Donald Duck Fanvizier

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » do aug 29, 2013 9:17 am

[url][/url]
donaldducksubsnl schreef:
Jordy schreef:Ja, het lijkt inderdaad dat je een stukje vergeten bent om eruit te knippen :p

In welk filmpje ik zie het niet?

Oh wat erg ik zie het nu ohh dat is echt heel erg sorry jongens ::oops:
Voortaan zal ik beter editen!
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » do aug 29, 2013 11:37 am

En toen viel het kwartje. Ha! Ha! Ha! :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » do aug 29, 2013 11:58 am

Hehe ja.
Maar moet ik ook nog bij mijn vrijdag filmpje de namen van de schrijvers erbij doen en wat voor meer gegevens moet ik van
de datebase afhalen heeft iemand tips/Ideeën?
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » do aug 29, 2013 2:12 pm

Bericht van Donaldducksubsnl, maar dan met BBCodes en wat snoeiwerk in de citaten:

28 aug 2013 09:49 pm, donaldducksubsnl schreef:
Oom Paspasu schreef:Welkom op McDrake! Stoor je maar niet aan dwazen die denken dat pockets met zo'n grote oplage het waardevolste in de wereld zijn (ik ken mensen die vierduizend jaar oude kleitabletten uit hun handen kapot hebben laten vallen en ook dat is niet erg, want er zijn er genoeg en ze waren toch al oud), of aan andere dwazen die denken dat spelling belangrijk is.
In het begin moet je je vorm proberen vinden. Ik hoop dat je iets hebt aan het commentaar dat hier gegeven wordt. Ik ben benieuwd naar de komende ontwikkelingen.

Ik ga mijn best doen om wat meer mij aan de McDraker’s aan te passen!

Scrooge$ schreef:Leuk dat je nu ook een mcdrake account hebt aangemaakt( ik verwachte al een beetje dat je het commentaar zou zien en erop zou reageren).
Ik heb een paar opmerkingen: Volgens mij is de Dubbelduck serie nog niet afgelopen wat je wel aangaf in een video en wat betreft je ''Giga prijsactie'' had je misschien beter de twee pockets en het spel apart kunnen nemen en apart kunnen weggeven, inplaats van twee scheetkussens in nog twee andere paketten weg te geven (waarvan ik niet denk dat iemand daar interese in heeft)
Bovenal vind ik het leuk dat je het kanaal bent begonnen en zal ik zeker het blijven volgen.( ben alleen wat voorzichtiger met je ducks want anders heb je dadelijk boze Mcdrakers op de stoep )

De weggeef actie is te hoog gegrepen zie ik nu OOPS 
En mijn voor mijn Donaldtjes ga ik bubbeltjesplastic kopen een een luchtdichte kamer :p

[Dit wordt een lange post heb ik een tekst limiet?]

UI schreef:Een verdediging als binnenkomer. Kortom: welkom op McDrake! Haha! (snik)

Ik hou van een warme welkom!

UI schreef:Passie is een hartstochtelijk woord. Misschien wil je dat liever bewaren voor Valentijnsdag.
Ui zit meteen al te preken. Kortom: welkom op McDrake! Haha! (snotter)

Ahh ik krijg het helemaal warm!

UI schreef:Misschien is men niet gewend dat een vloer schoon kan zijn?

Tja mijn kleed was donzig zacht 50 jaar geleden
En nu is het harder dan laminaat ewwww..

UI schreef:Vind je het goed als men je helpt met juiste spelling? Op je kanaal, als zijnde een publieke presentatie, is spelling wel belangrijk.

Ik ben heel erg blij mee als mensen helpen!

Ui schreef:
donaldducksubsnl schreef:en sorry voor mijn slechte commentaar
kijk vrijdag weer en geef dan je mening maar!

Je hebt hier zowaar, spontaan op rijm geschreven.
Zulk talent is slechts aan weinigen gegeven.

O ja wat leuk!

Ui schreef:Laat je niet gek maken, zoals wel met Ui is gebeurd. (snik) Het nieuw houden van strips kan een obsessie worden. Dan kan je hele dag verpest worden omdat er een vouwtje in een Donald Duck Weekblad is gekomen. Zo word je letterlijk ziek van je verzameling.

Nee ik Doe waar Donald Ducks voor zijn:lezen!(en verzamelen)

Ui schreef:Afgaand op je filmpjes vouw je soms je pockets erg ver open, wat (vooral bij oude pockets) kan zorgen voor losse bladzijden. Het blijven toch pokkenboekjes... eh... pocketboekjes. Ook bij stripalbums kan het uitkijken zijn.

Losse bladzijden Ahum …….

Ui schreef:
DD schreef:Wat mij opvalt is dat je niet edit voor je een filmpje online zet. Ofterwijl je "bloopers" zitten er nog in.

Wat zuurprUIm Ui opvalt is, dat men vooral zit te klagen tegen iemand die een publiek laat meegenieten van zijn verzameling. Is er ook nog iets complimenteus te melden? Zeker voor een beginneling zijn de filmpjes redelijk tot goed verzorgd. Geen doelloos rondzwaaiende camera's, bijvoorbeeld.

Heel erg bedankt mijn droom: Cameraman/Donald Duck redactuur!

Ui schreef:Wat is mis met wat gestotter? De strips moeten volmaakt blijven, de mensen moeten volmaakt zijn; zo ontstaat een naar ontsmettingszeep geurende, synthetische wereld. Op YouTube lijkt het tegenwoordig mode om zelfs ademhalingen te verwijderen. Dan-krijg-je-van-die-opgefokte-praatfilmpjes-die-maar-doorratelen-en-doorratelen-en-de-kijker-geen-kans-geven-om-de-informatie-op-zich-in-te-laten-werken.

daar heb ik ook zon hekel aan.

Ui schreef:
Oom Paspasu schreef:(ik ken mensen die vierduizend jaar oude kleitabletten uit hun handen kapot hebben laten vallen en ook dat is niet erg, want er zijn er genoeg en ze waren toch al oud)

Dat is wel erg, als er historische gegevens verloren gaan. Wat betreft oude werken kan men weleens te makkelijk zijn. Dan staat men met een vinger te duwen op een eeuwenoud boek, terwijl men erbij staat te praten en daarmee vocht op het boek riskeert. Op een gegeven wordt een voorwerp zo kwetsbaar, dat het wél echt tijd wordt voor fluwelen handschoenen.

Ook waar

DD schreef:Ten eerste was dit kritiek in de trant van een tip waar hij wat aan heeft om zijn video's te verbeteren en niet als klacht. Ten slotte zegt hij zelf dat alle kritiek welkom is. En ten tweede: als je, je "uierdoppen" beter op mijn eerdere berichten had laten functioneren, kon je zien dat ik zijn initiatief juist toejuich :) Dat ik daarnaast mijn eigen kritiek en mening geef, wil niet zeggen dat ik hem tegenwerk

Dat snap ik ook wel ;-) ik juich het toe!

UI HEEFT WEER VEEL GESCHREVEN ( ben al een half uur aan het schrijven)

Ui schreef:Bij 1:12, tijdens het bespreken van Scheurkalender 2014, is taalgebruik te horen dat door sommige McDrakers als schokkend ervaren kan worden: "scheur, scheur, scheur, scheur". Hahaha! (snif)

Dat heb ik gemerkt

Ui schreef:Verzamel je de Scheurkalenders niet, Donaldducksubsnl?

Dat ga ik doen Beloof ik.

Ui schreef:Inhoud:
0:00 introductie
0:20 nieuwe manier van filmen, nieuw filmschema, verwijzing naar filmpje op Facebook
0:50 nieuwe uitgaven: Donald Duck Scheurkalender 2014
1:22 fout op website donaldduck.nl, verwijzing naar filmpje op Facebook
1:42 nieuwe inhoud op website donaldduck.nl
1:55 kijkersvraag: waarom wel Katrien stripblad, maar geen Katrien pockets meer
2:17 kijkers"vraag": met achterkant is rug bedoeld
2:26 kijkers"vraag": stemmen op Themapockets
2:41 prijzen die gewonnen kunnen worden
3:21 forums: McDrake

Mooi bedankt kan ik in de descriptie zetten!

Ui schreef:Commentaar:

0:20 nieuwe manier van filmen, nieuw filmschema, verwijzing naar filmpje op Facebook

Geen link.

1:22 fout op website donaldduck.nl, verwijzing naar filmpje op Facebook

Geen linken.

1:42 nieuwe inhoud op website donaldduck.nl

Geen link.

oops gaat ook op mijn to do list!

Ui schreef:1:55 kijkersvraag: waarom wel Katrien stripblad, maar geen Katrien pockets meer

Wat is je bron?

*kuch* vraag van UI *kuch* (met uitleg van UI bron = UI

Ui schreef:2:26 kijkers"vraag": stemmen op Themapockets

Geen link.
Kan men ook stemmen op Dubbelpocket Extra? Of wordt deze reeks per ongeluk genoemd?

ik zei Dubbelpocket extra zo heet de themapocket!

Ui schreef:Het gesproken webadres klopt niet. Het moet zijn: "http://www.donaldduck.nl/pagina/themapocketpoll". (Dus met "pagina" ertussen.)

mijn fout!

Ui schreef:Algemeen commentaar:
- Deel de filmpjes in met hoofdstukken, die je van elkaar scheidt met bufferbeelden. Op zijn allersimpelst bijvoorbeeld even een zwart beeld met daarin de titel van het volgende hoofdstuk. Dit maakt informatie makkelijker terug te vinden. Vooral als op YouTube de tijdbalk een previewmogelijkheid heeft, zoals ook hier het geval is.
- Presentatie is goed, maar klinkt lichtelijk nerveus. Is de camera erg bijtgraag? Dat nerveuze heeft voor Ui wat sympathieks, maar je lijkt er zelf wat onder te lijden. Probeer in het kader van je kanaal, je camera als je vriend te zien; want jij bepaalt hier, wat het publiek uiteindelijk van het gefilmde te zien krijgt. Jij hebt hier de controle; het is geen live verbinding.
Goed dat je met je lichaam meebeweegt. Goed dat je de kijker lijkt aan te kijken, dwars door het glas heen.
- Wat betreft het stukje kleine film waarin je achter een tafel zit (0:25), zou je iets uit het midden kunnen zitten. Bij voorkeur, voor de kijkers, meer naar rechts. Als je in het midden gaat zitten wordt het beeld star en daardoor jijzelf ook. Het spelen met het midden gebeurt ook in professionele producties; let daar maar eens op.
Als je rechts in het scherm zit, heb je links de ruimte om bijvoorbeeld strips en beeld-in-beeld te laten zien.
- Kijk uit met het beloven van veel filmpjes en met het voeren van zware tijdschema's. Zou je twee goede filmpjes per week maken, dan is dat al zwaar zat. En je loopt bij veel filmpjes het risico dat kijkers je moe gaan worden - hoe goed en professioneel je ook bent!

WOW Bedankt ik ga hieraan aan de slag!

Ui schreef:
DD schreef:Ten eerste was dit kritiek in de trant van een tip waar hij wat aan heeft om zijn video's te verbeteren en niet als klacht.

Maar waar zie jij bloopers?

Goed punt

Ui schreef:
DD schreef:En ten tweede: als je, je "uierdoppen" beter op mijn eerdere berichten had laten functioneren, kon je zien dat ik zijn initiatief juist toejuich :) Dat ik daarnaast mijn eigen kritiek en mening geef, wil niet zeggen dat ik hem tegenwerk.

Jij bent, wat betreft McDrake, zijn ontdekker. Dat staat vast!

ALL HEIL DD HALELUA BEDANKT VOOR DE FANS!

Ui schreef:Bij de aankondiging had Ui echter, even de vrees dat het ging om een tot leven gekomen papierversnipperaar. Iemand die als het ware, strips verslindt zoals Koekiemonster een koekje. Daarmee werd het kanaal een beetje belachelijk gemaakt en dat is, vooral gezien de werkelijkheid, gewoon zeer onterecht. Vandaar Ui's tegengelUId.

tegengenUId [woord] van het jaar!

Jordy schreef:Erg leuk dit! Heb alleen wel het idee dat je een beetje zenuwachtig bent?!
Geen probleem natuurlijk, straks over 20 filmpjes merk je hier niks meer van ::mrgreen:

Hoe oud ben je eigenlijk? Je ziet er nog jong uit, en dan zo'n collectie!

ik ben jong en ja ik ben zenuwachtig want elke moment kan een Boze mcdraker voor de stoep staan :p

Ui schreef:Je bedoelt dat hij eerst per ongeluk Dubbelpocket 59 zegt, in plaats van Dubbelpocket 49?
Het laten staan van sommige versprekingen kan een filmpje iets spontaans, menselijks geven. Zo lijkt een filmpje levensecht, terwijl toch de echte bloopers zijn weggeknipt.

Yep i am HUMAN!

Jordy schreef:Haha, we zijn toch allemaal jong? Alleen ?DonaldDuckNL? is net wat jonger denk ik

ik ben de jongste van jullie allemaal!

Ui schreef:
DD schreef:Bloopers zijn dus normaal maar horen er uit geknipt te worden natuurlijk.

Dat hangt van de blooper af. Niet alles hoeft te worden schoongepoetst, omdat een gereguleerde spontaniteit iets menselijks kan geven aan een film.

Ik ga meer knippen! Kniperdiknipknip!

bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=61108#p61108
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Oom Paspasu » do aug 29, 2013 2:56 pm

Ui schreef:
Oom Paspasu schreef:(ik ken mensen die vierduizend jaar oude kleitabletten uit hun handen kapot hebben laten vallen en ook dat is niet erg, want er zijn er genoeg en ze waren toch al oud)

Dat is wel erg, als er historische gegevens verloren gaan.

Jij bewaart al je kassabonnetjes opdat men over vierduizend jaar op dezer basis een geschiedwerk en een grammatica kan schrijven?
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » do aug 29, 2013 3:37 pm

donaldducksubsnl schreef:Ik ga mijn best doen om wat meer mij aan de McDraker’s aan te passen!

Dus je gaat meer je best doen om je aan jezelf aan te passen? Haha! (snif)
Want, wat is eigenlijk "een McDraker"? Als het gaat om het hebben van een profiel, ben je er inmiddels zelf ook een.

donaldducksubsnl schreef:De weggeef actie is te hoog gegrepen zie ik nu OOPS 

Misschien lukt de actie wel, als je meer kijkers hebt. Misschien kun je vooralsnog, beter een enkele prijs beloven - met daarbij eventueel wat extra's.

donaldducksubsnl schreef:En mijn voor mijn Donaldtjes ga ik bubbeltjesplastic kopen een een luchtdichte kamer :p

Vergeet de ramen niet te blinderen. Als het opruimfilmpje een 10 keer versnelde weergave van de werkelijkheid is, en de tijdsduur is 4:34, hebben sommige strips maar liefst, ongeveer 45 minuten in het daglicht gelegen! Dat is drie kwartier! Hoe kún je dat toch doen?! (huil huil)
http://www.youtube.com/watch?v=oE5n_ga8iXI

donaldducksubsnl schreef:Dit wordt een lange post heb ik een tekst limiet?

Ui is tot nu toe geen tekstlimiet tegengekomen. Dus...
En anders plaats je meerdere berichten na elkaar.

donaldducksubsnl schreef:
UI schreef:Een verdediging als binnenkomer. Kortom: welkom op McDrake! Haha! (snik)

Ik hou van een warme welkom!

In dat geval: haal de kokende olie; hij vraagt erom! Haha! (snif)

donaldducksubsnl schreef:mijn droom: Cameraman/Donald Duck redactuur!

Op het gebied van film lijk je ook een redacteur te willen zijn. Misschien zelfs regisseur, producent.

Donald Duck redacteur... Dat is tegenwoordig, helaas steeds meer werken aan de lopende band geworden. Verwacht daar dus niet te veel van.

donaldducksubsnl schreef:UI HEEFT WEER VEEL GESCHREVEN ( ben al een half uur aan het schrijven)

"Veel zeggen met weinig woorden: de droom van iedere schrijver. In het geheel niets beweren met een grote hoeveelheid woorden is lang niet zo moeilijk."
L.N., 7 februari 1989

donaldducksubsnl schreef:
Ui schreef:Verzamel je de Scheurkalenders niet, Donaldducksubsnl?

Dat ga ik doen Beloof ik.

Je moet het zelf weten, hoor. Maar als je toch vooruitleest, kun je de blaadjes evengoed laten zitten.

donaldducksubsnl schreef:
Ui schreef:1:55 kijkersvraag: waarom wel Katrien stripblad, maar geen Katrien pockets meer
Wat is je bron?

*kuch* vraag van UI *kuch* (met uitleg van UI bron = UI

Je hebt het, wat betreft het Katrien stripblad, over een oplage van 45.000 stuks. Dat heb je toch echt van iemand anders.
http://www.youtube.com/watch?v=dU_LNL5d05E

donaldducksubsnl schreef:
Ui schreef:Kan men ook stemmen op Dubbelpocket Extra? Of wordt deze reeks per ongeluk genoemd?

ik zei Dubbelpocket extra zo heet de themapocket!

O, zit dat zo? Fijn dat iemand nog kan volgen, welke pocket wat is. Haha! (snif)

donaldducksubsnl schreef:
Jordy schreef:Hoe oud ben je eigenlijk? Je ziet er nog jong uit, en dan zo'n collectie!

ik ben jong en ja ik ben zenuwachtig want elke moment kan een Boze mcdraker voor de stoep staan :p

Boze McDrakers op de stoep? Zeg dan de magische woorden "scheur, scheur, scheur, scheur" en je zult ze machteloos ineen zien krimpen. Dat woord werkt bij hen nog beter dan het woord "ni!".

The Knights Who Say "Ni!"
http://www.youtube.com/watch?v=zIV4poUZAQo

donaldducksubsnl schreef:
Jordy schreef:Haha, we zijn toch allemaal jong? Alleen ?DonaldDuckNL? is net wat jonger denk ik

ik ben de jongste van jullie allemaal!

De jongste hier is 11 jaar. Voor zover Ui dat in het Grote McBoek heeft bijgehouden.
Ben jij 11 jaar of jonger?

donaldducksubsnl schreef:Nieuwe schema op advies van docter UI:
- Elke 2 weeken op maandag een speciale serie!
- Op woensdag de nieuwste nieuws
- Op vrijdag de uitpakken plus revieuw met 2 camera angles!

Het advies van dochter Ui is:
- vrijdag uitpakken
- zaterdag of zondag de review
Heb je meteen twee filmpjes, in plaats van alles in één.

DD schreef:
Ui schreef:
DD schreef:Neen. Ik heb het over een echte blooper die hij tot drie keer toe herhaalt.

Waar dan? Wat wordt drie keer herhaald?

Als je gewoon, zoals ik eerder aangaf, vanaf 2.45 kijkt (en het afkijkt :)) dan zie je het vanzelf.

Inderdaad, je hebt gelijk! Je zei "2.45 tot 3.30", maar Ui was in de war met 3.00, omdat daar het verkeerde pocketnummer wordt genoemd.

donaldducksubsnl schreef:Oh wat erg ik zie het nu ohh dat is echt heel erg sorry jongens ::oops:
Voortaan zal ik beter editen!

Ondertussen is Ui stiekem blij, dat die fout erin zit. Even onbedoeld een flard "making of". Leuk om iemand zo aan het werk te zien.

donaldducksubsnl schreef:Maar moet ik ook nog bij mijn vrijdag filmpje de namen van de schrijvers erbij doen en wat voor meer gegevens moet ik van de datebase afhalen heeft iemand tips/Ideeën?

Op McDrake wordt doorgaans op donderdag opgesomd wat de nieuwe Donald Duck bevat. Dat kan een hulp zijn.
Het noemen van schrijvers/tekenaars is overigens niet iets dat je "moet".
Misschien kan/wil Dubbelduck (op McDrake) je met het een en ander helpen?

Oom Paspasu schreef:
Ui schreef:
Oom Paspasu schreef:(ik ken mensen die vierduizend jaar oude kleitabletten uit hun handen kapot hebben laten vallen en ook dat is niet erg, want er zijn er genoeg en ze waren toch al oud)

Dat is wel erg, als er historische gegevens verloren gaan.

Jij bewaart al je kassabonnetjes opdat men over vierduizend jaar op dezer basis een geschiedwerk en een grammatica kan schrijven?

Ui dacht meer aan het Gilgamesj-epos.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gilgamesj-epos
Maar zelfs al gaat het om klassieke kassabonnen, dan nog verdienen ze een beter lot dan stuk te vallen. Geef er dan desnoods een aan Ui, voor op de schoorsteenmantel. (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » do aug 29, 2013 3:44 pm

Ui ik ga 2 filmpjes maken!
"Je moet het zelf weten, hoor. Maar als je toch vooruitleest, kun je de blaadjes evengoed laten zitten."
Wat bedoel je?

En ik ben 15!
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » do aug 29, 2013 4:00 pm

donaldducksubsnl schreef:
Ui schreef:Je moet het zelf weten, hoor. Maar als je toch vooruitleest, kun je de blaadjes evengoed laten zitten.

Wat bedoel je?

Je kunt dan door de Scheurkalender bladeren zonder de blaadjes af te scheuren.

donaldducksubsnl schreef:En ik ben 15!

Dan ben je hier zeker niet de jongste. Er zijn meer bezoekers van ongeveer die leeftijd. Misschien willen jullie vrienden worden. Dan kunnen jullie met elkaar omgaan zonder al die oude mensen (en uien) erbij.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » do aug 29, 2013 4:01 pm

Het is al triest genoeg dat tegenwoordig de enige actieve "ouden", figuren als Ui en Paspasu zijn, haha :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Oom Paspasu » do aug 29, 2013 4:09 pm

Ga je nou weer schelden? Wat bedoel je met "figuren als Ui en [oom] Paspasu"? Ik mag dan wel een baard hebben, maar ik ben nog bijzonder jong. Ik vermoed dat wij minder schelen dan de beschimmelde Ui en ik.
Disney-strips zijn primair bedoeld voor kinderen, dus ik zie niet in wat er hier zo triest is.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » do aug 29, 2013 4:17 pm

Oom Paspasu schreef:Ga je nou --------------->weer<--------------- schelden?


:O
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » do aug 29, 2013 4:58 pm

MIjn nieuwe filmpje sorry voor het foute belichting ik ga der aan werken! (het is een promotie filmpje!)
http://www.youtube.com/watch?v=AvdiHuuomDU
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » do aug 29, 2013 5:05 pm

Wow, ga je tot morgen alles uitlezen? Knap :D En ik ben jaloers op je. Ik kan me herinneren dat ik vroeger per dag ook de ene pocket/album/tijdschrift na de andere verslindde terwijl ik daar tegenwoordig helaas het geduld niet meer voor heb :(

Nederland heeft trouwens niks "gepikt" van Duitsland. Dit wordt samenwerking genoemd ;)

Maar over de video zelf: mijn complimenten. Ten opzichte van vorige week heb je, jezelf aanzienlijk verbeterd! Ga zo door!
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » do aug 29, 2013 5:08 pm

DD schreef:Wow, ga je tot morgen alles uitlezen? Knap :D En ik ben jaloers op je. Ik kan me herinneren dat ik vroeger per dag ook de ene pocket/album/tijdschrift na de andere verslindde terwijl ik daar tegenwoordig helaas het geduld niet meer voor heb :(

Nederland heeft trouwens niks "gepikt" van Duitsland. Dit wordt samenwerking genoemd ;)

Maar over de video zelf: mijn complimenten. Ten opzichte van vorige week heb je, jezelf aanzienlijk verbeterd! Ga zo door!

Geduld moet je maken.
en het klopt samenwerking maar goed een beetje flauw van sanoma *kuch* its all about the money*kuch*
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Jordy » do aug 29, 2013 6:02 pm

Je kunt gelijk zien dat je wat met de tips hebt gedaan, erg goed! Ook mooi dat je ze al allemaal hebt.
Ik ben wel benieuwd of de Engelse pockets serie echt de moeite waard is. Misschien kun jij mij morgen overtuigen? ::mrgreen:

PS, wat is er mis met de belichting?
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron