Vervolgverhaal:Dagobert verdwenen

Berichtdoor De steenrijke eend » wo feb 07, 2007 7:52 pm

Hiet gaan we verder met het vervolgverhaal van Mcduck.nl
http://forum.mcduck.nl/viewtopic.php?id=1077
Dagobert: "Jij verschrompelde augurkenbrein! Scharminkelige schaapskop! Blunderend ezelskuiken. Je bent ontslagen en denk erom,morgen kom je extra vroeg om de tijd in te halen die je verspilt door je te laten ontslaan!
De steenrijke eend
Member
 
Berichten: 251
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 9:38 am
Woonplaats: Somber Moeras

Berichtdoor Luuuuk » wo feb 07, 2007 8:07 pm

Dit moet in fanfictie en tekeningen
Avatar gebruiker
Luuuuk
Member
 
Berichten: 355
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 12:02 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Ei » do apr 12, 2007 1:33 am

De steenrijke eend schreef:Hiet gaan we verder met het vervolgverhaal van Mcduck.nl
http://forum.mcduck.nl/viewtopic.php?id=1077

Kan iemand een samenvatting geven van wat er tot dusverre is gebeurd?
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Sufferd » di mei 01, 2007 5:23 pm

Dit is alles wat er is gebeurd tot nu toe...

Tekst: Op een kille avond zat Dagobert zijn winst te tellen. Plotseling hoorde hij een kille, enge stem...
Tekst: Hij keek achterom om te zien wat het was! Toen ...

Plaatje 3
Daar stond Katrien!
Dagobert: Wat doe jij hier...

Plaatje 4
Katrien bond hem vast en sleurde hem mee naar buiten...

Dagobert:
Katrien, niet doen. Ik heb nog zoveel winst te tellen! Ik geef je een cent als je me loslaat ... oke ... oke ... 2 cent!

Plaatje 6
Toen ze buiten waren hoorde Dagobert een kille stem,Goedeavond McDuck,HAHAHA.
Er kwam een kleine gedaante tevoorschijn,Govert Goudglans? mompelde Dagobert.
Goudglans lachte Oh Duck je weet niet wat er de komende uren met jou gaat gebeuren!.

Doem doem doem doem doem... (spannend muziekje).

Pagina 2, plaatje 1:
De volgende dag komt Donald naar zijn werk en dan is er dikke vette paniek omdat Dagobert er niet is en er zijn sporen van een gevecht...

Plaatje 2.2:
Donald: Wat is hier aan de hand?

Eugenia: Meneer Duck is niet op zijn kantoor en zijn kantoor is een ravage! Er zal hem toch niets zijn overkomen?

Plaatje 2.3 e.v.:
Donald wordt ondervraagd door een politie-inspecteur die hem grondig ondervraagt. Donald wordt verdacht van ontvoering of misschien zelfs van moord! Dat ziet er niet best voor hem uit! Wat nu?

Plaatje 7
Laat me los,Eierschaal! schreewde Dagobert tegen Goudglans,McDuck zei Goudglans,Als ik jou was zou ik je mond maar houden,

Plaatje 8
Ze lopen een gebouw binnen,Daar staan 7 stoelen......

Plaatje 9
Dagobert werd op een van de zeven stoelen gezet en vastgebonden.

Plaatje 10
Dagobert pakt nadat Goudglans even weg was, zijn geluksdubbeltje en sneed met veel moeite door de touwen heen.


Plaatje 11
Ho Duck! brulde Goudglans,die net de kamer was binnen gelopen.
Hij bond Dagobert weer vast.Zo lukt het me nooit! dacht Dagobert in zichzelf terwijl Goudglans hem vastbond.

Plaatje 12
'Wat ben je met mij van plan?!' Roept dagobert kwaad.

Plaatje 13
'Dagobert oude eend, heb je dan werkelijk geen idee wat er over een week gaat gebeuren??'

Plaatje 14
Dagobert dacht diep na en opeens schoot het hem binnen.

Plaatje 15
De rijke Festival!!!

Plaatje 16
'Ja over een week is De rijke festival, maar wat heeft dat te maken dat ik hier vast aan een stoel zit?'
'Nou kijk....
Sufferd
 

Berichtdoor A. Vonturier » wo mei 02, 2007 1:39 am

Sufferd schreef:Plaatje 16
'Ja over een week is De rijke festival, maar wat heeft dat te maken dat ik hier vast aan een stoel zit?'
'Nou kijk....

Op dat moment komt er nog iemand de kamer binnen.
Dagobert: "Zwarte Magica?!?"
A. Vonturier
 

Berichtdoor gangmaker » vr mei 18, 2007 3:04 pm

Maar, nee! Het was groene Magica...
gangmaker
 

Berichtdoor De steenrijke eend » vr mei 18, 2007 5:21 pm

Zwarte Magica stapte de kamer binnen.In haar hand had ze een toverstok,een hele lange.
Ze liep naar Dagobert toe en raakte hem aan met haar toverstok.Magica mompelde een spreuk en Dagobert was binnen tien seconden bewusteloos.Zwarte Magica klapte in haar hand en er kwamen uit het niets twee Zware Jongens tevoorschijn.De twee Zware Jongens pakten Dagobert beet en liepen naar een raam.Ze deden het raam open en smeten Dagobert het raam uit.Daar lag Dagobert,bewusteloos in een steeg.Nu kan niemand mij meer stoppen! dacht Govert Goudglans toen hij de kamer uitliep.
Dagobert: "Jij verschrompelde augurkenbrein! Scharminkelige schaapskop! Blunderend ezelskuiken. Je bent ontslagen en denk erom,morgen kom je extra vroeg om de tijd in te halen die je verspilt door je te laten ontslaan!
De steenrijke eend
Member
 
Berichten: 251
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 9:38 am
Woonplaats: Somber Moeras

Berichtdoor Gangmaker » zo mei 20, 2007 12:45 pm

Gelukkig was daar Groene Magica!
Maar de lichte meisje en Govert Zilverdofheid waren daar niet blij mee!
Gangmaker
 

Berichtdoor mcDuck King » vr apr 17, 2009 7:19 pm

Dagobert werd wakker en dacht waar ben ik.
Hij was in het laboratorium White Mesa(ken half-life) Er kwam een scherm van Goudglans.
Govert zei:"Dit keer moet ik iets specials laten zien voor de rijke festival, jullie moeten beelden maken van een andere dimensie.'
En zei vervolgens:"Dit plan is het beste ooit hiermee woord ik het meest gëerd na het rijke-festival.
Dagobert vond deze plek maf maar goed bewaakt. De pluspunten: Vesting onder de grond, bij elke kamer of deur beveiliging, ongestoord expirimenten, 10 bij 6 km grootte gebouw, en overal zwevende trams die onderzoekers en extra beveiliging vervoerd.
Minpunten: geen geheime vluchtroute's( Als er een expiriment misgaat, zijn hun schuldig en woorden ze door geheime legerdiensten die rassen uit andere demensie's, onderzoekers en veiligheidsagenten neer knalt, het leger blokkeert de uitgangen en de onderzoekers enz. kunnen niet echt vluchten door de vele uitgangen.), voor de rest is wel aan alles gedacht.
Dagobert word een kamer in gegooid.
Govert komt tevoorschijn en zegt:"Jij hebt het zeker al gezien, iemand gaat dat filmen... " Jij!'" Ik?'" Ja, jij!'
"Maar die rassen uit die dimensie's straks word ik nog in een gat gedumd, waar ik sterf van de honger!'
"Jou probleem,' antwoord Govert bot!
En dagobert woord de sterk beveiligde, en sterk interresante expiriment kamer ingetrokken!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr apr 17, 2009 7:19 pm

Dat was me nog eens een tekst( vergeleken mijn normale berichten.)
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » ma apr 20, 2009 5:43 pm

Nog graag vervolg dan wordt het zoiets als een oude Barks schets word geïnkt door Jippes,
oftewel een nog niet afgemaakt verhaal van mcDrake wordt afgemaakt door nieuwe mensen!
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » ma apr 20, 2009 7:09 pm

Maar dagobert is sluw hij belt on op gemerkt zijn neef donald en die komt er meteen aan met kwik kwek & kwak. Ze bedenken een plan.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » do apr 23, 2009 1:00 pm

Er kwam een professor binnen, ze sloegen hem neer!
Donald trok zijn pakkie aan!
Donald liep op die manier het hele lap uit dat was zo'n 10 kilometer lopen vanuit het middelpunt.
Donald haalde het leger erbij(Een speciale voor zulke problemen "H.E.A.T.P. Hard Elite Aganst Technic Problems.) Dat leger heeft zo'n 1000 soldaten.
De H.E.A.T.P. Sloot alle uitgangen af, en ze namen de hoofdroute's 4 stuks: Noord, Oost, Zuid, West om naar het middelpunt en alles ernaast in te nemen.
Gelukkig hadden ze de beveiliging( Security Ageants.) Maar die hadden gewoon een klein pistool en de H.E.A.T.P. een mitrallieur.
Ze kwamen omdat het laboratorium niet was geïnformeerd en omdat ze hadden gehoord van Donald dat er iemand werd gebruikt als proefkonijn.
Dagobert zat nog steeds gevangen, terwijl die soldaten de basis binnenstormen, maar helaas hebben die wetenschappers genoeg tijd want hun kunnen die 10 km niet sprinten wegens geplaatste bommen en beveiliging.
Maar Govert zit op de sport schieten, en dan helpt hij de beveiliging met de beste, duurste mitrallieur.
Hij helpt op veilige plekken!
Kwik, Kwek en Kwak ziten verstopt in een doodlopende luchtschacht, maar Dagobert past er net niet in.
En kan ook niet anders komt de beveiliging en schiet hem en de neefjes die ze ontdekken neer.
Wat moeten ze nou doen?
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » vr apr 24, 2009 5:18 pm

Volgens mij vinden jullie dit verhaal niks, want ik krijg niet veel reactie.
Is niet erg, maar het zou wel leuk zijn als je een bericht stuurt dat wel min. 4 regels heeft.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor mcDuck King » ma apr 27, 2009 3:45 pm

Het leger stuurde een leger van 900 man. Ze hielden alle uitgangen bezet en gingen met de hoofdroute's naar binnen.De soldaten namen de 4 hoofdroute's.
Ze richtte hun pistolen uit het niets op de profesor's. "Het is gedaan met jullie!'"Huh, wat heben we gedaan, dan?' De soldaten zeiden:"Jullie gebruiken onschuldige mensen als proefkonijn.' Waarop de doctor's zeggen:"Dat is niet waar.' Waarop de soldaten antwoorden:Ik hoop het voor je, anders moeten we je helaas doodschieten.' En de soldaten lopen in groepjes van 5 door het laboratorium.
Donald wordt driftig, en slaat een beveiligings agent ( De mensen die in gevallen van nood de wetenschappers gaan beschermen, en die gaan knallen tegen soldaten als die erachter komen.) neer! Hij pakt zijn pistool, en rent door het lab naa het middelpunt waar Dagobert zit.
Maar er vliegt vlak voor zijn neus een deur dicht, die die beveiligings agent van had gezegd te sluiten.
Donald was opgesloten, en er kwamen allerlij beveiliging´s agenten en wouden Donald meenemen, en neerknallen in het strafkamertje voor vijandelijke mensen. Maar de slodaten kwamen tevoorschijn en richtte hun geweren naar de beveiliging. Donald werd vrijgelaten, maar kreeg wel een mep tegen zijn kop. Donald viel een beetje in coma, maar kreeg vriendelijk water van de soldaten.
Dagobert moest zich melden, hij kreeg een veiligheids pak aan, en hij ging de opdracht uitvoeren.
Hij moest een speciale steen tegen een straal duwen, waardoor hij in een wereld kwam.
Het was vreemd, er liepen rare mensjes, allerlei soorten zelfs, en ze hadden allemaal speciale krachten( bijv. een spin met zijn krachten een vlieg kan eten.) om elkaar te eten.
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Volgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 24 gasten

cron