Tekeningen voor McDrake Magazine.

Berichtdoor Robb_K » za nov 20, 2010 1:10 pm

Hidde schreef:
Robb_K schreef:Hier zijn mijn twee-pagina's scenario weer:

http://img196.imageshack.us/img196/1934/ddvindtbaan1.jpg
By rob_k at 2010-11-19

http://img713.imageshack.us/img713/7058/ddvindtbaan2.jpg
By rob_k at 2010-11-19

Nu zie ik de eerste pagina wel. Leuk! Die toevoegingen van Duckfan van Down Under zijn toch iets leuker, dat geeft meer toevoeging en duidelijkheid. Ik ga er wel zo snel mogelijk aan beginnnen. Maar eerst moet ik die andere strip (Dagobert-stripwinkel) af maken. (daar ben ik bij het laatste plaatje dat ik nog moet inkten en dan ben ik klaar!)

Ik had de hele tijd gepland om de definitieve potloodtekeningen en inkten te trekken voor dit scenario. En dat is precies wat ik zal doen, onverwijld in kennis.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Hidde » za nov 20, 2010 2:59 pm

Dus jij gaat dat scenario tekenen? Ik vind het goed maar dan heb ik weer een nieuw leuk scenario nodig. Waarvan ik weer ga vragen of iemand een leuk scenario weet :lol: van ±2 bladzijden.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor duckpower » za nov 20, 2010 3:11 pm

Hier nog een kort scenario:
Het is warm buiten en Donald loopt op straat.
Donald ziet een ijscokar met een Eskimo erachter.
Hij loopt er naar toe en zegt: ‘’Doe mij maar de lekkerste smaak die u hebt.’’
De Eskimo schept een bolletje ijs uit zijn ijskar op een hoorntje.
Donald betaalt een neemt een likje van het ijsje, maar hij spuugt het meteen weer uit.
Donald: ‘’BAH! Dit is geen room ijs, het smaakt naar rot vlees!
Eskimo: ‘’Rottend zeehond vlees ijs specialiteit op pool!
(De Eskimo heeft een grote glimlach op zijn gezicht)

Misschien kan iemand hier iets mee? :)
What Mouse? It all started with a Duck!
duckpower
Member
 
Berichten: 248
Geregistreerd: zo okt 17, 2010 8:05 am
Woonplaats: Het Duckstad van 2020

Berichtdoor kwok » za nov 20, 2010 3:14 pm

heey ben nou met een stukje bezig ik post het komende weken wel ff.
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » za nov 20, 2010 7:01 pm

Hidde schreef:Dus jij gaat dat scenario tekenen? Ik vind het goed maar dan heb ik weer een nieuw leuk scenario nodig. Waarvan ik weer ga vragen of iemand een leuk scenario weet :lol: van ±2 bladzijden.

En mijn scenario dan?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Hidde » za nov 20, 2010 9:45 pm

Maar ik kan die Duck met dat haar niet goed tekenen. Is dat Carl Banks? Ik weet eigenlijk niet wie Carl Banks is. Mag ik daarvan Donald maken? Of vind je dat niet goed?
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Robb_K » zo nov 21, 2010 12:26 pm

Hidde schreef:Maar ik kan die Duck met dat haar niet goed tekenen. Is dat Carl Banks? Ik weet eigenlijk niet wie Carl Banks is. Mag ik daarvan Donald maken? Of vind je dat niet goed?

Carl Banks is Donald met zwart haar. Je kunt Donald tekenen met zwarte haren in de plaatsen lijkt het op het hoofd van een mens.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Robb_K » zo nov 21, 2010 12:36 pm

Hier is mijn scenario met de nieuwe woorden van DuckfanDownunder:

Afbeelding
By rob_k at 2010-11-21

Afbeelding
By rob_k at 2010-11-19
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Duckfan van Down Under » zo nov 21, 2010 1:23 pm

Robb_K schreef:
Hidde schreef:Maar ik kan die Duck met dat haar niet goed tekenen. Is dat Carl Banks? Ik weet eigenlijk niet wie Carl Banks is. Mag ik daarvan Donald maken? Of vind je dat niet goed?

Carl Banks is Donald met zwart haar. Je kunt Donald tekenen met zwarte haren in de plaatsen lijkt het op het hoofd van een mens.

Zo ziet hij eruit, ja. Zo is hij precies tot stnad gekomen. Kijk ook eens naar Katrien, Oma, of Dagobert. Het is gewoon Donald met een ander haartype. Carl's kleren is gewoon een T-shirt met kragen zoals Dagobert. Geen knoop, en ook geen opgekrolde mouwen. En geen broek. Om Carl wat jonger maar toch ook ouder te laten lijken, heeft hij nog een beetje een rond hoofd (niet zoals op de scans). Ook zit hij qua hoogte tussen Donald en de neefjes in, zo ongeveer tot de hoogte van Donald's snavel.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Bruno » zo nov 21, 2010 4:38 pm

Robb_K schreef:Hier is mijn scenario met de nieuwe woorden van DuckfanDownunder:

http://img219.imageshack.us/img219/3821/ddvindtbaan1a.jpg
By rob_k at 2010-11-21

http://img713.imageshack.us/img713/7058/ddvindtbaan2.jpg
By rob_k at 2010-11-19

Jij noemt het "vindt een beter baantje", maar kan het niet beter heten "van de regen in de drup" ofzo?
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Hidde » do dec 02, 2010 7:07 pm

O, jaaa! Ik heb natuurlijk nog een strip getekend! Hij was anderhalve week geleden al af! Maar ja, nu denk ik er in ieder geval aan! Hier is de bovenkant:

Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Hidde » do dec 02, 2010 7:08 pm

Oeps, de ene is verkeerd om! Maarja je kan het vast omdraaien.

Misschien is dit een betere link:

http://s1239.photobucket.com/albums/ff5 ... =scan2.jpg

http://s1239.photobucket.com/albums/ff5 ... =Scan1.jpg
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do dec 02, 2010 8:34 pm

Hebben jullie ooit gehoord van lagen kleuren? Ik wel, maar ik weet niet wat het betekent. Hebben jullie ooit gehoord van lagen tekeningen? Ik niet, maar ik ga het wel doen. Een nieuwe cover voor Donald Duck Volgt de Zon die bestaat uit allerlei kleine gedeeltes. Die voeg ik bij elkaar op de computer. Dit heeft een aantal voordelen:
-Ik hoef me niet aan een A4 voor de hele pagina de houden of te gaan kliederen op Paint, ik zet gewoon alles op de computer in elkaar
-Heb bespaart me een kliederboel met inkt nu ik dingen apart teken
-Ik teken dingen die je niet ziet
Ja, sinds ik een tijdje terug "Volgt de Zon" af heb, ben ik ervan overtuigd dat dit in een keer gepubliceerd moet worden. In het eerste McDrake Magazine dus! Hebben jullie Grappigste Avonturen 31 gezien met de schetsen, of een Facimile album? Zo wordt het ongeveer. Nu moet ik alleen nog de pagina's inscannen en een "Making Of" maken. Ik heb het af. Lekker puh, Daniel73. :P Het is wel 50 pagina's!!!!!! Dus we maken een supermegadik album, want ik wil ook jullie werk er in. Maar dit verhaal gaat er in, dat zeg ik jullie! Ik heb al een logo. Al is het fout. Maar dat maakt niet uit, het ziet er goed uit. :D
Afbeelding
Afbeelding
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Robb_K » di dec 07, 2010 12:23 pm

Ik heb getekend een beter scenario voor Donalds nieuwe baante 2-pagina's verhaal, zonder "splashpanel":

Afbeelding
By rob_k at 2010-12-07

Afbeelding
By rob_k at 2010-11-19

Wat denken jullie?
Kan mijn tekst beter gemaakt zijn? Is mijn slecht Nederlands een probleem?
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Robb_K » di dec 07, 2010 12:33 pm

Oeps! Ik vergat om de tekening af te vullen. Maar dat is niet zo belangrijk als het vinden van al dan niet deze versie beter dan de eerste (met de Splash paneel) is, en als mijn text goed genoeg is (voor ik teken de uiteindige geïnkt tekeningen).
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

VorigeVolgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron