McDrake Magazine

Berichtdoor Hidde » wo jan 19, 2011 4:15 pm

Bruno Kopsky schreef:
duckpower schreef:Ik heb wat in de Dropbox geplaatst ;)

Ja ik zie het, leuk man! Al wist ik wel al veel door dit interview (http://www.youtube.com/watch?v=6rdRAwcUF-M).

Komt dat door mij?
Hidde schreef:Je bedoelt http://coa.inducks.org/story.php?c=HC+DD1992-14 Ik ken die van een filmpje (Een Striptekenfilmple) Deze: http://www.youtube.com/watch?v=6rdRAwcU … p;index=12
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Hidde » wo jan 19, 2011 4:19 pm

kwuk duck schreef:Waar staat de Dropbox?

Caspar schreef:Een Dropbox-account is aangemaakt. Download Dropbox van http://dropbox.com/ en selecteer bij het installeren dat je 'al een account hebt'. E-mail mij (caspar@beautifulfreaks.nl) voor het wachtwoord, zeg ook even wie je bent op McDrake.

Hoe werkt het: er wordt een mapje gemaakt op je computer, en alle bestanden in dat mapje wordt gedeeld door alle gebruikers van het account. Dus als ik in dat account een bestand stop - een plaatje of tekstdocument bijvoorbeeld - dan kan bijvoorbeeld Bruno dat bestand ook zien.

Bron: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=1745

Het komt in dit bestand, maar je moet dropbox wel gedownload hebben en een profiel hebben aangemaakt: https://www.dropbox.com/home/McDrake%20 ... ::23199929
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor kwuk duck » wo jan 19, 2011 10:27 pm

Oke, ik heb hier nu geen tijd voor amrr zal binnenkort er ook het een en ander op zetten.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » vr feb 25, 2011 11:32 pm

Hoe zit het immiddels met het magazine? ik hoor er de laatste tijd weinig van :( .
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za feb 26, 2011 4:27 pm

Tja, ik ben soms een beetje een chaotisch iemand, die veel ideeen moet uitwerken en dan ook nog nieuwe ideeen krijgt. Maar ik ben het Magazine zeker niet vergeten. Maar aangezien er vast geen 8 nummers komen, zal ik voor Duckfan's Picks wel een keer een topic openen. Maar je zou mijn "bewaardoos" eens moeten zien! Een kartonnen doos met allerlei dingen die ik getekend heb en die ik graag wil bewaren. De laatste tijd zijn er veel ideeen bijgekomen die "ik wel een andere keer afmaak". Ideeen die op dit moment op mijn te-doen-lijstje staan:
-Kwik, Kwek en Kwak Ontmoeten de Enige Echte, Authentieke, Originele Familie Banks en Andere Avonturen. Ik moet echt een keer een goed debuutverhaal voor Carl schrijven en ik heb nu al 2 plaatjes getekend. Helaas heb ik niet echt 1 verhaallijn, maar kleine verhaallijnen.
-Donald Duck Volgt de Zon nakijken/making of afmaken. Daarna inscannen. Sorry jongens, maar ik heb er na nieuwjaar geen aandacht meer aan besteed.
-Lees Donald Ducks uit 2009. Ik heb pas het hele jaar cadeau gekregen, en nu moet ik ze allemaal lezen. Klint misschien raar, maar dat heb ik ooit met mezelf afgesproken: ik lees alle boekjes die ik vanaf nu koop. Dat betekent dat ik zo'n 1000 Donald Duck weekbladen nog nooit gelezen heb, maar ja... daar is geen beginnen meer aan.
-Schets 1-pagina verhaal over de toekomst. Ik heb de eerste helft al (lang) af.
-Inkten Rapunzel-grap. Na dat de film uitkwam, kreeg ik een idee om het met Ducks te doen. En dat heel veel geteken (wat een haar!) kan ik jullie zeggen dat Rapunzel zo'n lang haar heeft, dat je op een gegeven moment zegt: zijn we er al? :)
-Afmaken lijst Walt Disney Treasures. Sinds vorig jaar ben ik gaan sparen voor een paar van die DVD's, want nu weet ik waar ze zijn. Nu maak ik een lijst waar precies op staat wat er op die DVD's staat. Staat vast mooi op de McDrake Wiki al het af is.
-McDrake Magazine!
-Indexen Mickey Magazines 420-442 op Inducks. Die zijn al geindext, maar vaak missen er nog wat verhaalcodes.
-Ik had het idee om voor het 60 jarig bestaan van het weekblad volgend jaar een tekening te maken met iedereen die ooit op de voorkant heeft gestaan, maar dat blijken meer personages te zijn dan ik dacht. En ik ben pas bij 1978...
-Nog wat videospelletjes spelen die ik nog eens wil spelen.
-Ook wilde ik een tekening maken met 71 personages, ieder een uit de eerste 71 Uncle Scrooge albums, als homage aan Barks. Ik moet alleen mijn A3 blaadjes terugvinden en gaan tekenen. Helaas ben ik die kwijt, en daar staan ook nog eens mijn eerste Duck-tekeningen op!
-Nog wat andere lijsten maken (het klinkt raar, maar het is een soort van hobby :/).
-Nog wat andere projecten tekenen.

Dus zoals je ziet heb ik nog genoeg te doen.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor kwuk duck » vr apr 22, 2011 6:43 pm

Aangezien het nu op een laag pitje staat, duckfan is het goed dat ik begin met een proefversie met het martiaal tot nu toe? ( wat is het dropbox adres?)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » vr apr 22, 2011 6:46 pm

kwok schreef:misschien is een vraag en aanbod rubriek leuk.

Dt staat nu in de dd ( afgekeken?)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » vr apr 22, 2011 7:04 pm

kwuk duck schreef:Aangezien het nu op een laag pitje staat, duckfan is het goed dat ik begin met een proefversie met het martiaal tot nu toe? ( wat is het dropbox adres?)

Is goed.
https://www.dropbox.com/home/McDrake%20 ... ::23199929
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor kwuk duck » za jul 09, 2011 3:52 pm

Hier heb ik niets aan, je moet mij even tovogen bij de gedeelde map.... Ik pb je mijn naam wel.
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za jul 09, 2011 6:08 pm

Kun je iemand anders niet vragen? Ik heb niet zo'n zin meer in. (Sorry!)
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor kwuk duck » za jul 09, 2011 7:05 pm

Duckfan van Down Under schreef:Kun je iemand anders niet vragen? Ik heb niet zo'n zin meer in. (Sorry!)

Waarin? Mij toevoegen of in mcdrake magazine?
Wil iemand met toegang mij even toevoegen?5( of kan alleen de map opstarter dat?)
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor kwuk duck » vr sep 02, 2011 5:22 pm

heel de middag eraan gewertk, heeft iemand nog inhoaud voor het magazine tekeningen teksten etc. ?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Hidde » vr sep 02, 2011 7:11 pm

Welke voorplaat wordt het nou?

Ik wil trouwens best nog een nieuw ontwerp tekenen (als het woudlopersverhaal af is).
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor kwuk duck » vr sep 02, 2011 10:34 pm

Voorplaat heb ik nog niet aan gewerkt ik zat te denken an mijn donald die het magazine leest maar laat je fabtasie de vrije loop! Zullen we het woudloper verhaal er ook in zetten?
It was me against the world, and the world was winning!
kwuk duck
Member
 
Berichten: 1245
Geregistreerd: ma mei 03, 2010 5:43 pm
Woonplaats: Duckstad

Berichtdoor Robb_K » za sep 03, 2011 3:08 am

kwuk duck schreef:Heeft iemand nog inhoud voor het magazine - tekeningen, teksten etc. ?

Ik ben nu bezig met de potlood tekeningen van de twee pagina's Donald Duck verhaal, "Donald Vindt Een Beter Baantje" (Een baantje met McDrake Magazine, natuurlijk!). Maar, duurt het me meer tijd met de potloden, en nadat moet ik het inkten maken. Ik weet niet hoe lang dat gaat duren, omdat ik kan alleen op het werk in mijn vrije tijd. En op deze moment, ben ik erg gedrukt.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron