McDrake Magazine

Berichtdoor kwok » ma nov 08, 2010 8:25 pm

heey dvdu heb je een klusje voor me ik wil aan de slag xp
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor duckpower » ma nov 08, 2010 8:48 pm

Duckfan van Down Under schreef:WordArt lijkt me veel makkelijker, en aangezien de meeste wel Word hebben. Maar dit kan ook, begrijp me niet verkeerd. Je moet me alleen overweldigen en overtuigen dat jouw logo-programma beter is. Op dit moment ben ik nog niet overweldigd, helaas.

Ik snap dat je Word-Art makkelijker vind, maar ik vind dat we het ''professioneel'' aan moeten pakken. Ik vind dat de mogelijkheden met word-Art zeer beperkt zijn en ik zal je dan ook zo veel mogelijk proberen over te halen. Maar begrijp mij ook niet verkeerd, jij bent de hoofdredacteur (mijn stem heb in ieder geval) en jij bepaald welk (eventueel) logo we gaan gebruiken. :)
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma nov 08, 2010 9:02 pm

kwok schreef:heey dvdu heb je een klusje voor me ik wil aan de slag xp

Wat wil je doen? Je verbeelding is de limiet. Verzin wat leuks! En als je echt niks weet, ken je wel... euh... een filmrecensie schrijven?
Maar wat zijn jouw talenten? Wat kun je goed? Tekenen? Schrijven? Heb je een giga-verzameling?

NIEUW IDEE: we kunnen mensen met grote verzamelingen interviewen! Ik geloof dat ik een idee heb waar DCF goed voor klinkt...
duckpower schreef:Ik snap dat je Word-Art makkelijker vind, maar ik vind dat we het ''professioneel'' aan moeten pakken. Ik vind dat de mogelijkheden met word-Art zeer beperkt zijn en ik zal je dan ook zo veel mogelijk proberen over te halen. Maar begrijp mij ook niet verkeerd, jij bent de hoofdredacteur (mijn stem heb in ieder geval) en jij bepaald welk (eventueel) logo we gaan gebruiken. :)

Wat is er eigenlijk zo professioneel aan jouw programma? Bij WordArt kun je schaduwen instellen, kleuren en lettertypes veranderen, best veel eigenlijk. Maar dat weet je toch al, of niet?
*wat geprobeer op WordArt*
Je hebt gelijk. Hierbij stel ik jou aan als Officieel Logomaker voor Kopjes en Titels.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » ma nov 08, 2010 9:10 pm

Caspar schreef:Verder lijkt het me verstandig als er één iemand toch als 'hoofdredacteur' fungeert. Ik nomineer Duckfan - wie anders? - en hij moet dan dus alle bijdragen verzamelen, controleren, bundelen en weer verspreiden. Het is goed om een eindverantwoordelijke te hebben, want uit ervaring weet ik dat het anders een zooitje wordt en mensen wel leuke ideeën hebben, in het begin enthousiast zijn maar op een gegeven moment doodbloedt.

Hidde schreef:2e stem is binnen.(Jij hebt het immers allemaal bedacht.:))

Bruno Kopsky schreef:En ik stem op Duckfan From Down under als hoofdredacteur, al is het maar omdat hij zover ik weet de enige kandidaat is.

Dubbelduck schreef:Mijn stem heb je hierbij ook.

duckpower schreef:Maar begrijp mij ook niet verkeerd, jij bent de hoofdredacteur (mijn stem heb in ieder geval) en jij bepaald welk (eventueel) logo we gaan gebruiken. :)

1, 2, 3, 4, en 5! Bedankt iedereen voor het stemmen! Ik geloof dat ik nu ook een meederheid heb van iedereen die aan het project meewerkt. Ik ben
Deels-Officieel Gekozen Hoofd- en Eindredacteur En Leider van Alles in Goede Banen. Of zoiets.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor duckpower » ma nov 08, 2010 9:15 pm

Duckfan van Down Under schreef:Wat is er eigenlijk zo professioneel aan jouw programma? Bij WordArt kun je schaduwen instellen, kleuren en lettertypes veranderen, best veel eigenlijk. Maar dat weet je toch al, of niet?
*wat geprobeer op WordArt*
Je hebt gelijk. Hierbij stel ik jou aan als Officieel Logomaker voor Kopjes en Titels.

Dank je! :) Je moet me echt niet verkeerd begrijpen. Met Word-Art kan je mooie dingen maken, maar je kan niet altijd maken wat je in gedachten hebt.
Ik ben meteen begonnen met logo's maken, alleen weet ik niet of de logo's aan bepaalde eisen moeten voldoen... Als je een leuk logo ziet of je wil er iets aan veranderd hebben, zeg je het maar. Hier zijn de logo's waar ik aan werk:
1.Afbeelding
2.Afbeelding
3.Afbeelding
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor kwok » ma nov 08, 2010 11:07 pm

Ik kan wel redelijk goed stukjes schrijven.en ik wil ook wel een gadgets en ander spul rubriek maken(koopjes) (gadgets) dat wil ik wel doen en verder als je nog hulp nodig hebt geef je maar een gil. Doet bij jullie het forum ook gek?
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Bruno » ma nov 08, 2010 11:14 pm

duckpower schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Wat is er eigenlijk zo professioneel aan jouw programma? Bij WordArt kun je schaduwen instellen, kleuren en lettertypes veranderen, best veel eigenlijk. Maar dat weet je toch al, of niet?
*wat geprobeer op WordArt*
Je hebt gelijk. Hierbij stel ik jou aan als Officieel Logomaker voor Kopjes en Titels.

Dank je! :) Je moet me echt niet verkeerd begrijpen. Met Word-Art kan je mooie dingen maken, maar je kan niet altijd maken wat je in gedachten hebt.
Ik ben meteen begonnen met logo's maken, alleen weet ik niet of de logo's aan bepaalde eisen moeten voldoen... Als je een leuk logo ziet of je wil er iets aan veranderd hebben, zeg je het maar. Hier zijn de logo's waar ik aan werk:
1.http://1.bp.blogspot.com/_GGfUj3LJ3ZI/TNhLtrJJJjI/AAAAAAAAAAo/ZgdFQAqdi5w/s1600/McDrake+logo+444.png
2.http://4.bp.blogspot.com/_GGfUj3LJ3ZI/TNhLuFWI2xI/AAAAAAAAAAs/FSSsZ9LZDdM/s1600/McDrake+logo+555.png
3.http://3.bp.blogspot.com/_GGfUj3LJ3ZI/TNhLqDg1odI/AAAAAAAAAAk/B2ETFClul2w/s1600/McDrake+logo+333.png

3 is wel passend volgens mij!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor kwok » di nov 09, 2010 5:59 pm

de 2e vind ik erg eluk
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Bruno » di nov 09, 2010 7:09 pm

kwok schreef:de 2e vind ik erg eluk

ja die is ook leuk! eigenlijk alleen de eerste niet..
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Hidde » di nov 09, 2010 7:19 pm

duckpower schreef:
Duckfan van Down Under schreef:Wat is er eigenlijk zo professioneel aan jouw programma? Bij WordArt kun je schaduwen instellen, kleuren en lettertypes veranderen, best veel eigenlijk. Maar dat weet je toch al, of niet?
*wat geprobeer op WordArt*
Je hebt gelijk. Hierbij stel ik jou aan als Officieel Logomaker voor Kopjes en Titels.

Dank je! :) Je moet me echt niet verkeerd begrijpen. Met Word-Art kan je mooie dingen maken, maar je kan niet altijd maken wat je in gedachten hebt.
Ik ben meteen begonnen met logo's maken, alleen weet ik niet of de logo's aan bepaalde eisen moeten voldoen... Als je een leuk logo ziet of je wil er iets aan veranderd hebben, zeg je het maar. Hier zijn de logo's waar ik aan werk:
1.http://1.bp.blogspot.com/_GGfUj3LJ3ZI/TNhLtrJJJjI/AAAAAAAAAAo/ZgdFQAqdi5w/s1600/McDrake+logo+444.png
2.http://4.bp.blogspot.com/_GGfUj3LJ3ZI/TNhLuFWI2xI/AAAAAAAAAAs/FSSsZ9LZDdM/s1600/McDrake+logo+555.png
3.http://3.bp.blogspot.com/_GGfUj3LJ3ZI/TNhLqDg1odI/AAAAAAAAAAk/B2ETFClul2w/s1600/McDrake+logo+333.png

Ik vind twee logo's de mooiste. Nr. 3 en die gene die je op pagina 6 liet zien.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Caspar » wo nov 10, 2010 8:45 pm

Discussies over het logo graag in het topic McDrake Magazine: Formaat & Lay-Out.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo nov 10, 2010 9:11 pm

Wat wordt hier dan eigenlijk nog gediscusieerd? Niks meer, volgens mij.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Caspar » wo nov 10, 2010 9:21 pm

Alles wat niet gaat over de vormgeving, inhoud of copyright. Dus bijvoorbeeld de organisatie - wie doet wat, en in welke volgorde met welke deadlines - nog wel. En andere algemene onderwerpen of korte kleine vragen die nergens thuishoren.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo nov 14, 2010 4:59 pm

Korte evaluatie dan. Bij de meeste dingen lijken we nog in de gespreksfase te zitten. Halen we januari 2011 wel?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor duckpower » za nov 20, 2010 9:56 pm

Zeg, welke cover gaan we nou gebruiken?
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten