Raad het plaatje

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za mei 08, 2010 9:27 pm

Simpel, raad waar het plaatje vanaf komt! Deze kun je niet raden, maar het is een "Eigen Vertaling" die ik heb gemaakt, en dan ga ik er wat achtergrondinformatie over geven. Dit is dus niet alleen voor raden, maar ook kom je meer te weten over mijn eigen fan-fictie.
Afbeelding
Nou, ik ben van alle Rosa-theorieen af, en Dagobert leeft voor mij nog steeds in het jaar 2010. Ik wil geen datums vaststellen, alleen ergens in deze eeuw.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor DordrechtDuck » za mei 08, 2010 9:51 pm

Wat een machtig mooi getekend plaatje, de neefjes ook echt
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DD » za mei 08, 2010 10:24 pm

Tjah, Rosa tekent nu eenmaal "machtig" mooi ;), maar veel denken er anders over hier :)
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor DordrechtDuck » zo mei 09, 2010 8:20 am

Ze kunnen het zelf beter zeker, haha

Waarom eigenlijk? Vinden ze Rosa gewoon niet zo aardig, tja, dan teken je al snel slecht he
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Berichtdoor DD » zo mei 09, 2010 12:23 pm

Een Duckliefhebber is meestal automatisch ook een Barksliefhebber. Maar ik een Rosaliefhebber. Hiermee ben ik misschien wel de zwarte schaap. Maar ik durf uit de kast te komen :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Robb_K » zo mei 09, 2010 6:55 pm

DD schreef:Een Duckliefhebber is meestal automatisch ook een Barksliefhebber. Maar ik een Rosaliefhebber. Hiermee ben ik misschien wel de zwarte schaap. Maar ik durf uit de kast te komen :P

Ik ben een Barksliefhebber, maar geen Rosaliefhebber. Rosas tekenen is wel te stijf (en ik houd niet met zijn stijl).
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Raad het plaatje

Berichtdoor Karel » do jan 26, 2012 7:16 pm

Don Rosa denkt dat Dagobert Duck in 1967 is overleden op 100 jarige leeftijd. Daar is dit plaatje van. Dit plaatje is nooit in het Nederlands uitgebragt, omdat zij ontkennen dat Dagobert Duck gestorven is. Ik zelf trouwens ontken het ook. Stripfiguren mogen toch niet overlijden?
"I was alone, me against the world, and the world was winning!"
Scrooge McDuck - A letter from home
Avatar gebruiker
Karel
Een echte Don Rosa Fan!
Member
 
Berichten: 818
Geregistreerd: wo jan 25, 2012 8:35 pm

Re: Raad het plaatje

Berichtdoor Ui » zo jan 29, 2012 4:38 pm

DordrechtDuck schreef:Vinden ze Rosa gewoon niet zo aardig, tja, dan teken je al snel slecht he

Het is eerder andersom: mensen die Rosa aardig vinden, zijn erg blind voor zijn gebreken. O zo! (snotter)

Karel schreef:Don Rosa denkt dat Dagobert Duck in 1967 is overleden op 100 jarige leeftijd. Daar is dit plaatje van. Dit plaatje is nooit in het Nederlands uitgebragt, omdat zij ontkennen dat Dagobert Duck gestorven is. Ik zelf trouwens ontken het ook. Stripfiguren mogen toch niet overlijden?

Bij Barks leeft Dagobert minstens door tot en met 1994. Erg brutaal van Rosa dus, om Dagobert te doden terwijl Barks nog nieuwe verhalen bedacht. (huil huil)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Raad het plaatje

Berichtdoor Karel » di jan 31, 2012 6:16 pm

Ja inderdaad! Rosa de man die alles van Barks na doet laat Dagobert effe overlijden, maakt er een tekening van en dan blijkt dat Carl Barks nog verhalen heeft over Dagobert!
"I was alone, me against the world, and the world was winning!"
Scrooge McDuck - A letter from home
Avatar gebruiker
Karel
Een echte Don Rosa Fan!
Member
 
Berichten: 818
Geregistreerd: wo jan 25, 2012 8:35 pm


Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten

cron