Donald Duck Fanvizier

Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor DD » vr aug 23, 2013 10:41 pm

http://www.youtube.com/watch?v=I5mTxpOCyqw

Leuk kanaal. Met onder andere elke week een review van recente uitgaves. Alleen wel jammer dat hij de uitgaves zo ernstig toetakelt. Snik, snif om het op z'n Ui's te zeggen :P

Let op: Dit is geen onderdeel van Sanoma.

Verder zijn Facebook pagina:

https://www.facebook.com/donaldduckHD

Als je dit bekijkt, zie je hoe "respectloos" hij met zijn verzameling omgaat. Om in TRANEN uit te barsten! :P "Alsof het een oud wijf is waar je maar tegen aan kan stompen zoveel als je naar believen wil", om het ditmaal maar op zijn Hans Teeuwiaans ten gehore te brengen. Ha! Ha! :lol:
Laatst bijgewerkt door admin op do nov 21, 2013 9:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: titel gewijzigd. was 'DonaldDuckNL'
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Scrooge$ » vr aug 23, 2013 11:23 pm

Leuk dat iemand de moeite neemt om nieuwe disney uitgaven te interviewen, maar ik raad niet aan wat hij met zijn strips doet, zo zal hij niet erg lang plezier hebben aan zijn boekjes. :/
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Oom Paspasu » za aug 24, 2013 1:05 am

Wat een flutcommentaar. "Ik vind deze altijd wel erg leuk." Laat hij ze eerst even lezen. Ik moest er wel om lachen.

Het is "het Weekblad" en hetgeen hij de "achterkant" noemt, heet de "rug". "Abonneer" (even spellingscontrole toegepast) dient men met twee N'en te schrijven. Bij een andere video: "ondertieteling" lijkt mij ook niet de juiste spelling.

Zoiets heeft heus wel potentie, als hij tenminste iets kritischer wordt en wat te vertellen zou hebben. Hij is nog maar net begonnen en misschien wordt het nog wat.

Ik zie niet wat hij verkeerd doet in de omgang met zijn verzameling? Zo netjes als hij die pockets opbergt, staan ze bij mij niet. Elke vouw is toch een goede herinnering en een boek dat je een tijd hebt, moet naar je gaan ruiken. Ik weet niet hoe jullie plezier aan jullie boekjes beleven, maar ingevroren kan je ze niet lezen.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » za aug 24, 2013 3:28 am

Als jij iemand behandelt zoals hij de boeken uit het folie martelt, word je geheid beschuldigd van mishandeling. En ik hoop voor jouw verzameling dat ze niet zo door elkaar op de grond liggen weg te scheuren alvorens ze netjes in de kast worden opgeborgen.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Oom Paspasu » za aug 24, 2013 11:52 am

Om een pocket te kunnen lezen, moet je eerst het folie eraf scheuren, terwijl je gewoon met een mens kan praten zonder eerst diens kleren van het lijf te trekken. Ik ga mijn hele leven al vreselijk om met al mijn bezittingen, maar ik heb geen boeken die daardoor onleesbaar zijn geworden. Het is allemaal niet zo schadelijk als jullie denken. Een Donald Duck pocket is toch zeker ook niet de Heilige Schrift? Die ligt bij mij trouwens ook vaak genoeg op de grond.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » za aug 24, 2013 6:52 pm

Oom Paspasu schreef:Ik ga mijn hele leven al vreselijk om met al mijn bezittingen, maar ik heb geen boeken die daardoor onleesbaar zijn geworden. Het is allemaal niet zo schadelijk als jullie denken. Een Donald Duck pocket is toch zeker ook niet de Heilige Schrift? Die ligt bij mij trouwens ook vaak genoeg op de grond.

In dat geval begrijp ik jouw sympathie jegens zijn gedrag.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » za aug 24, 2013 6:54 pm

Zie hoe hij zowat op de boeken ZIT en ze met zijn voeten telt :lol: Lekker netjes noemt hij het op Facebook :lol: :lol:
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Scrooge$ » za aug 24, 2013 10:41 pm

DD schreef:Zie hoe hij zowat op de boeken ZIT en ze met zijn voeten telt :lol: Lekker netjes noemt hij het op Facebook :lol: :lol:


Het idee om zo'n filmpje op het internet te zetten is al raar maar hij gaat inderdaad niet heel netjes met zijn boekjes, maar dat is zijn keuze niet die van mij.
Scrooge$
Member
 
Berichten: 336
Geregistreerd: vr dec 07, 2012 11:36 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » za aug 24, 2013 11:38 pm

Mwoah, ik vind het anders best een leuk idee. Vooral de reviews. Alleen, zoals Oom Paspasu al opmerkte, moet hij duidelijk nog heel wat leren. Door wat meer inhoudelijk op de uitgaves in te gaan bijvoorbeeld. Zoals men dat hier schriftelijk doet kan dat prima mondeling met beeld. Alleen moet hij de boeken dan wel eerst gelezen hebben :lol:
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » zo aug 25, 2013 3:30 pm

DD schreef:Leuk kanaal. Met onder andere elke week een review van recente uitgaves. Alleen wel jammer dat hij de uitgaves zo ernstig toetakelt. Snik, snif om het op z'n Ui's te zeggen :P

Heeft hij geen chirurgenhandschoenen aan? Is zijn kamer niet vacuüm? (huil huil)

Wie is die verzamelaar? Bezoekt hij McDrake weleens? Of is hij wijzer? Haha! (snik)

DD schreef:Als je dit bekijkt, zie je hoe "respectloos" hij met zijn verzameling omgaat. Om in TRANEN uit te barsten! :P

Directe link:
Donald Duck Zaterdag Speciaal: Opgeruimd staat netjes.
https://www.youtube.com/watch?v=oE5n_ga8iXI#t=169

Inderdaad respectloos! Hoe durft hij plezier te hebben van zijn verzameling! Ui zou ook wel op de grond willen zitten met allemaal strips om zich heen. Net zoals vroeger... (snif) Maar ja, cataloguswaarde boven alles! In naam van de Heilige Matla Kousemaker!

Leuke muziek, trouwens. Byron Mr. Talkbox Chambers - Ground Zero (My Time).
Ui voelt zich weer helemaal hip. Voor zover "hip" nog een hip woord is...

Oom Paspasu schreef:Wat een flutcommentaar. "Ik vind deze altijd wel erg leuk." Laat hij ze eerst even lezen. Ik moest er wel om lachen.

Directe link:
[HD] Donald Duck Vrijdag #1: Pocket 213,Dubbelpocket 49,Dubbelpocket extra 10,Weekblad 35
http://www.youtube.com/watch?v=I5mTxpOCyqw

Het is een uitpakfilmpje. Met 5:24 minuten neemt hij daar nogal de tijd voor. Hoewel een aantal verzamelaars op McDrake er minstens 100 jaren over doet, om een pocket uit te pakken. Haha! (snif)

Oom Paspasu schreef:Het is "het Weekblad" en hetgeen hij de "achterkant" noemt, heet de "rug". "Abonneer" (even spellingscontrole toegepast) dient men met twee N'en te schrijven. Bij een andere video: "ondertieteling" lijkt mij ook niet de juiste spelling.

Wel goed dat hij ondertiteling voert. Ook al staat er "ik vindt" in plaats van "ik vind".
Overigens vindt Ui de Nederlandse uitspraak goed gedaan. Zou het Haarlems kunnen zijn? Van dat Algemeen Beschaafd Nederlands als volkstaal?

Oom Paspasu schreef:Zoiets heeft heus wel potentie, als hij tenminste iets kritischer wordt en wat te vertellen zou hebben.

Of anders het filmpje wat korter maken, als het vooral om het uitpakken gaat.

Oom Paspasu schreef:Elke vouw is toch een goede herinnering en een boek dat je een tijd hebt, moet naar je gaan ruiken. Ik weet niet hoe jullie plezier aan jullie boekjes beleven, maar ingevroren kan je ze niet lezen.

O, er staat VOUW. Ui las "vrouw" en toen werd de rest van de zin wat moeilijk om te volgen. Haha! (snif)

Elke beschadiging is een herinnering. Hier een kreukel die onstond nadat Ui een klap met datzelfde Weekbladnummer kreeg. ("Niet lezen aan tafel!") Daar een nummer met een scheur die ontstond nadat Ui erover uitgleed. Daar een nummer met krakende bladzijdes, uit de tijd dat Ui nog Weekbladen las in bad. En wat nummers waarin vergeelde Prikprenten die zijn teruggeplaatst, nadat ze een tijd met punaises aan de muur hebben gehangen. Och, die goede oude tij... Nee! Streng zijn! Dat nooit weer! (snotter)

Leuk om weer een nieuwe verzamelaar bezig te zien.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » di aug 27, 2013 3:45 pm

Ui schreef:
DD schreef:Als je dit bekijkt, zie je hoe "respectloos" hij met zijn verzameling omgaat. Om in TRANEN uit te barsten! :P

Directe link:
Donald Duck Zaterdag Speciaal: Opgeruimd staat netjes.
https://www.youtube.com/watch?v=oE5n_ga8iXI#t=169

Inderdaad respectloos! Hoe durft hij plezier te hebben van zijn verzameling! Ui zou ook wel op de grond willen zitten met allemaal strips om zich heen. Net zoals vroeger... (snif) Maar ja, cataloguswaarde boven alles! In naam van de Heilige Matla Kousemaker!

Als (kuch kuch) volwassen meneer is het toch schitterend om zo'n jochie, zoet bezig te zien met zijn verzameling? Als jij kinderen hebt en je ziet een keer bij thuiskomst, dat je kinderen zo lief met je verzameling bezig zijn, dan smelt toch ter plekke je hart?
Welke door het leven beschadigde creaturen bezoeken hier dit forumboard, die "in TRANEN" zouden uitbarsten? Hebben de heren Matla en wijlen Kousemaker de stripwereld zo koud en liefdeloos bedoeld? (huil huil)

Misschien zou er, als parodie, een filmpje gemaakt kunnen worden waarin getoond wordt hoe het volgens de heren McDrake wel moet? Ach nee, stel je voor dat de filmlampen condens doen ontstaan in de hoesjes.
Ui ziet al voor zich, hoe kinderen bij de brievenbus moeten wachten op het nieuwe Weekblad. Moeten, omdat zij het blad moeten opvangen met een fluweel, zuurvrij tempelkussentje, zodat het niet op mat valt. Daarna vouwt vader vanachter glas en onder gedimd licht, voorzichtig het blad open, opdat de kinderen de verhalen eventjes kunnen inzien, voordat ze voorgoed verdwijnen achter plastic. Een geplastificeerde, vacuüm verpakte, stofvrije wereld, is dat waar kinderen in dienen op te groeien?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » di aug 27, 2013 3:55 pm

Nieuw filmpje:
Donald Duck Geschiedenis: Pockets
https://www.youtube.com/watch?v=nhK6rQ-vN-Q

Inmiddels heeft het kanaal een actie:
Donald Duck [WIN 3 GIGA-GROOTE Pakketten!]
http://www.youtube.com/watch?v=E5Og9rVjIfE

Binnenkort is de maker te zien tijdens dit soort filmpjes, aldus een YouTube-antwoord van hem. Op zijn Facebook-pagina (25 augustus 2013 9:52) was dit al het geval in een preview van een filmpje dat niet is geplaatst vanwege "blikkerig" geluid.

Hoewel hij bij het duidelijk tonen van zijn gezicht, misschien zijn leven niet meer zeker is, gezien de geschokte reacties op dit forumboard. "Dáár is die dekselse knul die zomaar geniet van zijn verzameling! Grijp en plastificeer hem, voordat hij nog meer schade aanricht!!!" Haha! (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » di aug 27, 2013 6:41 pm

Ik ben de eigenaar van die youtube kanaal en ik ga NIET respectloos ermee om Donald Duck is mijn passie
ik heb ze allemaal netjes uit mijn kast gehaald eb op de vloer neer gezet ik schop ze niet!
en bedankt voor alle intresse ik ga mij nu ook met deze website bezighouden
:cool:
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » di aug 27, 2013 6:48 pm

En ik ga meer professioneel doen over de Donald Ducks want een rugtekening een achterkant noemen is niet
al te best en de spelling komt doordat ik tja niet al te best ben in spellen en sorry voor mijn slechte commentaar kijk vrijdag weer en geef dan je mening maar!

Heel erg bedankt voor alle complimenten over hoe ik met mijn Donald Ducks omga! (ik ga voortaan iets meer me best doen)
Ik heb het fluwelen handschoentje gedaan voor een tijd maar ik wou er meer van genieten dus daarom ben ik niet meer zo fluwelen handschoen sorry.
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » di aug 27, 2013 7:12 pm

Wat mij opvalt is dat je niet edit voor je een filmpje online zet. Ofterwijl je "bloopers" zitten er nog in.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Volgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron