Creart

Creart

Berichtdoor tometo » ma feb 17, 2014 5:24 pm

http://creart.webklik.nl/page/homepage is mijn eigen website. In dit topic kan je tips, opmerkingen en vragen zetten. Informatie van de website zelf:

"Hallo! :)

Welkom op Creart. Op deze site wordt elke maand een wedstrijd gehouden; een tekenwedstrijd. Van Donald Duck tot Manga, en van Realistisch tot karikaturen. Het maakt niet uit of het met verf, potlood, pen of wat dan ook is, het gaat erom dat het een mooie tekening is die je met anderen wilt delen en dat je het zelf hebt getekend.

Een tekening insturen kan naar koenk.hoi@hotmail.nl . Dit e-mailadres kan je ook gebruiken voor vragen, opmerkingen en tips.

Hoe de wedstrijden van gang gaan:

1. Alle tekeningen die naar mij zijn gestuurd, komen op deze site te staan tenzij het ongepast is, het digitaal is getekend of als het een foto is.

2. De minst goede tekeningen vallen direct af, maar blijven wel op de site staan. Als ze zijn afgevallen zet ik het erbij. Voorbeeld: ''Tekening met viltstift van Jan de Jong. Afgevallen: Ronde 1'' De namen vermeld ik er overigens ook bij als ze nog in de race zijn.

3. De winnaar komt op de Homepage te staan. Zodra de volgende maand een nieuwe wedstrijd begint, verwijder ik de tekeningen van de ''verliezers''.

Ik hoop dat je meedoet en dat je het leuk vind! :D''

Maar omdat ik jullie zo lief vind, is het ook goed als jullie hier tekeningen sturen. (^-^) XD

EDIT: Weet iemand hoe ik die stomme ballonnenfoto weg kan halen?
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland

Re: Creart

Berichtdoor Hidde » ma feb 17, 2014 6:58 pm

Leuk idee! :)

tometo schreef:''Ik hoop dat je meedoet en dat je het leuk vindt! :D''
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: Creart

Berichtdoor tometo » ma feb 17, 2014 7:08 pm

Hidde schreef:Leuk idee! :)


Dankje! :)

Hidde schreef:
tometo schreef:''Ik hoop dat je meedoet en dat je het leuk vindt! :D''


Ik zal het aanpassen.
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland

Re: Creart

Berichtdoor lansiko » ma feb 17, 2014 7:43 pm

Inderdaad een leuk idee!

Maar is het niet koen.hoi@hotmail.com in plaats van koen.hoi@hotmail.nl?
Avatar gebruiker
lansiko
Offline
Member
 
Berichten: 123
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 7:09 pm

Re: Creart

Berichtdoor tometo » ma feb 17, 2014 10:33 pm

Bij het registreren op Outlook had ik volgens mij per ongeluk '.nl ' gedaan, t staat idd raar ja mr ik moet er mee zien te leven. ;)
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland

Re: Creart

Berichtdoor tometo » di feb 18, 2014 5:16 pm

Weet iemand een manier om Creart te promoten zonder dat ik er geld aan uit hoef te geven? Ik heb nog maar 2 tekeningen binnengekregen en 1 Maart is best dichtbij...
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland

Re: Creart

Berichtdoor Oom Paspasu » di feb 18, 2014 6:14 pm

Je bent gisteren begonnen en je hebt nu al twee tekeningen binnen? Dat gaat toch best goed!
Je kan Creart ook promoten op Schilderen en zo.

Is de deadline altijd de laatste van de maand? Februari is dit jaar dan wel erg kort, dus waarschijnlijk krijg je in maart veel meer inzendingen. Komen de tekeningen niet meteen op de website te staan?

Misschien is het leuk om elke maand een bepaald thema te kiezen, waarover een ieder in zijn eigen stijl een tekening kan maken. Dat maakt het leuk voor de tekenaars om iedere maand weer iets nieuws te maken en in te sturen. Het maakt het ook makkelijker om tekeningen in verschillende stijlen met elkaar te vergelijken, namelijk op hoe zij inspelen op het thema.

tometo schreef:De minst goede tekeningen vallen direct af, maar blijven wel op de site staan. Als ze zijn afgevallen zet ik het erbij. Voorbeeld: ''Tekening met viltstift van Jan de Jong. Afgevallen: Ronde 1''

Misschien heeft Jan de Jong wel heel erg zijn best gedaan. Het is niet leuk om vóór de verkiezing al tekeningen publiek af te schrijven.

Het idee van deze website is dus dat mensen hun tekeningen in kunnen sturen om ze door de zeer kundige éénkoppige jury te laten keuren. Je zou de mensen ook kunnen laten stemmen, of je kan de jury uitbreiden, bijvoorbeeld met kunstkenner Ui.

tometo schreef:Weet iemand hoe ik die stomme ballonnenfoto weg kan halen?

Nee. Je kan hier eens kijken, maar veel uitleg staat er niet. Blijkbaar is het allemaal heel simpel. :/
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Creart

Berichtdoor tometo » di feb 18, 2014 6:48 pm

Oom Paspasu schreef:Is de deadline altijd de laatste van de maand? Februari is dit jaar dan wel erg kort, dus waarschijnlijk krijg je in maart veel meer inzendingen. Komen de tekeningen niet meteen op de website te staan?


De tekeningen komen pas op de site te staan aan het begin van de maand, wanneer de wedstrijd is begonnen. Het is misschien wel beter als ik op 1 april begin.

Oom Paspasu schreef:Misschien is het leuk om elke maand een bepaald thema te kiezen, waarover een ieder in zijn eigen stijl een tekening kan maken. Dat maakt het leuk voor de tekenaars om iedere maand weer iets nieuws te maken en in te sturen. Het maakt het ook makkelijker om tekeningen in verschillende stijlen met elkaar te vergelijken, namelijk op hoe zij inspelen op het thema.


Goed idee! Ik zal wel een leuk thema bedenken. :)

Oom Paspasu schreef:Misschien heeft Jan de Jong wel heel erg zijn best gedaan. Het is niet leuk om vóór de verkiezing al tekeningen publiek af te schrijven.Het idee van deze website is dus dat mensen hun tekeningen in kunnen sturen om ze door de zeer kundige éénkoppige jury te laten keuren. Je zou de mensen ook kunnen laten stemmen, of je kan de jury uitbreiden, bijvoorbeeld met kunstkenner Ui.


Ik heb er ook over nagedacht om mensen te laten stemmen, maar ik denk dat er te weinig bezoekers daarvoor zijn. Maar ik wil het best proberen.


Nu ga ik eten. :P Straks probeer ik je tips toe te passen. Dankje! :)
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland

Re: Creart

Berichtdoor tometo » di feb 18, 2014 7:46 pm

Ik heb een nieuwe pagina toegevoegd, 'wedstrijden':

''KOMENDE WEDSTRIJD

De komende wedstrijd is vanaf 1 april. Het thema is: Lente! Denk hierbij aan zon, liefde en allerlei dieren die weer tevoorschijn komen na die 'vreselijke' winter. Veel tekenplezier! ^-^''

Ook heb ik op de site gezet dat het op 1 april begint. De poll voeg ik toe als de wedstrijd is begonnen.
Met dank aan Oom Paspasu. :)
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland

Re: Creart

Berichtdoor tometo » di feb 18, 2014 8:05 pm

Ik heb Creart gepromoot op het SchilderenEnzo-forum. :) http://www.schilderenenzo.nl/forum/view ... =4&t=15498
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland

Re: Creart

Berichtdoor tometo » di feb 18, 2014 8:25 pm

Oh, volgens mij is mijn topic op dat forum verwijderd...
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland

Re: Creart

Berichtdoor Oom Paspasu » di feb 18, 2014 9:48 pm

Wat een streng forum! Duidelijk geen McDrake. Hier kan je de uitgebreide forumregels lezen. Hoewel ik jouw bericht daar niet heb kunnen zien, zie ik niet in hoe het de regels kon overtreden. Ik zie nu echter wel dat Schilderen en zo zelf ook al een maandelijkse wedstrijd rond een bepaald onderwerp of thema heeft, dus waarschijnlijk zagen ze jou als een gevaarlijke concurrent.

tometo schreef:De komende wedstrijd is vanaf 1 april.

Ik vind dit een beetje onduidelijk. Je bedoelt dat men tot en met 31 maart tekeningen in kan sturen en dat men vanaf 1 april tot een onbekende datum kan stemmen. De mensen denken nu misschien dat ze pas vanaf 1 april tekeningen voor deze wedstrijd in kunnen sturen.
tometo schreef:Het thema is: Lente! Denk hierbij aan zon, liefde en allerlei dieren die weer tevoorschijn komen na die 'vreselijke' winter.

Ik daag jullie allemaal uit! :)
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Creart

Berichtdoor tometo » di feb 18, 2014 9:53 pm

Ik heb een bericht van ze binnengekregen dat reclame voor sites niet is toegestaan, en dat het er duidelijk staat. Logisch natuurlijk, maar toch jammer.

Oom Paspasu schreef:Ik vind dit een beetje onduidelijk. Je bedoelt dat men tot en met 31 maart tekeningen in kan sturen en dat men vanaf 1 april tot een onbekende datum kan stemmen. De mensen denken nu misschien dat ze pas vanaf 1 april tekeningen voor deze wedstrijd in kunnen sturen.


Ik ga er nu bijschrijven dat je tot die tijd tekeningen kunt insturen. :)
~Bezoek mijn website http://creart.webklik.nl als je graag tekent! :)
Avatar gebruiker
tometo
DD-ADDICT *-*
Member
 
Berichten: 74
Geregistreerd: zo dec 08, 2013 10:54 am
Woonplaats: Nederland

Re: Creart

Berichtdoor Oom Paspasu » ma maart 31, 2014 11:23 pm

Jullie hebben nog zevenendertig minuten om een tekening te maken en in te sturen!
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Creart

Berichtdoor Oom Paspasu » wo apr 09, 2014 2:19 pm

De wedstrijd met het thema "Lente" is uitgesteld tot 1 mei, vanwege een tekort aan deelnemers, heb ik onlangs van tometo vernomen. De extra tijd wil hij benutten om Creart meer onder de aandacht van de mensen te brengen. Dat jullie het weten. (Nu hoop ik dat dit geen 1 mei grap blijkt te zijn!)
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Volgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron