iets menselijks kan geven aan een film.

Donaldducksubsnl: Ik ga meer knippen! Kniperdiknipknip!
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » wo aug 28, 2013 9:53 pm

Nieuwe schema op advies van docter UI:
- Elke 2 weeken op maandag een speciale serie!
- Op woensdag de nieuwste nieuws
- Op vrijdag de uitpakken plus revieuw met 2 camera angles!
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » do aug 29, 2013 12:36 am

Ui schreef:
DD schreef:Neen. Ik heb het over een echte blooper die hij tot drie keer toe herhaalt.

Waar dan? Wat wordt drie keer herhaald?


Als je gewoon, zoals ik eerder aangaf, vanaf 2.45 kijkt (en het afkijkt :)) dan zie je het vanzelf.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Jordy » do aug 29, 2013 9:12 am

Ja, het lijkt inderdaad dat je een stukje vergeten bent om eruit te knippen :p
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » do aug 29, 2013 9:15 am

Jordy schreef:Ja, het lijkt inderdaad dat je een stukje vergeten bent om eruit te knippen :p

In welk filmpje ik zie het niet?
Laatst bijgewerkt door donaldducksubsnl op do aug 29, 2013 9:17 am, in totaal 1 keer bewerkt.
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten