Donald Duck Fanvizier

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » za aug 31, 2013 2:00 pm

Wat is "naar beneden"? Wat bedoel je daarmee?

Het spel gaat zo je snapt het wel als je het ziet ;-)
en heel erg bedankt!
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » za aug 31, 2013 2:12 pm

donaldducksubsnl schreef:
Wat is "naar beneden"? Wat bedoel je daarmee?

Het spel gaat zo je snapt het wel als je het ziet ;-)

Leg het eens uit in tekst, alsjeblieft.

donaldducksubsnl schreef:en heel erg bedankt!

Graag gedaan. Maar je hebt helaas niet alle vragen beantwoord. (snotter)

Namelijk:

- "Er is ook een nieuwe test (laat plaatje zien), die te maken heeft met het verhaal in het Weekblad."

Welk verhaal? In welk Weekblad-nummer?

- "Maar Sanoma Media gaat waarschijnlijk geen nieuwe reeks uitbrengen."
- "Want er kan echt niks meer bij; de kasten staan vol en de portemonnee is leeg."

Wat bedoel je met die laatste zin, met "er kan echt niks meer bij; de kasten staan vol en de portemonnee is leeg"?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Oom Paspasu » za aug 31, 2013 5:44 pm

Ui schreef:- Ditmaal geen grap op de voorplaat, maar een tekening die te maken heeft met een spannend avontuur dat Oom Donald deze week beleeft. Daarover later meer.
- En dan nu het spannende avontuur waar ik het over had.
- Zoals je ziet, een verhaal van De Reddertjes. Die zie je niet vaak in het Weekblad.
- De achterkant, met zoals iedere week, een grap over Robin Hood.

Ui is de grootste optimist van McDrake...
Ui schreef:Een grappig verhaal van de voormalige hoofdredacteur, die nu, dankzij zijn pensioen, alle tijd heeft om elke week een nieuw stripverhaal voor de Donald Duck te schrijven.

... of toch de grootste pessimist?
Ui schreef:Maar of [Midas] [de biggetjes] ditmaal te pakken krijgt, dat blijft natuurlijk, toch altijd weer de vraag.

:lol: Bij deze verhalen kan je beter het begin niet verklappen.
Ui schreef:Hoe vroeger men naar bed gaat, hoe eerder men uit de veren kan.

Je wilt toch niet beweren dat jij al om half zeven op was? Je was toch zeker nóg op?
Ui schreef:Kies muziek waarvan het ritme minder overheersend, minder dwingend is.

De moeilijkheid van muziek bij een filmpje is het voorkomen dat de muziek afgelopen is voor het einde van het filmpje, of dat het filmpje afgelopen is voor het einde van de muziek. De filmpjes hebben soms een beetje een abrupt einde. Fade de muziek out aan het einde van het filmpje, of laat het filmpje iets langer zijn dan het gefilmde, met een eindscherm, zoals bij de eerste Donald Duck Vrijdag. Tijdens dat eindscherm kan de muziek dan nog even iets harder en op een geschikt moment eindigen.
Ui schreef:Hoe is "deze film" duidelijk te identificeren als 'Saving Mr. Banks', zodat geen verwarring ontstaat met de tussendoor genoemde 'Mary Poppins'?

Je wilt verwijzen naar "Saving Mr. Banks", zonder die titel opnieuw te noemen, terwijl je een duidelijk onderscheid maakt met een andere film, waar je níet naar wilt verwijzen. Wat is een verschil tussen "Saving Mr. Banks" en "Mary Poppins"? De eerste film is nieuw.
Voorstel schreef:Dit is een soort documentairefilm over het maken van de Disney-film 'Mary Poppins'. In deze nieuwe film spelen heel veel grote namen...

Hetzelfde kan worden toegepast op de spelletjes.
Ui schreef:
donaldducksubsnl schreef:- "Maar Sanoma Media gaat waarschijnlijk geen nieuwe reeks uitbrengen."
- "Want er kan echt niks meer bij; de kasten staan vol en de portemonnee is leeg."
Wat bedoel je met die laatste zin, met "er kan echt niks meer bij; de kasten staan vol en de portemonnee is leeg"?

donaldducksubsnl is de directeur van Sanoma. Omdat hij niet genoeg geld heeft om alle pockets te kopen, besluit hij er minder uit te brengen.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » za aug 31, 2013 7:07 pm

Ui schreef:
donaldducksubsnl schreef:
Wat is "naar beneden"? Wat bedoel je daarmee?

Het spel gaat zo je snapt het wel als je het ziet ;-)

Leg het eens uit in tekst, alsjeblieft.

Als je naar http://www.donaldduck.nl/clubhuis gaat
en inlogt met deze gegevens:
[inloggegevens verwijderd - admin]

dan ga je naar spelletjes in ik wil dus tijdens de nieuws een
versneld filmpje van mij die de spel speelt.

Ui schreef:
donaldducksubsnl schreef:en heel erg bedankt!

Graag gedaan. Maar je hebt helaas niet alle vragen beantwoord. (snotter)

Namelijk:

- "Er is ook een nieuwe test (laat plaatje zien), die te maken heeft met het verhaal in het Weekblad."

Welk verhaal? In welk Weekblad-nummer?

http://www.donaldduck.nl/quiz/59/#duck die test heeft met verhaal van de nieuwste weekblad te maken.

Ui schreef:
- "Maar Sanoma Media gaat waarschijnlijk geen nieuwe reeks uitbrengen."
- "Want er kan echt niks meer bij; de kasten staan vol en de portemonnee is leeg."

Wat bedoel je met die laatste zin, met "er kan echt niks meer bij; de kasten staan vol en de portemonnee is leeg"?

Dat sanoma als een vampier onze portomenees leegzuigt!
Is dit goed?

ik ga morgen test filmen om te testen of het zo kan werken.
Laatst bijgewerkt door admin op za aug 31, 2013 7:32 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Reden: bbcode gecorrigeerd, inloggegevens verwijderd
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » za aug 31, 2013 7:11 pm

IK SNAp DE QUOTES NIET MEER... (ik leer het vast wel ooit...)
Voorstel schreef:
Dit is een soort documentairefilm over het maken van de Disney-film 'Mary Poppins'. In deze nieuwe film spelen heel veel grote namen...


Hetzelfde kan worden toegepast op de spelletjes.

Dat snap ik niet helemaal.

donaldducksubsnl is de directeur van Sanoma. Omdat hij niet genoeg geld heeft om alle pockets te kopen, besluit hij er minder uit te brengen.

Yep ik ben de nieuwe baas een 15 jarige jongentje is de baas MUHAHAH! :P
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » za aug 31, 2013 9:34 pm

Oom Paspasu schreef:
Ui schreef:- Ditmaal geen grap op de voorplaat, maar een tekening die te maken heeft met een spannend avontuur dat Oom Donald deze week beleeft. Daarover later meer.
- En dan nu het spannende avontuur waar ik het over had.
- Zoals je ziet, een verhaal van De Reddertjes. Die zie je niet vaak in het Weekblad.
- De achterkant, met zoals iedere week, een grap over Robin Hood.

Ui is de grootste optimist van McDrake...

Ui werd een beetje melig. Haha! (snotter)

Oom Paspasu schreef:
Ui schreef:Een grappig verhaal van de voormalige hoofdredacteur, die nu, dankzij zijn pensioen, alle tijd heeft om elke week een nieuw stripverhaal voor de Donald Duck te schrijven.

... of toch de grootste pessimist?

Sorry, Ui kon het niet laten. Haha! (snik)

Oom Paspasu schreef:
Ui schreef:Maar of [Midas] [de biggetjes] ditmaal te pakken krijgt, dat blijft natuurlijk, toch altijd weer de vraag.

:lol: Bij deze verhalen kan je beter het begin niet verklappen.

Hahaha! (snif)

Oom Paspasu schreef:
Ui schreef:Hoe vroeger men naar bed gaat, hoe eerder men uit de veren kan.

Je wilt toch niet beweren dat jij al om half zeven op was? Je was toch zeker nóg op?

Dank, dat je Ui ermee laat wegkomen. (huil huil) Als je gelijk hebt over het om half zeven 's morgens nóg op zijn, bewijst dit, hoe gevaarlijk spelen met vuur is. Een artistiek proces kan makkelijk een uitslaande brand worden, als men zich niet kan beheersen. Psychisch bekeken kan het artistieke proces best gevaarlijk werk zijn.

Oom Paspasu schreef:
Ui schreef:Kies muziek waarvan het ritme minder overheersend, minder dwingend is.

De moeilijkheid van muziek bij een filmpje is het voorkomen dat de muziek afgelopen is voor het einde van het filmpje, of dat het filmpje afgelopen is voor het einde van de muziek. De filmpjes hebben soms een beetje een abrupt einde. Fade de muziek out aan het einde van het filmpje, of laat het filmpje iets langer zijn dan het gefilmde, met een eindscherm, zoals bij de eerste Donald Duck Vrijdag. Tijdens dat eindscherm kan de muziek dan nog even iets harder en op een geschikt moment eindigen.

Ui niet helemaal begrijpen. "laat het filmpje iets langer zijn dan het gefilmde"?

Op televisie gebruikt men vaak een geluidsfragment dat men kan herhalen. Zo zou je een geluidsfragment van bijvoorbeeld 1 minuut, meerdere keren kunnen gebruiken in een filmpje van bijvoorbeeld 5 minuten.
Tijdens een beeldovergang kun je een ander (tweede) geluidsfragment gebruiken. Waarna het eerste geluidsfragment weer opnieuw gestart kan worden.
't Is een kwestie van de tijdbalk van de video- en audio-sporen kunnen overzien, in de videomontage-software.

Oom Paspasu schreef:
Ui schreef:Hoe is "deze film" duidelijk te identificeren als 'Saving Mr. Banks', zodat geen verwarring ontstaat met de tussendoor genoemde 'Mary Poppins'?

Je wilt verwijzen naar "Saving Mr. Banks", zonder die titel opnieuw te noemen, terwijl je een duidelijk onderscheid maakt met een andere film, waar je níet naar wilt verwijzen. Wat is een verschil tussen "Saving Mr. Banks" en "Mary Poppins"? De eerste film is nieuw.
Voorstel schreef:Dit is een soort documentairefilm over het maken van de Disney-film 'Mary Poppins'. In deze nieuwe film spelen heel veel grote namen...

Dank! Dank!
Ui moet zelf eens een taalcursus doen. (snik)

Oom Paspasu schreef:Hetzelfde kan worden toegepast op de spelletjes.

Dat wordt dan:
"Dit spel is door studenten als een eindproject ontworpen en het lijkt heel erg veel op het spel 'Pipes'. In het nieuwe spel moet je snel een tunnel graven die de Zware Jongens naar de gevangenis leidt!"

donaldducksubsnl schreef:
Ui schreef:
donaldducksubsnl schreef:[spelletje waarin "naar beneden" gegaan wordt] Het spel gaat zo je snapt het wel als je het ziet ;-)

Leg het eens uit in tekst, alsjeblieft.

Als je naar http://www.donaldduck.nl/clubhuis gaat
en inlogt met deze gegevens:
[inloggegevens verwijderd - admin]

dan ga je naar spelletjes in ik wil dus tijdens de nieuws een
versneld filmpje van mij die de spel speelt.

Je bedoelt 'Geldroof'?
De uitleg op de site zegt: "Laat zo snel mogelijk de Zware Jongens arresteren voordat ze ontsnappen. Als de groene balk leeg is zijn ze ontsnapt."
Ui begrijpt geen ene moer van het spelletje. Er verschijnt een scherm met goudstaven, zilverstaven(?), juwelen, geldbiljetten en munten. Rechts bovenin zijn de Zware Jongens te zien. En nu? Wat moet de speler doen?

donaldducksubsnl schreef:
Ui schreef:
- "Er is ook een nieuwe test (laat plaatje zien), die te maken heeft met het verhaal in het Weekblad."

Welk verhaal? In welk Weekblad-nummer?

http://www.donaldduck.nl/quiz/59/#duck die test heeft met verhaal van de nieuwste weekblad te maken.

De test heet 'Ben jij een survival-expert?' Deze test heeft te maken met het Goofy-verhaal in Donald Duck Weekblad 2013-36.
http://coa.inducks.org/story.php?c=D+2008-294
http://coa.inducks.org/issue.php?c=nl/DD2013-36

donaldducksubsnl schreef:
Ui schreef:
- "Maar Sanoma Media gaat waarschijnlijk geen nieuwe reeks uitbrengen."
- "Want er kan echt niks meer bij; de kasten staan vol en de portemonnee is leeg."

Wat bedoel je met die laatste zin, met "er kan echt niks meer bij; de kasten staan vol en de portemonnee is leeg"?

Dat sanoma als een vampier onze [portemonnees] leegzuigt!
Is dit goed?

Of het goed is, dat Sanomama als een vampier onze portemonnees leegzuigt? Haha! (snif)

Bewerking van de tekst:
- "Maar Sanoma Media gaat waarschijnlijk geen nieuwe reeks uitbrengen."
- "Want als Duitsland met de reeks stopt, heeft Nederland geen Engelse pockets meer om over te nemen."
- "Misschien komt dat goed uit. Want er kan bij ons, van Donald Duck Nieuws, echt niks meer bij; de kasten staan vol en de portemonnee is leeg."

donaldducksubsnl schreef:ik ga morgen test filmen om te testen of het zo kan werken.

Maar, maar, we zijn nog bezig met het scenario/draaiboek!
Als je wil testen kun je misschien gaan proberen om het principe van twee camerastandpunten te doorgronden. Als je daar een kort testfilmpje van maakt, kan dat door de Grote McDrake Jury beoordeeld worden. Dit scheelt je misschien uren tijd als je de uiteindelijke film gaat maken. Maar, doe wat je zelf wilt! Jij bent de baas!

donaldducksubsnl schreef:IK SNAp DE QUOTES NIET MEER... (ik leer het vast wel ooit...)

Ui wordt er soms ook een beetje verdrietig van, dat quotes-systeem. (snotter)
Een vlugge zoektocht via Google levert geen duidelijke uitleg op, over hoe het principe van quotes inbedden werkt. Maar laten we daar nu even niet mee bezig zijn. Je hoeft niet te quoten.

donaldducksubsnl schreef:[Voorstel van Oom Paspasu] Dat snap ik niet helemaal.

Het voorstel van Oom Paspasu is een tekst die je in het draaiboek kan plakken.

donaldducksubsnl schreef:
donaldducksubsnl is de directeur van Sanoma. Omdat hij niet genoeg geld heeft om alle pockets te kopen, besluit hij er minder uit te brengen.

Yep ik ben de nieuwe baas een 15 jarige jongentje is de baas MUHAHAH! :P

Jij vindt het zeker wel gezellig, telkens al die boze McDrakers op je stoep. Haha! (snif)

Forumsoftware schreef:Je mag maximaal 3 citaten in een andere citaat hebben.

Wat nú weer?! Geen wonder, dat men liever op Facebook zit! (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » za aug 31, 2013 9:49 pm

Bewerking #2, met toevoegingen in het paars:

- "Hallo en welkom bij de tweede aflevering van Donald Duck Nieuws."

- (Beeldbuffer met tekst: Disney nieuws)

- "We gaan het als eerste hebben over de nieuwe film 'Saving Mr. Banks'. Hier is alvast een voorstukje."
- (Zoomt in van het kleine beeld naar het grote beeld.) (25 seconden filmclip, het laatste gedeelte.)
- (Zoomt weer uit en clip begint weer opnieuw terwijl ik er nog over praat.)
- "Dit is een soort documentairefilm over het maken van de Disney-film 'Mary Poppins'. In de nieuwe film spelen heel veel grote namen zoals: Tom Hanks, Colin Farrell en B.J. Novak. Dus ik verheug mij erop, om die film te zien."

- (Beeldbuffer met tekst: Disney games)

- "Er is ook een nieuw spel uit: 'Disney Infinity'."
- (Zoomt in van het kleine beeld naar het grote beeld.) (Laat trailer zien.)
- (Zoomt weer uit en clip begint weer opnieuw terwijl ik er nog over praat.)
- "Het is een kopie van het 'Skylanders' (plaatje) concept, maar dan beter uitgewerkt."
- "Maar ze spelen erg in op de verzameldrang, want die poppetjes zijn al bijna 10 euro per STUK!"
- "Het doel van het spel is om met verschillende poppetjes, die allemaal een eigen super power hebben, de verschillende werelden te halen."

- (Beeldbuffer met tekst: Donald Duck website nieuws)

- "Op de website zijn er 2 nieuwe spelletjes bijgekomen."
- "Als eerste het spelletje 'Tunneltocht'."
- (Start spelen in hoek.)
- "Dit spel is door studenten als een eindproject ontworpen en het lijkt heel erg veel op het spel 'Pipes'. In het nieuwe spel moet je snel een tunnel graven die de Zware Jongens naar de gevangenis leidt!"

- "Het tweede spel."
- "In het Clubhuis is er ook een Zware Jongens-spel." (Start spelen.)
- "Het heet 'Geldroof'.
- "Je moet zo snel mogelijk de Zware Jongens arresteren voordat ze ontsnappen."
- "Ook door de studenten ontworpen."

- "Er is ook een nieuwe test (laat plaatje zien), die te maken heeft met het verhaal in het Weekblad."
- (Laat fragment van mijn vrijdag filmpje zien.)
- "En een nieuwe 'Mickey lost 't op'." (ook plaatje)

- (Beeldbuffer met tekst: Donald Duck pockets nieuws.)

- "Als laatste, nieuws over de pockets."
- "De Engelse editie (plaatje) is nu officieel gestopt. Het was een 8-delige serie."
- "En deze was direct uit Duitsland overgenomen. Want de uitgevers van Nederland en Duitsland werken samen."
- "Maar Sanoma Media gaat waarschijnlijk geen nieuwe reeks uitbrengen."
- "Want als Duitsland met de serie stopt, heeft Nederland geen Engelse pockets meer om over te nemen."
- "Misschien komt dat goed uit. Want er kan bij ons, van Donald Duck Nieuws, echt niks meer bij; de kasten staan vol en de portemonnee is leeg."

- "Bedankt voor het kijken. Een Like wordt erg gewaardeerd. En als je nog niet hebt geabonneerd/subscribed, dan moet je dat zeker doen. Want dan blijf je op de hoogte van wanneer er nieuwe filmpjes op ons kanaal komen!"
- "Doei."
Laatst bijgewerkt door Ui op za aug 31, 2013 9:58 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Karel Paardepoot » za aug 31, 2013 9:56 pm

Was er niet een zaterdag special video vandaag altijd?
Barks, Gottfredson, Rosa en Jippes.
Avatar gebruiker
Karel Paardepoot
http://www.catawiki.nl/verzameling/Strips/a/6
Member
 
Berichten: 221
Geregistreerd: ma aug 12, 2013 8:35 pm
Woonplaats: Friesland

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » za aug 31, 2013 9:58 pm

Ui zegt dat er (Beeldbuffer met tekst: Disney games) maar is dat niet een beeldbuffer

te veel want disney games er komt niet zo vaak een disney game uit dus kan het niet gewoon bij disney nieuws??

Ui zei: (Beeldbuffer met tekst: Donald Duck pockets nieuws.)

is er meschien een andere naam want het gaat niet aleen over pocktes (deze keer wel,)

U
i zei:Ui begrijpt geen ene moer van het spelletje.

helpt dit ui dit heb ik even snel voor u gemaakt.: http://youtu.be/3djXfqn2Q2I
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » za aug 31, 2013 10:00 pm

Karel Paardepoot schreef:Was er niet een zaterdag special video vandaag altijd?

Klopt maar daar ben ik aan het werken dus geduld is een schone zaak 7 daagjes wachten sorry. :(
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » za aug 31, 2013 10:12 pm

donaldducksubsnl schreef:Ui zegt dat er (Beeldbuffer met tekst: Disney games) maar is dat niet een beeldbuffer
te veel want disney games er komt niet zo vaak een disney game uit dus kan het niet gewoon bij disney nieuws??

"Donald Duck Nieuws", "Disney Nieuws", daar zit te weinig onderscheid in.

Waar nu "(Beeldbuffer met tekst: Disney nieuws)" staat,
zou veranderd kunnen worden in: (Beeldbuffer met tekst: Disney films)

En dan komt daarna dus "(Beeldbuffer met tekst: Disney games)".

Zo heb je duidelijke hoofdstukken. Een heldere indeling.
Wat vind jij?

donaldducksubsnl schreef:Ui zei: (Beeldbuffer met tekst: Donald Duck pockets nieuws.)
is er meschien een andere naam want het gaat niet aleen over pocktes (deze keer wel,)

"Donald Duck strips"?

donaldducksubsnl schreef:Ui zei:Ui begrijpt geen ene moer van het spelletje.
helpt dit ui dit heb ik even snel voor u gemaakt.: http://youtu.be/3djXfqn2Q2I

"voor de mensen die het spel niet snappen". Er staat nog net geen "voor de uien die het spel niet snappen", Haha! (snif)

Iets anders. Je profielnaam "donaldducksubsnl" doet Ui meer denken aan een gevaarlijke terrorist dan aan een creatieve geest. Mag van je van thuis je voornaam gebruiken op internet? (Eerst vragen.) Ui heeft vernomen, dat je een mooie voornaam hebt. Of wil je anders een mooie, pakkende alias verzinnen?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Karel Paardepoot » za aug 31, 2013 10:31 pm

donaldducksubsnl schreef:
Karel Paardepoot schreef:Was er niet een zaterdag special video vandaag altijd?

Klopt maar daar ben ik aan het werken dus geduld is een schone zaak 7 daagjes wachten sorry. :(

Maakt niet uit
Barks, Gottfredson, Rosa en Jippes.
Avatar gebruiker
Karel Paardepoot
http://www.catawiki.nl/verzameling/Strips/a/6
Member
 
Berichten: 221
Geregistreerd: ma aug 12, 2013 8:35 pm
Woonplaats: Friesland

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » za aug 31, 2013 10:37 pm

donaldducksubsnl schreef:
Ui zegt dat er (Beeldbuffer met tekst: Disney games) maar is dat niet een beeldbuffer
te veel want disney games er komt niet zo vaak een disney game uit dus kan het niet gewoon bij disney nieuws??

"Donald Duck Nieuws", "Disney Nieuws", daar zit te weinig onderscheid in.

Waar nu "(Beeldbuffer met tekst: Disney nieuws)" staat,
zou veranderd kunnen worden in: (Beeldbuffer met tekst: Disney films)

En dan komt daarna dus "(Beeldbuffer met tekst: Disney games)".

Zo heb je duidelijke hoofdstukken. Een heldere indeling.
Wat vind jij?

Ja als je het zo zegt is dat een deksels goed idee nu snap ik het.

donaldducksubsnl schreef:
Ui zei: (Beeldbuffer met tekst: Donald Duck pockets nieuws.)
is er meschien een andere naam want het gaat niet aleen over pocktes (deze keer wel,)

"Donald Duck strips"?

Yep dat is de naam die ik zocht!

donaldducksubsnl schreef:
Ui zei:Ui begrijpt geen ene moer van het spelletje.
helpt dit ui dit heb ik even snel voor u gemaakt.: http://youtu.be/3djXfqn2Q2I

"voor de mensen die het spel niet snappen". Er staat nog net geen "voor de uien die het spel niet snappen", Haha! (snif)

Woops dat staat er nu wel :P https://www.youtube.com/watch?v=3djXfqn2Q2I

Iets anders. Je profielnaam "donaldducksubsnl" doet Ui meer denken aan een gevaarlijke terrorist dan aan een creatieve geest. Mag van je van thuis je voornaam gebruiken op internet? (Eerst vragen.) Ui heeft vernomen, dat je een mooie voornaam hebt. Of wil je anders een mooie, pakkende alias verzinnen?

Mijn voornaam kan maar:
Unfortunatly you are unable to do so. The only choice is to make a new one and re-download your videos.

Bron:Youtube Help
Balen.
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor donaldducksubsnl » za aug 31, 2013 10:41 pm

Bijna 1000 vieuws en meer dan 19 uur lang hebben jullie gekeken (en andere disney fans!)
Afbeelding
"According to caregiver Serene Hunickle, "funny up to the end." "
Avatar gebruiker
donaldducksubsnl
Maakt filmpjes over Donald Duck.
Member
 
Berichten: 69
Geregistreerd: di aug 27, 2013 6:39 pm
Woonplaats: Den Haag

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Jordy » za aug 31, 2013 11:01 pm

Goed werk jongen! :)

UI bedoeld je profielnaam op dit forum, dus niet de naam van je YouTube account.
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten