McDrake Magazine: Tekst & Inhoud - Inleveren

Berichtdoor Caspar » wo nov 10, 2010 8:42 pm

Eén centraal topic om alle content (inhoud) die in het McDrake Magazine terecht moet komen in te plaatsen. Teksten, quizzen, plaatjes, verhalen, alles mag hier. Let op: dit topic is niet bedoeld om met elkaar te praten over de ingeleverde content en de plaatsing daarvan. Zie daarvoor het topic McDrake Magazine: Tekst & Inhoud - Ideeën en Discussie.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo nov 10, 2010 8:45 pm

Oh! Ik was van plan om dit nog in het originele topic te doen. Maar waarschijnlijk is dit beter.
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Caspar » wo nov 10, 2010 8:46 pm

Ja toch, alles lekker centraal. En alleen dingen die al uitgebreid bediscussieerd zijn in het andere topic en dus goedgekeurd, zodat jij ze meteen hiervandaan kan plukken om te publiceren.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » wo nov 10, 2010 9:10 pm

Hee! Eigenlijk vind ik dit topic niet zo fijn! Het moet wel een beetje een verrassing blijven wat er in komt, vinden jullie ook niet?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor kwok » wo nov 10, 2010 9:20 pm

is er al een dropbox gemaakt? dvdu
kwok duikt weer op
kwok
Member
 
Berichten: 514
Geregistreerd: wo jul 08, 2009 2:32 pm

Berichtdoor Caspar » wo nov 10, 2010 9:20 pm

Hmmm... Daar zit wat in. Tegelijkertijd is het natuurlijk wel zo dat als iemand iets heeft gemaakt dat het dan duidelijk is of dat is goedgekeurd of niet. Misschien is het het beste, als ideeën die 'af' zijn worden opgestuurd naar de redactie en vervolgens door een panel van drie leden - let's say Duckfan natuurlijk, Arts Director Tim (toch?) en ik of bijvoorbeeld Bruno. Degene die dan iets heeft ingeleverd krijgt zsm te horen wat het oordeel is. In dat geval is er wel een verrassing maar weet je als maken waar je aan toe bent.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Caspar » wo nov 10, 2010 10:11 pm

Een Dropbox-account is aangemaakt. Download Dropbox van http://dropbox.com/ en selecteer bij het installeren dat je 'al een account hebt'. E-mail mij (caspar@beautifulfreaks.nl) voor het wachtwoord, zeg ook even wie je bent op McDrake.

Hoe werkt het: er wordt een mapje gemaakt op je computer, en alle bestanden in dat mapje wordt gedeeld door alle gebruikers van het account. Dus als ik in dat account een bestand stop - een plaatje of tekstdocument bijvoorbeeld - dan kan bijvoorbeeld Bruno dat bestand ook zien.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Bruno » do nov 11, 2010 1:38 am

Caspar schreef:Een Dropbox-account is aangemaakt. Download Dropbox van http://dropbox.com/ en selecteer bij het installeren dat je 'al een account hebt'. E-mail mij (caspar@beautifulfreaks.nl) voor het wachtwoord, zeg ook even wie je bent op McDrake.

Hoe werkt het: er wordt een mapje gemaakt op je computer, en alle bestanden in dat mapje wordt gedeeld door alle gebruikers van het account. Dus als ik in dat account een bestand stop - een plaatje of tekstdocument bijvoorbeeld - dan kan bijvoorbeeld Bruno dat bestand ook zien.

Ja, heel chill maar ik heb al een eigen dropbox, dus je moet even een invitation sturen naar mijn emailadres!
Bruno
Member
 
Berichten: 1215
Geregistreerd: wo sep 29, 2010 5:52 am

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do nov 11, 2010 7:06 pm

Dus als ik het goed heb, zijn alleen de leden van het panel bedoeld voor de dropbox? Niet bijvoorbeeld duckpower of Hidde?
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Caspar » do nov 11, 2010 7:57 pm

Iedereen is voor de dropbox, zodat iedereen elkaars werk kan zien en beoordelen. Maar panelleden selecteren welke bestanden uit de dropbox in het blad komen, zodat dat nog een verrassing blijft.

Bruno, hoe verstuur ik een invite?
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Caspar » do nov 11, 2010 7:58 pm

Ah, ik zie nu hoe, maar heb je e-mailadres niet om hem te sturen.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do nov 11, 2010 8:26 pm

Caspar, ik heb je een mail gestuurd. Kun je nu het wachtwoord terugzenden?
Nog steeds ben ik trouwens niet zo'n voorstander van de dropbox. Wij weten van te voren toch ook nog niet wat er in de Donald Duck van volgende maand gaat komen?

NU LIVE op YouTube: live stream-verbinding met de wereldpremiere van Harry Potter and the Deathly Hallows part 1:
http://www.youtube.com/harrypotter?feature=ticker
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Caspar » do nov 11, 2010 8:30 pm

Nee, dat is ook niet het idee van Dropbox. Idee is: in het andere 'tekst&inhoud' topic zijn er discussies gaande over al bestaande ideeën en in de Dropbxo kunnen mensen die ideeën plaatsen, zodat iedereen erover kan meepraten en discussiëren. Dat maakt de kwaliteit van het blad hoger en zorgt ervoor dat we het echt 'samen' maken. De dingen die jij/wij uitkie(s/z)(t/en) om te plaatsen worden vooraf niet bekend. Hoewel ik wel een voorstander van ben om ideeën die de kwaliteitseis van het blad écht niet halen en dat ook nooit zullen halen worden afgekeurd, zodat de maker het weet. Maar ik vermoed niet dat er veel écht slechte ideeën komen hoor, en onze kwaliteitsdrempel is vrij laag.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Caspar » do nov 11, 2010 8:40 pm

Ah, nu snap ik Dropbox. Gebruikers hebben geen wachtwoord nodig, maar een invite/uitnodiging van mij. Zelfde geldt: stuur mij je e-mailadres, ik stuur een invite terug. Maar maak dus éérst zelf een Dropbox-account aan op http://dropbox.com, anders kan ik je geen invite sturen.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Caspar » do nov 11, 2010 8:42 pm

Oh, dat laatste hoeft denk ik niet. Duckfan heeft nu een invite, laat even weten of dat allemaal lukt. Bruno idem.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Volgende

Keer terug naar Fanfictie & -tekeningen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron