Donald Duck Fanvizier

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » za aug 31, 2013 11:04 pm

Jordy schreef:Goed werk jongen! :)

UI bedoeld je profielnaam op dit forum, dus niet de naam van je YouTube account.


Hoe doe je dat?
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Jordy » za aug 31, 2013 11:26 pm

Dat kan waarschijnlijk alleen de admin doen, maar je hoeft je naam niet te veranderen hoor.
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » za aug 31, 2013 11:28 pm

Beste ADMIN
WIl je mijn naam in Cray veranderen ik zou dat best wel prettig vinden!
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Oom Paspasu » zo sep 01, 2013 12:29 am

Ui schreef:Ui niet helemaal begrijpen. "laat het filmpje iets langer zijn dan het gefilmde"?

Verklaring der gebruikte termen:
gefilmde : Het gedeelte van het met de camera opgenomene dat geschikt is bevonden om in het filmpje te gebruiken.
filmpje : Het eindproduct zoals dat op Youtube wordt geplaatst en onder andere bestaat uit het gefilmde en "beeldbuffers".
Paprika schreef:Ui moet zelf eens een taalcursus doen. (snik)

Oom Paspasu is ook niet zo goed in begrijpelijk spreken en schrijven. Ik zou eigenlijk alleen nog maar moeten lezen op dit forum, dan zou het hier een stuk opgeruimder zijn.
Courgette schreef:Dank, dat je Ui ermee laat wegkomen.

Maar DD en Ae Daily waren afgelopen nacht nog na 1 uur online. Krijgen ze een waarschuwing van admin?
Knoflook schreef:Als je gelijk hebt over het om half zeven 's morgens nóg op zijn, bewijst dit, hoe gevaarlijk spelen met vuur is. Een artistiek proces kan makkelijk een uitslaande brand worden, als men zich niet kan beheersen. Psychisch bekeken kan het artistieke proces best gevaarlijk werk zijn.

Nou, ik vind het gevaar wel meevallen en ik weet alles van nachtbraken, maar het is echt treurig wanneer je zónder enig artistiek proces toch telkens weer pas gaat slapen nadat je wekker is gegaan.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » zo sep 01, 2013 7:56 am

donaldducksubsnl schreef:
Ui schreef:
donaldducksubsnl schreef:[Donald Duck pockets nieuws] is er meschien een andere naam want het gaat niet aleen over pocktes (deze keer wel,)

"Donald Duck strips"?

Yep dat is de naam die ik zocht!

Mocht je ook andere strips gaan behandelen dan die waar 'Donald Duck' als titelheld op staat vermeld, dan zou 'Disney strips' beter geschikt zijn. Maar dat is nu nog niet of amper het geval.

donaldducksubsnl schreef:
Ui schreef:"voor de mensen die het spel niet snappen". Er staat nog net geen "voor de uien die het spel niet snappen", Haha! (snif)

Woops dat staat er nu wel :P https://www.youtube.com/watch?v=3djXfqn2Q2I

Whoops! Ui heeft uit enthousiasme, tweemaal op "Like" geklikt! Hahaha! (gniffel) (snif)

Goede uitleg! Je zou dit filmpje ook openbaar kunnen plaatsen. Heeft Karel Paardepoot meteen zijn Zaterdagspecial. Haha! (snif)
Het filmpje was nog beter geweest als je even de naam van het spel ('Geldroof') had genoemd.
En met "zodat 'ie weggaat" wordt vast bedoelt, "zodat ze meegenomen kunnen worden door een politiewagen". Aangenomen dat de voorbij rijdende wagens, van de politie zijn.
De achtergrondmuziek, is die van jou? Zo ja, dan is de verhouding goed gedaan.
Maar niettemin zit Ui toch met een vraag over dat spel: hoe weet je, waarop je moet klikken? De ene keer klik je op een munt, de andere keer op een juweel of iets anders. Wanneer moet je wat klikken? Heeft het iets te maken met drie van dezelfde op één lijn te krijgen? En hoe heb je de speelwijze ontdekt, zonder uitleg?

Wat een vaag spel. (snik) Je moet de boven het geldpakhuis zwevende Zware Jongens arresteren, door op de een of andere manier, op waardevolle spullen te klikken. Ui kan er zich geen zinnige visuele voorstelling bij maken.
Misschien een goed item voor je kanaal: 'Ui's Uurtje'. Een item waarin Ui uitvoerig en onuitputtend kritiek levert op alles wat er volgens Ui niet deugt aan Disney-producten. Is dat tafeltje stevig? Kun je er een uur met je vuist op slaan?


Hieronder een nieuwe bewerking. Hierin is als extra bewerking, "Donald Duck website nieuws" ingekort naar "Donald Duck website". Zo ogen de beeldbuffers wat regelmatiger. Want bij de andere beeldbuffers staat ook geen "nieuws" in de titel.

Bewerking #3, met toevoegingen in het paars:

- "Hallo en welkom bij de tweede aflevering van Donald Duck Nieuws."

- (Beeldbuffer met tekst: Disney films)

- "We gaan het als eerste hebben over de nieuwe film 'Saving Mr. Banks'. Hier is alvast een voorstukje."
- (Zoomt in van het kleine beeld naar het grote beeld.) (25 seconden filmclip, het laatste gedeelte.)
- (Zoomt weer uit en clip begint weer opnieuw terwijl ik er nog over praat.)
- "Dit is een soort documentairefilm over het maken van de Disney-film 'Mary Poppins'. In de nieuwe film spelen heel veel grote namen zoals: Tom Hanks, Colin Farrell en B.J. Novak. Dus ik verheug mij erop, om die film te zien."

- (Beeldbuffer met tekst: Disney games)

- "Er is ook een nieuw spel uit: 'Disney Infinity'."
- (Zoomt in van het kleine beeld naar het grote beeld.) (Laat trailer zien.)
- (Zoomt weer uit en clip begint weer opnieuw terwijl ik er nog over praat.)
- "Het is een kopie van het 'Skylanders' (plaatje) concept, maar dan beter uitgewerkt."
- "Maar ze spelen erg in op de verzameldrang, want die poppetjes zijn al bijna 10 euro per STUK!"
- "Het doel van het spel is om met verschillende poppetjes, die allemaal een eigen super power hebben, de verschillende werelden te halen."

- (Beeldbuffer met tekst: Donald Duck website)

- "Op de website zijn er 2 nieuwe spelletjes bijgekomen."
- "Als eerste het spelletje 'Tunneltocht'."
- (Start spelen in hoek.)
- "Dit spel is door studenten als een eindproject ontworpen en het lijkt heel erg veel op het spel 'Pipes'. In het nieuwe spel moet je snel een tunnel graven die de Zware Jongens naar de gevangenis leidt!"

- "Het tweede spel."
- "In het Clubhuis is er ook een Zware Jongens-spel." (Start spelen.)
- "Het heet 'Geldroof'.
- "Je moet zo snel mogelijk de Zware Jongens arresteren voordat ze ontsnappen."
- "Ook door de studenten ontworpen."

- "Er is ook een nieuwe test (laat plaatje zien), die te maken heeft met het verhaal in het Weekblad."
- (Laat fragment van mijn vrijdag filmpje zien.)
- "En een nieuwe 'Mickey lost 't op'." (ook plaatje)

- (Beeldbuffer met tekst: Donald Duck strips.)

- "Als laatste, nieuws over de pockets."
- "De Engelse editie (plaatje) is nu officieel gestopt. Het was een 8-delige serie."
- "En deze was direct uit Duitsland overgenomen. Want de uitgevers van Nederland en Duitsland werken samen."
- "Maar Sanoma Media gaat waarschijnlijk geen nieuwe reeks uitbrengen."
- "Want als Duitsland met de serie stopt, heeft Nederland geen Engelse pockets meer om over te nemen."
- "Misschien komt dat goed uit. Want er kan bij ons, van Donald Duck Nieuws, echt niks meer bij; de kasten staan vol en de portemonnee is leeg."

- "Bedankt voor het kijken. Een Like wordt erg gewaardeerd. En als je nog niet hebt geabonneerd/subscribed, dan moet je dat zeker doen. Want dan blijf je op de hoogte van wanneer er nieuwe filmpjes op ons kanaal komen!"
- "Doei."
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » zo sep 01, 2013 10:00 am

donaldducksubsnl schreef:Bijna 1000 [views] en meer dan 19 uur lang hebben jullie gekeken (en andere disney fans!)

Eens zien hoe vaak Ui heeft gekeken. Precies 999 keer, met een totale tijd van 18:59 uur. Wie was die andere bezoeker? Haha! (gniffel) (snif)

donaldducksubsnl schreef:Beste ADMIN
WIl je mijn naam in Cray veranderen ik zou dat best wel prettig vinden!

Je kunt een nieuw profiel aanmaken. Als je onder dat nieuwe profiel dezelfde avatar (etcetera) invult, heb je een account met een gewijzigde naam.
Of je dezelfde avatar gebruikt, moet je natuurlijk zelf weten. Maar Ui vindt je huidige avatar erg mooi bij je passen.

Oom Paspasu schreef:gefilmde : Het gedeelte van het met de camera opgenomene dat geschikt is bevonden om in het filmpje te gebruiken.

Is dat hetzelfde als "ruw materiaal"? Intakes zijn, van dat materiaal, de fragmenten die wel gebruikt worden. Outtakes zijn wat blijft liggen.

Oom Passepartout schreef:
Paprika schreef:Ui moet zelf eens een taalcursus doen. (snik)

Oom Paspasu is ook niet zo goed in begrijpelijk spreken en schrijven. Ik zou eigenlijk alleen nog maar moeten lezen op dit forum, dan zou het hier een stuk opgeruimder zijn.

(Bedoeling is dat het volk nu massaal, luidskeels "Oom Paspasu, we want more!" gaat roepen.)
(Maar het volk ziet dat natuurlijk lang en breed aankomen en besluit om een grapje uit te halen.)
U heeft helemaal gelijk, Oom. Dan zou het hier inderdaad een stuk opgeruimder zijn. Haha! (snif)

Oom Passepartout schreef:
Courgette schreef:Dank, dat je Ui ermee laat wegkomen. (huil huil)

Maar DD en Ae Daily waren afgelopen nacht nog na 1 uur online. Krijgen ze een waarschuwing van admin?

Zij hebben natuurlijk per ongeluk hun computer aan laten staan. Maar Oom Paspasu daarentegen, die was blijkbaar wél echt online!

Oom Papsaus schreef:
Knoflook schreef:Als je gelijk hebt over het om half zeven 's morgens nóg op zijn, bewijst dit, hoe gevaarlijk spelen met vuur is. Een artistiek proces kan makkelijk een uitslaande brand worden, als men zich niet kan beheersen. Psychisch bekeken kan het artistieke proces best gevaarlijk werk zijn.

Nou, ik vind het gevaar wel meevallen en ik weet alles van nachtbraken,

Ui heeft dat nachtbraken inmiddels naar het volgende niveau gebracht: nacht-én-dagbraken. Maar dat is alleen voor de gevorderde krankzinnige!

Oom Pastasalade schreef:maar het is echt treurig wanneer je zónder enig artistiek proces toch telkens weer pas gaat slapen nadat je wekker is gegaan.

Wat heeft men aan een nachtelijk artistiek proces als deze uiteindelijk onproductief of zelfs contra-productief is?

Het geadviseer komt nu wellicht ontzettend hoogdravend over, maar zo'n scenario/draaiboek kan helpen om, met minder tijd, veel meer resultaat te behalen. Barks bespaarde zich enorm veel tijd. In het begin is het misschien even aanpoten, maar als men eenmaal de kennis heeft omgezet in intuïtie en Fingerspitzengefühl, heeft men overzicht waar anderen tasten in het duister. Een Barks-verhaal opzetten of een YouTube-filmpje opzetten, daar zit qua werkwijze veel overeenkomende kennis in. Wie dat ziet, kan met dezelfde kennis terecht op meerdere vakgebieden. Zoals Barks zelf ook deed.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » zo sep 01, 2013 10:34 am

Whoops! Ui heeft uit enthousiasme, tweemaal op "Like" geklikt! Hahaha! (gniffel) (snif)

Bedankt
Goede uitleg! Je zou dit filmpje ook openbaar kunnen plaatsen. Heeft Karel Paardepoot meteen zijn Zaterdagspecial. Haha! (snif)
Het filmpje was nog beter geweest als je even de naam van het spel ('Geldroof') had genoemd.
En met "zodat 'ie weggaat" wordt vast bedoelt, "zodat ze meegenomen kunnen worden door een politiewagen". Aangenomen dat de voorbij rijdende wagens, van de politie zijn.
De achtergrondmuziek, is die van jou? Zo ja, dan is de verhouding goed gedaan.
Maar niettemin zit Ui toch met een vraag over dat spel: hoe weet je, waarop je moet klikken? De ene keer klik je op een munt, de andere keer op een juweel of iets anders. Wanneer moet je wat klikken? Heeft het iets te maken met drie van dezelfde op één lijn te krijgen? En hoe heb je de speelwijze ontdekt, zonder uitleg?

Het was toch niet een profesoneel genoeg filmpje het was een snele uitleg filmpje!

Wat een vaag spel. (snik) Je moet de boven het geldpakhuis zwevende Zware Jongens arresteren, door op de een of andere manier, op waardevolle spullen te klikken. Ui kan er zich geen zinnige visuele voorstelling bij maken.
Misschien een goed item voor je kanaal: 'Ui's Uurtje'. Een item waarin Ui uitvoerig en onuitputtend kritiek levert op alles wat er volgens Ui niet deugt aan Disney-producten. Is dat tafeltje stevig? Kun je er een uur met je vuist op slaan?

Dan gaat het er zo uitzien op youtube: Afbeelding

Hieronder een nieuwe bewerking. Hierin is als extra bewerking, "Donald Duck website nieuws" ingekort naar "Donald Duck website". Zo ogen de beeldbuffers wat regelmatiger. Want bij de andere beeldbuffers staat ook geen "nieuws" in de titel.

Bedankt!
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Oom Paspasu » zo sep 01, 2013 12:19 pm

Ui schreef:Is dat hetzelfde als "ruw materiaal"? Intakes zijn, van dat materiaal, de fragmenten die wel gebruikt worden. Outtakes zijn wat blijft liggen.

Lees het nog eens goed en begrijp dat mijn "met de camera opgenomene" overeenkomt met jouw "ruw materiaal" en mijn "het gefilmde" met jouw "intakes". Maar daar gaat het helemaal niet om!

Speciaal voor Ui hetgeen ik probeerde te zeggen, nu in begrijpelijk Nederlands:
Eindig je filmpje met een beeldbuffer. Daardoor heb je meer controle over de lengte van het filmpje. Dat is handig wanneer je muziek toevoegt.

Ui schreef:Iets anders. Je profielnaam "donaldducksubsnl" doet Ui meer denken aan een gevaarlijke terrorist dan aan een creatieve geest.

Mij doet het meer denken aan de U.K. Subs.
Ui schreef:Als je onder dat nieuwe profiel dezelfde avatar (etcetera) invult, heb je een account met een gewijzigde naam.

Ja, dat mag dus niet, hè!
De regels schreef:- Kopieer niet andermans naam of avatar.

viewtopic.php?p=2919#p2919
Vooruit, er staat "andermans", maar hoe moeten wij nou weten dat Cray en donaldducksubsnl dezelfde persoon zijn? Misschien is donaldducksubsnl hier helemaal niet blij mee.

Ui schreef:(Bedoeling is dat het volk nu massaal, luidskeels "Oom Paspasu, we want more!" gaat roepen.)

Niemand? :(
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » zo sep 01, 2013 12:35 pm

Nieuwe naam! ;-)
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » zo sep 01, 2013 12:46 pm

Cray schreef:
Whoops! Ui heeft uit enthousiasme, tweemaal op "Like" geklikt! Hahaha! (gniffel) (snif)

Bedankt

Bedankt? Als je tweemaal op like klikt? Bij de tweede keer, maak je de eerste keer ongedaan.
Maar het was maar een grapje. (Alleen begrijpt niemand deze hoogstaande, intellectuele uienhumor.) (snik)

Cray schreef:
UI schreef:['Geldroof'] Goede uitleg! Je zou dit filmpje ook openbaar kunnen plaatsen. Heeft Karel Paardepoot meteen zijn Zaterdagspecial. Haha! (snif) [...]

Het was toch niet een profesoneel genoeg filmpje het was een snele uitleg filmpje!

Professioneel genoeg of niet, voor een snel filmpje zit het best goed in elkaar.

Cray schreef:
Ui schreef:Misschien een goed item voor je kanaal: 'Ui's Uurtje'. Een item waarin Ui uitvoerig en onuitputtend kritiek levert op alles wat er volgens Ui niet deugt aan Disney-producten. Is dat tafeltje stevig? Kun je er een uur met je vuist op slaan?

Dan gaat het er zo uitzien op youtube: http://www.mediafire.com/convkey/ea07/isowswvn4xrxjt5fg.jpg

Haha! (snif) Misschien kan het kanaal voortaan beter UiTV heten. Dan doet Ui de presentatie en geef jij de te behandelen strips aan!

Oom Paspasu schreef:Speciaal voor Ui hetgeen ik probeerde te zeggen, nu in begrijpelijk Nederlands:
Eindig je filmpje met een beeldbuffer. Daardoor heb je meer controle over de lengte van het filmpje. Dat is handig wanneer je muziek toevoegt.

Wat heeft de lengte van het filmpje te maken met de lengte van de gebruikte achtergrondmuziek? Op televisie gebruikt men vaak fragmenten die men kan blijven herhalen. Zo kan men geluid "lopen" (lussen), zodat het eindeloos kan blijven doorspelen.

Oom Paspasu schreef:
Ui schreef:[nieuw profiel] Als je onder dat nieuwe profiel dezelfde avatar (etcetera) invult, heb je een account met een gewijzigde naam.

Ja, dat mag dus niet, hè!
De regels schreef:- Kopieer niet andermans naam of avatar.

http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=2919#p2919
Vooruit, er staat "andermans", maar hoe moeten wij nou weten dat Cray en donaldducksubsnl dezelfde persoon zijn?

Volgens advocaat Ui staat in de regels niet vermeld dat leden "moeten" weten dat twee profielen van dezelfde persoon zijn. Zou "admin" de profielnaam veranderd hebben, dan werd het pas verwarrend. Omdat dan in een aantal berichten een oude naam staat waarvan onduidelijk is, bij welk profiel deze hoorde.

DonaldDuckTV is al spannend genoeg, dus laat er nu niet een McDrake-discussie ontstaan die daar van afleidt. En anders kan dat beter in subforum 'Over McDrake Nederland Disney'. (snotter)

Oom Paspasu schreef:
Ui schreef:(Bedoeling is dat het volk nu massaal, luidskeels "Oom Paspasu, we want more!" gaat roepen.)

Niemand? :(

Je kunt eventueel zendtijd huren bij DonaldDuckTV, om campagne te voeren. Van het geld dat het kanaal ermee binnenhaalt, kan 'Ui's Uurtje' betaald worden. Haha! (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » zo sep 01, 2013 1:16 pm

Cray wrote:
Whoops! Ui heeft uit enthousiasme, tweemaal op "Like" geklikt! Hahaha! (gniffel) (snif)

Bedankt

Bedankt? Als je tweemaal op like klikt? Bij de tweede keer, maak je de eerste keer ongedaan.
Maar het was maar een grapje. (Alleen begrijpt niemand deze hoogstaande, intellectuele uienhumor.) (snik)

Ik dacht al waarom heb ik aleen mijn eigen like? :P

Haha! (snif) Misschien kan het kanaal voortaan beter UiTV heten. Dan doet Ui de presentatie en geef jij de te behandelen strips aan!

Dat zou gaaf zijn aleen dan zou niemand meer iets kopen.. :P

Volgens advocaat Ui staat in de regels niet vermeld dat leden "moeten" weten dat twee profielen van dezelfde persoon zijn. Zou "admin" de profielnaam veranderd hebben, dan werd het pas verwarrend. Omdat dan in een aantal berichten een oude naam staat waarvan onduidelijk is, bij welk profiel deze hoorde.

ja ik ken die andere profiel niet dat was vast iemand die nu weer weg van dit forum is maar ik ben er nu :P

Je kunt eventueel zendtijd huren bij DonaldDuckTV, om campagne te voeren. Van het geld dat het kanaal ermee binnenhaalt, kan 'Ui's Uurtje' betaald worden. Haha! (snif)


Ik wil best wel een geschiedeis programma gemaakt door Oom Paspasu en een soort UI's urrtje gemaakt door UI! ::idea:
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » zo sep 01, 2013 1:57 pm

Misschien een leuk idee voor Cray (ja ja, dat rijmt :-) ):

Misschien kun je ook eens in de week een uitgave "uit de oude doos" reviewen. Dus elke keer willekeurig iets dat ooit is uitgekomen.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Oom Paspasu » zo sep 01, 2013 2:12 pm

Ui schreef:Op televisie gebruikt men vaak fragmenten die men kan blijven herhalen. Zo kan men geluid "lopen" (lussen), zodat het eindeloos kan blijven doorspelen.

Midden in een lus eindigen is niet zo mooi. Daar heb ik het over. Het is echt beter als wij beiden voortaan doen waar we goed in zijn: Ui gaat schrijven en niet lezen en oom Paspasu gaat lezen en niet schrijven.
T.A.F.K.A.donaldducksubsnl schreef:Ik wil best wel een geschiedenisprogramma gemaakt door Oom Paspasu

Over Napoleon?
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » zo sep 01, 2013 2:43 pm

Oom Paspasu schreef:Over Napoleon?

Yep dit is een napoleon forum. :P
als je een geschiedenis aflevering over DD kan bedenken...???
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » zo sep 01, 2013 3:17 pm

Ui schreef:wordt vast bedoelt

Moet zijn: wordt vast bedoeld

Cray schreef:
Ui schreef:Haha! (snif) Misschien kan het kanaal voortaan beter UiTV heten. Dan doet Ui de presentatie en geef jij de te behandelen strips aan!

Dat zou gaaf zijn aleen dan zou niemand meer iets kopen.. :P

Welles. De hooivorken en deegrollers zullen in no time zijn uitverkocht: "Geef dat arme kind zijn programma terug!" De witte lakens en de potten verf ook: "Wij willen Cray! Wij willen Cray!"

Cray schreef:
Ui schreef:Je kunt eventueel zendtijd huren bij DonaldDuckTV, om campagne te voeren. Van het geld dat het kanaal ermee binnenhaalt, kan 'Ui's Uurtje' betaald worden. Haha! (snif)

Ik wil best wel een geschiedeis programma gemaakt door Oom Paspasu en een soort UI's urrtje gemaakt door UI! ::idea:

Zolang Oom Paspasu maar geen kookprogramma krijgt. "En dan fruiten wij nu een uitje..."

DD schreef:Misschien kun je ook eens in de week een uitgave "uit de oude doos" reviewen. Dus elke keer willekeurig iets dat ooit is uitgekomen.

Mensen kunnen dan verzoekjes indienen door uitgaven "uit de oude doos" op te sturen als een vorm van sponsoring.
Is dat wat?
Hallo? Waar is iedereen nu ineens? (snotter)

Oom Paspasu schreef:
Ui schreef:Op televisie gebruikt men vaak fragmenten die men kan blijven herhalen. Zo kan men geluid "lopen" (lussen), zodat het eindeloos kan blijven doorspelen.

Midden in een lus eindigen is niet zo mooi. Daar heb ik het over.

Dat is doorgaans* zeker waar, als je abrupt eindigen bedoelt. De lussen zijn daarom vaak zo gemaakt, dat ze makkelijk kunnen in- en uitfaden. De kunst is, om muziek te gebruiken die zich ertoe leent.
Als je een filmpje hebt van 5 minuten, dat 5 items gescheiden door buffers heeft. Hoef je geen achtergrondmuziek van 5 minuten te hebben, omdat je na elke buffer (die een eigen muziekje heeft) weer opnieuw kan beginnen. En als de muziek neutraal is, valt dit amper of niet op.

* Doorgaans is abrupt, midden in een lus eindigen af te raden. Maar niet altijd, want men kan er ook mee spelen. Dat men bijvoorbeeld denkt dat het een prachtige dag is, naar buiten rent en midden in de regen staat. Dan is het grappig om bij die regen, abrupt het zonnige muziekje af te kappen. 'Annoying Orange' (bekend van YouTube) doet zulks met een krassende vinylplaat, alsof men tegen de platenspeler aanloopt.

Annoying Orange : April Fool's Gold
http://www.youtube.com/watch?v=EoVWAd2Sjko
Na 2:15 wordt de achtergrondmuziek abrupt afgebroken met een krassend geluid. Omdat dit daar een verrassend effect geeft.

Oom Paspasu schreef:Het is echt beter als wij beiden voortaan doen waar we goed in zijn: Ui gaat schrijven en niet lezen en oom Paspasu gaat lezen en niet schrijven.

Zucht... Vooruit dan maar... (snik)
Oom Paspasu, we want more!

Oom Paspasu schreef:T.A.F.K.A.donaldducksubsnl

The Artist Formely Known As donaldducksubsnl. Met "slave" op zijn wang geschreven? Haha! (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten